wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:35

Vandaag vooral een dom moment van mezelf. Liepen allemaal mensen door rood, en ik wilde er achteraan lopen, keek naar rechts en die bus stond stil. Ik wil lopen, kijk net op tijd naar links en doe een stap naar achter. Want er kwam kei hard een bus aan. Ik vrees dat ik er niet goed bij had gelegen als ik was gaan lopen :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:39

Ik zou nog ff wachten met onder een bus gaan liggen tot je je aj hebt suikermeisje ;) :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:43

muts_marijke schreef:
Ik zou nog ff wachten met onder een bus gaan liggen tot je je aj hebt suikermeisje ;) :D

:=

Liever gewoon helemaal niet onder een bus :Y)
Ik moet soms iets beter uitkijken, heb soms ook van die momenten dat ik me bedenk van hoe ben ik die weg overgestoken? En dan ben ik het gewoon helemaal kwijt..

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:46

knuppel!!!! :D ;)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 20:13

Blond O:)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:34

Flying_Angel schreef:
En een andere keer voor terras langs, lag 2€ op straat. Ik wou pakken maar jongeren die op terras zaten hadden de munt vast geplakt.

}:0

Haha, die hadden zeker al 100 mensen uitgelachen :') Heb het ook wel eens gehad, maar in een niet zo drukke straat. Snel naar de ramen kijken of er ergens een camera stond :+

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 00:09

Voor een automatische schuifdeur gaan staan die niet open gaat _O-, jezelf tegen de andere deur aangooien omdat je hem anders niet open krijgt en vervolgens in een studiezaal letterlijk binnenvallen en vervolgens niet meer aan je woorden uit geraken als je wilt vertellen wat je daar komt doen en met een rood hoofd doorlopen :+

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 00:10

Ik duw altijd tegen een deur waar heeel groot trekken op staat en ook andersom :')

Zitosh, ook heel herkenbaar :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 00:16

We komen zo vaak genante dingen tegen _O-

Ik vind het altijd zo genant als mijn onderbroek verkeerd zit en ik eraan wil prutsen maar dat doe ik niet als er iemand anders bij staat maar in de meeste gevallen gaan die nooit weg dus blijft die onderbroek steken waar hij niet moet zijn :') heel vervelend.

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 09:55

_O-

Oh, zo irritant. :')

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 14:42

Zitosh schreef:
Ik vind het altijd zo genant als mijn onderbroek verkeerd zit en ik eraan wil prutsen maar dat doe ik niet als er iemand anders bij staat maar in de meeste gevallen gaan die nooit weg dus blijft die onderbroek steken waar hij niet moet zijn :') heel vervelend.

Dat heb ik nou ook altijd! Echt heel irritant! |o

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:46

Zitosh schreef:
Voor een automatische schuifdeur gaan staan die niet open gaat _O-, jezelf tegen de andere deur aangooien omdat je hem anders niet open krijgt en vervolgens in een studiezaal letterlijk binnenvallen en vervolgens niet meer aan je woorden uit geraken als je wilt vertellen wat je daar komt doen en met een rood hoofd doorlopen :+

kheb je bezig gezien :Y) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 19:52

Ik heb er nog een, was bij opendag middelbare school, is er een les scheikunde, dus ik denk ach leuk ik stap naar binnen, wil ik naar binnen struikel ik over een drempel waardoor ik bijna mijn evenwicht verloor, die jongen die daar les gaf van ongeveer 15 jaar moest enorm er lachen, ik schaamde me dood en ben dus maar weggelopen. :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 20:29

Als ik val begin ik gewoon altijd superhard te lachen, als je doet alsof je je schaamt vinden mensen het juist grappiger :P Bijvoorbeeld gister, ik ging op een uitsteeksel van een tas staan en glijd uit, poef op de grond midden in de kantine, maar ik moest zo hard lachen dat de tranen over m'n wangen liepen, en mijn vriendinnen kwamen dus ook niet meer bij :+ (Huil je, gaat het wel?)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:32

Brittneyx schreef:
Zitosh schreef:

kheb je bezig gezien :Y) :')

Damn! Mijn vriendin 'ja doe jij maar open, ik durf niet, nee jij, doe nu maar, komaan!' _O- & die leerkracht keek me al zo raar aan, met haar ene wenkbrauw opgetrokken van >;)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 15:51

Flying_Angel schreef:
Haha ik weet ook mooie! :')
Liep samen met vriendin buiten, eerst struikelde ik. Zij lacht mij keihard uit. Lopen we verder loopt ze keihard met haar hoofd tegen een verkeersbord aan. Gerechtigheid. }:)

Ik kan ook goed voor banketstaaf staan voor terras. Had hakjes aan en was feest in dorp. Ik op mijn hakjes voor terras langs, blijft mijn hak in de grond haken dus ik lag languit op straat. Ik opstaan en verder lopen, zit mijn andere hak vast en viel ik weer. :')

En een andere keer voor terras langs, lag 2€ op straat. Ik wou pakken maar jongeren die op terras zaten hadden de munt vast geplakt.

}:0

Bwhahahahahhahaahah

Moest hardop lachen, hoe dom :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 21:03

Niet zo heel erg, maar het topic een beetje leven in blazen:
We kijken de film van al gore en ik zat achterin en kon de ondertiteling niet lezen. Dus ik ging op mijn voet zitten en kon het beter lezen. Ik wou op en gegeven moment iets uit mijn tas pakken en ik val bijna. Een vriend zag het en we kregen een lach stuip. De hele klas incl. leraar keken ons zo aan van: "Dafuq, dit gaat over klimaat verandering en de verschrikkelijke gevolgen, en jullie moeten lachen!?'' Het schaam rood verscheen weer eens op mijn kaken.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 23:29

Ik had ook weer iets grappigs. Ik zat in de trein en was even in gedachte. Ik dacht over iets grappigs na dat ik had meegemaakt, kwam ik erachter dat ik hardop zat te lachen in de trein! Voor mijn gevoel staarde iedereen me aan.

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 17:19

Binnenpretje. (;

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:05

Whahahahah! Ik was 'ns ofp een feestje en toen riep ik heel hard 'Uuuuuuuhg! Mijn jeus neukt!' Iedereen keek me aan van O my gosh! wat zegt die nou?! ik heb maar gemompeld anders om*schaam*
Man, ik heb altijd van die dingen:P echt schamend...

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 19:55

Geweldig topic :') Ik heb ook wel vaak zo'n momenten :')

Vorige week toen ik en mijn beste vriendin zo gehaast aan het lopen waren op de trap naar boven om optijd te zijn in de les (krijg je meteen een sanctie voor, als het 2x voorvalt strafstudie,..). Plots misstapte ik mij, waardoor ik met m'n smakkerd tegen de trap belande, toen deden we echt bijna in ons broek van het lachen :')
-
Aan de uitgang van het gebouw zijn er deuren die je langs 2 kanten kan opendoen, maar soms zetten ze die dus vast.. :') ik had mijn benen/voeten niet meer onder controle waardoor ik dus veels te snel van de trap ging, en de 2 laatste treden naar beneden moest ik samen nemen, doordat ik het anders niet ging halen, nu ja, ik had het niet echt gehaald, waardoor ik dus tegen die deur 'vloog' die ze dus hadden vastgezet.. :') toen kon ik echt in de grond zakken van schaamte, vooral omdat zo goed als de hele school achter me liep :') aghja, heb wel echt goed kunnen lachen
-
Ik moest dringend naar het toilet, dus stapte ik al wat sneller, vriendin van me zei nog: 'straks val je nog over de drempel aan de ingang vd. toiletten' zei ik: 'nee, dat zal we wel niet overkomen'. Had ik beter gezwegen, lag daar op m'n buik in de toiletten :')
-
Was net met m'n -toen- bijna liefje (waar ik nog steeds mee ben, ondertussen lachen we er samen nog steeds om)
naar het park geweest op school, om even bij te praten enzo :) toen de bel ging en we terug naar de speelplaats wandelden voor onze rugzak te nemen, stapte ik met m'n voet in die dingen voor over de schouders te doen, wou ik verder stappen, maar ik bleef dus haken, waardoor ik m'n longen uit m'n lijf gilde & vervolgens iedereen keek :')
-
Toen de bel ging en iedereen naar zijn lokaal moest, misstapte ik mij op de trap en trok ik de broek van de jongen voor mij naar beneden.. Schaam me hier nog steeds om :')
-
ik en 4 andere vriendinnen wouden samen op de foto vanuit zo'n fotokot (waar je ook je pasfoto, .. kan laten nemen) we zaten er dus met 5 in, we waren zo hard aan het lachen, waardoor ik uit het fotokot viel in een vol station.. :')
-
Toen ik een jaar of 9/10 was en ik m'n eerste gsm had (kreeg 'm redelijk vroeg doordat ik met de bus naar huis ging, om mijn ouders iets te laten weten) gingen we een fietstocht doen met vrienden van mijn ouders, zij hebben ook een dochter en ze ging ook mee, 1 jaartje ouder als mij, ik was mijn nieuwe gsm aan het uittesten ondertussen, op de fiets :') Nu ja, ik wou 'm net in m'n broekzak steken -niet gelukt-, en net op dat moment nam mijn vriendin plots mijn stuur vast (ze reed over een steen en verloor de controle :') ) waardoor ik dus recht in de beek naast ons reed, beek was stilstaand, dus het water was groen, ik stonk een uur in de wind naar dat stilstaande water, mijn haar was 1m langer van de groene 'slierten' die erin hingen en ik was zo doorweekt :') Mijn gsm had ik wel in mijn hand vast, die ik omhoog hield :')
Nu lachen we er nog steeds hard om

Zo, kan wel blijven doorgaan :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 20:18

LOLLYYwood schreef:
-
Toen de bel ging en iedereen naar zijn lokaal moest, misstapte ik mij op de trap en trok ik de broek van de jongen voor mij naar beneden.. Schaam me hier nog steeds om :')

Zo, kan wel blijven doorgaan :')

_O- _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-13 23:19

Tegen een mannelijke collega zeggen "Stuur ze maar naar haar (vrouwelijke collega dus), haar doos staat open!"

Dus... :+

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 00:00

Konstantine schreef:
Tegen een mannelijke collega zeggen "Stuur ze maar naar haar (vrouwelijke collega dus), haar doos staat open!"

Dus... :+

_O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 00:01

Nou, lach me niet uit, het is niet leuk! -O-

Ik wilde zo graag een goede indruk maken op die jongen. :')