Quebelle schreef:De Secret Circle dude is zo'n pussy in de serie
Ik ben gestopt met kijken omdat ik hem zo lame vind
Ik moest wel even lachen om wat stukjes van hem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spirit schreef:
Iedereen praat maar over The Secret Circle en nieeeeeeemand heeft mij verteld dat Gale Harold daar in speelt!
Niet de mooiste man, maar wel één van mijn favoriete acteurs.![]()
Sorry, ik moest mijn ontdekking even delen.Ga me binnenkort ook maar eens wagen aan The Secret Circle dus!
Douraque schreef:Spirit schreef:
Iedereen praat maar over The Secret Circle en nieeeeeeemand heeft mij verteld dat Gale Harold daar in speelt!
Niet de mooiste man, maar wel één van mijn favoriete acteurs.![]()
Sorry, ik moest mijn ontdekking even delen.Ga me binnenkort ook maar eens wagen aan The Secret Circle dus!
Ik vind deze man uit de Secret Circle leuker:
http://thesecretcircle.net/wp-content/u ... /zylka.jpg
http://www.shineon-media.com/wp-content ... 120711.jpg
Donkerblauw schreef:Voor de rest zou ik geen knappe bekende Nederlandse man weten.
Kijk amper naar Nederlandse tv-zenders/films, en diegene die ik wel ken vind ik allemaal niks aan.
Sundral schreef:Kent iemand hier Steve Ross?
Douraque schreef:@ Spirit: ik weet niet of je Vampire Diaries kijkt, maar Secret Circle is van dezelfde schrijver als VD. Dus gegarandeerd een goede serie
Spirit schreef:Douraque schreef:@ Spirit: ik weet niet of je Vampire Diaries kijkt, maar Secret Circle is van dezelfde schrijver als VD. Dus gegarandeerd een goede serie
Ja, dat kijk ik! Dan zal ik het wel leuk vinden!
edit: zelfde schrijver van de boeken of van de serie? Want de serie VD lijkt totaal niet op de boeken.Vind de serie leuker dan de boeken.
Donkerblauw schreef:Spirit schreef:Nick en Simon misschien.
Ja, die vind ik wel leuk, maar ook omdat ze zo grappig zijn.
Oh nee, bah.
Hou niet zo van Nick & Simon. Of Jan Smit. En al die andere figuren uit Volendam.
Geryon schreef:Douraque schreef:Ik vind deze man uit de Secret Circle leuker:
Vindt nou niemand deze lijken op Taylor Lautner?