Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikolletje schreef:Heb maandag gereageerd op 2 advertenties van dezelfde persoon.
In 1 mail mijn vragen gesteld en gevraagd of deze 2 items eventueel samen te koop zijn, tot op heden geen reactie gehad, baal hier zo van, tis een verrassing voor vriendlief, maar die heeft het ondertussen zelf allang gezien op marktplaats, weg verrassing![]()
Is het dan zoveel gevraagd om even antwoord te geven op een netjes beschaafd mailtje van een potentiele koper?
xPenny schreef:Inderdaad Kimbeerly, terwijl je gewoon weet dat ze het gelezen hebben!
Vampirequeen schreef:Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik me hier in meng
Het verschil is dan dat je vaak wat minder boeken neemt en dat je het product kunt vasthouden en bekijken. Je weet dus wat je koopt en wat je er voor over hebt. Dat is over het internet vaak moeilijker, ten eerste omdat je totaal geen oogcontact kunt maken met de verkoper en dus ook niet weet hoe die er op zal reageren. Ten tweede, omdat je online het product niet zelf kunt bekijken en er nogal eens dingen verkocht worden waarvan je de waarde niet kent.
Bayazo schreef:Ik krijg de laatste tijd steeds mensen die al mijn paardenboeken ( gemiddeld 100 stuks) willen kopen.
En of ik een prijs wil maken.
Ik weet wel wat ik wil hebben maar speel de bal terug,wat heeft u er voor over ?
Hoor nooit meer wat.
Ook veel mensen die een aantal boeken wil hebben.
Dus ik maak een leuke prijs..........ben ik nog een afzetter ! Of hoor nooit meer wat.
Per stuk gaat nog steeds het snelste !
iirrssjjee schreef:Wat ik ook raar vind, mensen zetten heel duidelijk in de advertentie 18+ enz.
En dan toch nog meisjes van 12/13 die erop reageren van; hallo ik zou graag uw paard willen verzorgen... Dan denk ik, wat denk je nou? Dat de eigenaar zegt oooh tuurlijk mag je dat..?
Ben je 17 en je reageert dan, dan kan ik het nog begrijpen, maar als je 12 bent en ze zoeken iemand van 18+....
HTM schreef:iirrssjjee schreef:Wat ik ook raar vind, mensen zetten heel duidelijk in de advertentie 18+ enz.
En dan toch nog meisjes van 12/13 die erop reageren van; hallo ik zou graag uw paard willen verzorgen... Dan denk ik, wat denk je nou? Dat de eigenaar zegt oooh tuurlijk mag je dat..?
Ben je 17 en je reageert dan, dan kan ik het nog begrijpen, maar als je 12 bent en ze zoeken iemand van 18+....
Meisjes van 12 kunnen toch heel goed wilde hengsten temmen, en net zo goed rijden als Anky
showteam schreef:Ja ik heb gestuurd: Aaah nog steeds niemand zo gek had gekregen een filmpje voor je te maken? Succes!
Heb overigens niks meer terug gekregen. Wel sneu als je zo de dagen door moet brengen tochhaha