Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muts_marijke schreef:Ik zou nog ff wachten met onder een bus gaan liggen tot je je aj hebt suikermeisje![]()
Flying_Angel schreef:En een andere keer voor terras langs, lag 2€ op straat. Ik wou pakken maar jongeren die op terras zaten hadden de munt vast geplakt.
Zitosh schreef:Ik vind het altijd zo genant als mijn onderbroek verkeerd zit en ik eraan wil prutsen maar dat doe ik niet als er iemand anders bij staat maar in de meeste gevallen gaan die nooit weg dus blijft die onderbroek steken waar hij niet moet zijnheel vervelend.
Zitosh schreef:Voor een automatische schuifdeur gaan staan die niet open gaat, jezelf tegen de andere deur aangooien omdat je hem anders niet open krijgt en vervolgens in een studiezaal letterlijk binnenvallen en vervolgens niet meer aan je woorden uit geraken als je wilt vertellen wat je daar komt doen en met een rood hoofd doorlopen
Brittneyx schreef:Zitosh schreef:Voor een automatische schuifdeur gaan staan die niet open gaat, jezelf tegen de andere deur aangooien omdat je hem anders niet open krijgt en vervolgens in een studiezaal letterlijk binnenvallen en vervolgens niet meer aan je woorden uit geraken als je wilt vertellen wat je daar komt doen en met een rood hoofd doorlopen
kheb je bezig gezien![]()
Flying_Angel schreef:Haha ik weet ook mooie!
Liep samen met vriendin buiten, eerst struikelde ik. Zij lacht mij keihard uit. Lopen we verder loopt ze keihard met haar hoofd tegen een verkeersbord aan. Gerechtigheid.![]()
Ik kan ook goed voor banketstaaf staan voor terras. Had hakjes aan en was feest in dorp. Ik op mijn hakjes voor terras langs, blijft mijn hak in de grond haken dus ik lag languit op straat. Ik opstaan en verder lopen, zit mijn andere hak vast en viel ik weer.
En een andere keer voor terras langs, lag 2€ op straat. Ik wou pakken maar jongeren die op terras zaten hadden de munt vast geplakt.