model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 17:24

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 18:12

Die eerste 2 foto's vind ik heel mooi Caroline, vooral die 2de. :D

Die laatste vind ik persoonlijk wat minder, door al die grote witte lichtvlakken in je gezicht.

Ann_moi

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 19:01

Mooi Loki! Ik vind de derde ook erg mooi zelf, ik vind dat wel een aansprekende stijl. :)

Ik ben de blonde met een zwart jurkje en daarover heen een wapperend vest/blouse/jas zonder mouwen.

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:41

Gaaf hoor Ann_moi! Leuke ervaring!

Vind jouw foto's ook mooi xLoki, mij spreekt ook vooral de 2e aan! :)

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:50

Ann_moi: Ik heb even geteld en je bent de 7e.

Leuk om te horen dat je het zo gaaf vond haha, als het goed is verschijnen er morgen foto's op de pagina van H3 Event. Je stond er trouwens lang genoeg hoor, je was een van de weinigen die alles deed zoals geoefend (tijd nemen, niet over de witte streep, rustige eindpose). Sommigen stonden er nog niet eens of ze waren alweer weg haha.

@xLoki: Mooie foto en houding het ziet er niet geforceerd uit, ik vind alleen je gezicht heel mat vergeleken met je lijf op de eerste foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:19

Hmm ik heb nu net 3 mailtjes op een rij gehad van een nogal aparte vent :+ Ik had een paar maanden geleden een advertentie online gezet voor een bijrijdpaard, ondertussen gevonden enzo. Nou heb ik daar mijn lengte en gewicht bij gezet, en nou krijg ik een mailtje of ik haarmodel wil zijn.. Snap sowieso niet waarom je haarmodellen gaat zoeken bij paardenverzorging. Er stond wel bij dat ik goed betaald zou krijgen maar toen ik ging googelen op de kapperszaak of het email adres wat er stond kon ik echt helemaal niks vinden behalve wat vage Duitse sites... Niet doen lijkt mij hé? :+

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:29

Emmaa_ schreef:
Hmm ik heb nu net 3 mailtjes op een rij gehad van een nogal aparte vent :+ Ik had een paar maanden geleden een advertentie online gezet voor een bijrijdpaard, ondertussen gevonden enzo. Nou heb ik daar mijn lengte en gewicht bij gezet, en nou krijg ik een mailtje of ik haarmodel wil zijn.. Snap sowieso niet waarom je haarmodellen gaat zoeken bij paardenverzorging. Er stond wel bij dat ik goed betaald zou krijgen maar toen ik ging googelen op de kapperszaak of het email adres wat er stond kon ik echt helemaal niks vinden behalve wat vage Duitse sites... Niet doen lijkt mij hé? :+

Nee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:34

Ventje heeft ondertussen al 4 mailtjes gestuurd :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 09:05

Niet op in gaan Emma :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 20:03

Ik ben enorm druk de laatste weken, sorry. Stage, eindexamens, verslagen, veel werken en weiniggg vrije tijd :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 23:17

Ik kom even in dit topic reageren. :D
Vandaag waren er mensen van een modellenbureau aan het mensen zoeken en ze hebben mijn vriend gevraagd ( :') ). Hij was net iets te klein, dus kon niet. Maar ze hebben hem wel een kaartje meegegeven en toen heeft mijn vriend later voor mij teruggebeld. Eerst leek het me niks, maar eigenlijk lijkt het me nu wel leuk. Alleen ben ik bang dat ik te 'dik' ben. Het is trouwens niet superserieus volgensmij, gewoon wat modeshows in winkelcentra enzo. Maar ze zochten dus meisjes die langer zijn dan 1.70m (we wonen in Italië dus ik denk dat ze hier tevreden zijn met iets kleinere mensen) en max Italiaanse maat 44. Ik heb 42 en ben 1.73m lang, en mijn maten zijn 90-67-95. Denken jullie dat ik het zou kunnen proberen? Vooral als ik denk aan al die veel fijner gebouwde Italiaanse meisjes ben ik bang dat ik toch te grote maten heb. Veel meisjes die net zo lang zijn als ik hier zien er bijv ook echt lang uit, ik zie er gewoon 'normaal' uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 23:23

Als ik het me goed kan herinneren zijn ze juist in landen als Italië en Spanje bezig met het veranderen van het beeld dat modellen afgeven. Heb er laatst nog een docu over gekeken, die was dan gesitueerd in Spanje.. Maar daar mogen bijvoorbeeld modellen met maatje 0 VS (vergelijkbaar met 30-32 in NL volgens mij) niet meer op de catwalk staan. Modellen moeten een gezond beeld uitstralen, niet een anorexia beeld.

Denk dat je het prima zou kunnen proberen dus!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 11:05

Dat zou best kunnen idd! Ik zag laatst op het nieuws een stukje over de modeshow van Yamamay (lingeriemerk) en toen viel het me nog op dat die modellen niet zo vreselijk dun waren (heel veel hadden niet zo'n helemaal platte buik, maar een heel ietsiepietsie uitsteekseltje :P ). Gewoon slank waren ze, maar niet mager. :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 12:24

Lingeriemodellen zijn altijd wat "voller" dan fashionmodellen :j

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 12:49

Aan iedereen die bij mij een formulier heeft ingevuld: Ik ben er mee bezig, je ontvang dus z.s.m. een e-mail met de vervolg uitleg.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:10

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 04:51

GAAAAAF! :oo +:)+

Zelf vorig weekend een enorm grote gave show voor Schwarzkopf mogen lopen.
Ik had mijn zenuwen redelijk onder controle, maar had toch een klein misstapje toen ik op de weg terug ineens mijzelf op het mega scherm zag lopen :+
Verder is het wel echt enorm leerzaam om het gewoon te doen, want hoeveel je in 'theorie' ook leert, het is gewoon niet te vergelijken met hoe het er echt aan toegaat.
De andere modellen en mijn stylisten waren trouwens ook echt heel erg bereid om tips te geven, dus heb nu ook wel geleerd om echt niet bang te zijn om vragen te stellen :j
Enige minpuntje... moest mijn maat 40 in maat 38 stiletto's proppen... wie mooi wilt zijn moet pijn lijden heet dat toch? %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 05:52

Nouja, eerlijk gezegd klinkt een maat 40 in maat 38 schoenen niet zo mooi en charming. :D

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 03:49

Het plaatje zag er prima uit (heb dan ook hele smalle voeten), maar mijn tenen hebben wel wat geklaagd aan het eind van de dag :+
Helaas vallen bij mij maat 39/40 schoenen zonder straps vaak uit vanwege mijn smalle voeten, vandaar dat ze mij noodgedwongen alleen maar maat 38 aan konden bieden.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 21:46

Hier een klein fotootje van de show.
Het is gelukkig hélemáál niet aan mij te zien dat ik zenuwachtig ben... :+ :o

Afbeelding
(lange haren)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 21:54

Jij bent die voorste toch? Ik vind dat je juist geen zenuwen uitstraalt, júist niet. Vind het meisje achter wel een beetje zenuwappig op de catwalk staan

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:03

Ja, ik sta inderdaad vooraan, ik had net mijn 360 turn gehad en was nog een beetje in shock van de zoom op het grote scherm, dus was op dat moment wel even 'van slag.'
Wel blij dat het jou blijkbaar niet zo opvalt.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:28

Mag ik mij hier melden in de meeleesmodus?

Ik ben ginouque, 20 jaar.
Voor 'plezier' sta ik af en toe voor de camera, 11 juni loop ik modeshow bij een vriendin die afstudeerd (moede opleiding), stelt dus niet veel voor. Maar ik hoop door mee te lezen, bij te leren.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 22:54

^ Mode opleiding Deltion?

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 23:11

Courses schreef:
^ Mode opleiding Deltion?

Nee mbo niv. (ROC), is een deel van haar examen
Ze is nu bezig met toelatingsexamen. vervolg opleiding, Amsterdam, commerciële mode.