Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:05

Okee geen blunder van mijn ex maar van mij bij mijn exschoonfamilie!

Ex moest nieuwe schoenen hebben, en zijn ouders ging wel even gezellig met ons mee naar de stad!
Vervolgens staan we in een schoenenwinkel.
EN ik sta heeeeeeel geintresseert AHUM te kijken naar de schoenen die daar in het schap stonden.
Nog een beetje dromerig draai ik mezelf om en wil mijn ex een knuffel geven, klein kusje en vragen welke schoenen hij leuk vind.

Ik draai me om, pak mijn ex vast en kijk daarna om tegen hem te praten.
Toen kwam ik erachter dat ik niet mijn ex maar zijn vader een knuffel aan het geven was!

Ik wist even niet meer wat te zeggen en zei maar heel zachtjes Oeps foutje.
Zijn vader, moeder en ex zelf kwamen niet meer bij van het lachen...

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:21

Hhahaha dat is ook nogal wat, :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:27

whahahaha die is super grappig
ik zag het al aankomen,
zou ook echt iets voor mij zijn, alleen zou ik dan al die kus hebben gegeven :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:37

Ik heb het broertje van mijn ex een keer gekust... :+
Ik sliep daar, liep naar beneden dacht dat ik naar mijn ex liep en geef zo zijn broertje een kus..

En mijn ex zat op de andere bank te kijken WTF doe jij nou :oo

Tja, ze lijken ook zo verrek veel op elkaar...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:42

Ik ben ook zooo blij dat ik eerst keek voor ik zomaar een kus gaf haha!

Haha pascal was het een tweeling?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:43

Nee helemaal niet ze verschillen 2 jaar... maar echt je zag bijna geen verschil :+

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:45

hahahahaha dat is allebei wel heel erg _O-.

ik had ook een keer een blunder van mezelf bij mijn vriend.

Mijn vriend en ik zouden uiteten gaan en daarvan moest ik nog even snel de stallen doen, dus ik schoot mijn klompen aan en ben de stallen gaan doen. Daarna kwamen mijn moeder en vriend naar buiten lopen, want mijn moeder zou ons brengen. Ik ben in de auto gestapt en we reden er heen. Ik stapte uit en keek naar mijn schoenen.. poedersuiker. klompen nog aan :oo _O-. Ik schaamde me dood, ik heb mijn klompen daar in de gang gezet en tot mijn grootste angst had ik nog mijn ergste paar sokken aangetrokken... enkelsokken met nijntje erop... Ik heb mijn vriend nog nooit zo hard zien lachen... en ik kon wel door de grond zakken :+.

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:46

Heeeeeeerlijk, blond he Lea _O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:49

je mag me officieel samenvegen nu :')

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:55

myxlea schreef:
hahahahaha dat is allebei wel heel erg _O-.

ik had ook een keer een blunder van mezelf bij mijn vriend.

Mijn vriend en ik zouden uiteten gaan en daarvan moest ik nog even snel de stallen doen, dus ik schoot mijn klompen aan en ben de stallen gaan doen. Daarna kwamen mijn moeder en vriend naar buiten lopen, want mijn moeder zou ons brengen. Ik ben in de auto gestapt en we reden er heen. Ik stapte uit en keek naar mijn schoenen.. poedersuiker. klompen nog aan :oo _O-. Ik schaamde me dood, ik heb mijn klompen daar in de gang gezet en tot mijn grootste angst had ik nog mijn ergste paar sokken aangetrokken... enkelsokken met nijntje erop... Ik heb mijn vriend nog nooit zo hard zien lachen... en ik kon wel door de grond zakken :+.

ik zou gewoon zo naar binnen klossen. lekker boejuuhh :')

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:56

haha om sommige dingen heb ik dubbel gelegen. Sommige zijn echt hard!

Dat je ex jaloers is op je pony is heel bekend... Ik gaf mijn pony eens een kus en meneer was boos en begon tegen mij te roepen. Ponylief pikte dit niet en schopte hem recht in zijn b*llen. :Y)

Nu heb ik een vriend waar ik 4 pony's mee heb en helemaal niet jaloers is. Als ik niet binnen ben en er vraagt iemand naar mij ... zegt hij oh die zit bij der pony's. :j

Dus met deze heb ik het getroffen

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 20:00

Hahah Lea _O-

Ik heb een lekkere ''blunder'' van mezelf.
Zo'n jongen op mijn school die ik al best lang mooi vind,die lachtte vorige week naar me,
en ipv terug te lachen,heb ik me omgedraaid en ben ik keihard weggewandeld,
moet er echt debiel hebben uitgezien,maar ik ben echt niet goed in zulke dingen :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:05

rienne schreef:
haha om sommige dingen heb ik dubbel gelegen. Sommige zijn echt hard!

Dat je ex jaloers is op je pony is heel bekend... Ik gaf mijn pony eens een kus en meneer was boos en begon tegen mij te roepen. Ponylief pikte dit niet en schopte hem recht in zijn b*llen. :Y)

Nu heb ik een vriend waar ik 4 pony's mee heb en helemaal niet jaloers is. Als ik niet binnen ben en er vraagt iemand naar mij ... zegt hij oh die zit bij der pony's. :j

Dus met deze heb ik het getroffen

Een jaloers vriendje en een jaloerse pony :')

Hiilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:19

MJ__ schreef:
Zo'n jongen op mijn school die ik al best lang mooi vind,die lachtte vorige week naar me,
moet er echt debiel hebben uitgezien,maar ik ben echt niet goed in zulke dingen :+

Herkenbaar, ik ben in dit soort dingen een truttebol :o
Een man die ik al een tijdje leuk vind, maar ik denk niet dat hij mij ziet zitten.. Pas lachte hij naar me en wenste me fijn weekend. Is het enige wat ik doe heel snel zeggen 'hetzelfde' en snel naar buiten kijken. Als ik daar weg had gekund was ik waarschijnlijk weggelopen ook nog :o

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:36

hahaha oh er zitten weer heerlijke blunders bij :D
Ben ik even blij dat ik nooit de "Verkeerde" geknuffeld of gekust heb. :$
Ikzelf heb op dit moment even geen blundertjes!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:57

Heb wel eens de grote broer van mn ex gezoend, maar dat was compleet de bedoeling en toen was het al uit :P. Haha! Dus toen mocht het. Wel een raar idee trouwens ,maarja ;).

Er zitten wel weer geniale bij!! :D

rOmii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:16

Ohw trouwens, nu ik het me herinder. Voor mijn 1e vriendje heb ik tijdens het uitgaan met een jongen gezoend die ik wel vaker in een groep zag. Later op een verjaardag ontmoette ik ze broertje, en dat werd me 1e echte vriendje.. alleen is dat niet echt een blunder ;) Wist ik niet.. wat wel een echte blunder is geweest niks met exen hoor..

Een jongen vond ik al heel lang " leuk", zag hem op de sportschool, in de kroeg etc. probleem was ik wist alleen ze naam en had geen zin om er achteraan te moeten.. Ik kreeg een vriend in de tussentijd uiteindelijk met de kermis 2jaar terug praatte hij tegen mij! Ik denk yeaaaa (H) Was toen net weer 2 weken vrijgezel en zag hem wel weer meteen staan. Van het een kwam het ander en ik ging nog even een biertje na doen.. dat werd blijven slapen.. de volgende morgen werd ik wakker met een kater en een naar gevoel... blij van ik lig naast hem maar ook schuldgevoel omdat ik niet over me ex heen was. Het ergste komt nog.. ik kwam in de woonkamer, zou een ontbijt krijgen stond zijn moeder daar... Helaas ken ik deze mevrouw nogal goed zij is mijn werkbegeleider (ik doe werkend leren). Ik schaamde me dood, en heb die jongen later nooit meer op die manier gezien. Als k hem zie kan er weinig meer als hoi vanaf, gelukkig wel ff met zijn moeder gepraat waardoor ik nu alweer 2 jaar heel leuk met haar werk :D dat vond k nog wel een echte blunder..

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:39

Haha rOmii da's ook wat! Wel leuk dat je nu leuk met z'n moeder omgaat.

Pascal schreef:
Nee helemaal niet ze verschillen 2 jaar... maar echt je zag bijna geen verschil :+

_O- :+ }>

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:45

hahahahahha rOmii die vind ik echt leuk hahahahaah _O-

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:42

Hiilde schreef:
MJ__ schreef:

Herkenbaar, ik ben in dit soort dingen een truttebol :o
Een man die ik al een tijdje leuk vind, maar ik denk niet dat hij mij ziet zitten.. Pas lachte hij naar me en wenste me fijn weekend. Is het enige wat ik doe heel snel zeggen 'hetzelfde' en snel naar buiten kijken. Als ik daar weg had gekund was ik waarschijnlijk weggelopen ook nog :o

Oh zo herkenbaar!
Dit had ik vroeger ook zo erg, gelukkig de laatste tijd wel minder.
Maar ik herken dat gevoel van 'wegrennen' maar al te goed :')

Verder heb ik trouwens niet echt een blunder van een ex. Wel van een ex-scharrel.
Ik was een gezellig avondje stappen met vriendinnen...
Een van die vriendinnen had haar buurjongen meegenomen.
Best een leuke knul hoor, daar niet van.. Maar hij zei dat het al tweeënhalve maand uit was met zijn ex(meisje uit Spanje).
Verder heb ik daar niet bij stil gestaan.. Het zal wel zo zijn dacht ik.
Later had hij me toegevoegd op hyves en daar stonden inderdaad geen foto's van zijn ex.
Maarja, ik ben ik niet, als ik niet op facebook ga kijken.. En jawel hoor, op de foto met zijn 'ex'.. Jullie snappen de twijfels vast wel :+..
Verder had ik hem niet meer gesproken, had zijn nummer niet en er verder eigenlijk ook weinig behoefte aan.
Tot dat......
Ik in de trein zat en hem in zag stappen met zijn ouders, vriendin en schoonouders uit Spanje nota bene!!!
Heb wel gelachen in mijn eentje in de trein, wat moet hij zich vervelend hebben gevoeld!
Ben vriendelijk lachend de trein uitgelopen. _O-
Wat een blunder }:0

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:54

Geen ex, maar wel een grappige blunder. We zaten naast elkaar in een drukke kroeg aan de bar. Ik zat rustig wat de drinken met beide armen op de bar. Zat mijn vriend hand in hand met een vriend van ons die aan de andere kant van me zat met de arm voor mij langs onder de bar door. Was een geintje van hem maar Vriend kreeg het pas in de gaten dat hij de verkeerde vast had toen ik in de ene hand een sigaret had en in de andere biertje. Aangezien ik geen drie armen heb kwam toen pas het besef dat hij niet mijn hand vast had.... Ik pleurde bijna van mijn kruk van het lachen om zijn hoofd. Vriend van ons lag natuurlijk ook dubbel...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:18

die 1a laatste is echt banketstaaf zeg! moet hij maar niet dat soort stome dingen zeggen

anne_GTI: jeetje mina wat een snuggere, wel super grappig natuurlijk :+ jongens voor de gek houden is oh zo leuk :D

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 10:34

@ anne, dat hij dat niet door had!

Heb 1x met kerst van een ex- schoonvader een onwijs sexy (zeg maar TE sexy, kinky) lingerie setje gekregen,
niet echt n blunder maar was zooo genant.
Heb me er met een grapje uitgekletst, want de hele familie wilde dat ik em ging showen.
:')

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:38

Mijn schoonzusje heeft een keer bijna m'n vader in z'n kont geknepen. Hij lijkt van de achter kant heel erg op m'n broer. Heb me ziek gelachen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:09

Mijn ex en ik zijn nog heel erg goede vrienden, eigenlijk vind ik hem de naam ex zelfs niet waard, maar eerder mijn maatje.
Dus ja, we horen en zien elkaar nog heel regelmatig. Hij belt me vaak nog dagelijks, ookvoor onbenullige dingen.

We hebben elk apart heel fijn carnaval gevierd, en ik weet dat hij na zo'n nachtje stappen wel een keer warrig kan zijn.
Dus deze ochtend word ik vrolijk uit bed gebeld.

Hij: Hey meid, heb je gisteren nog gezocht maar vond je niet, heb nochtans goed gezocht naar je poezenpak op afgesproken plek.
IK: eh, nou, ook wel logisch dat je me niet vond hoor als je naar een poes zocht. Ik was namelijk verkleed als Dr. Smurf.... (witte doktersjas, blauw pakje, witte schoenen en witte muts). :+
*stilte* OOOOOh... oeps :o
Hij: Nou, ik belde eigenlijk voor wat anders. Ik ben bang dat ik m'n gsm kwijt ben, heb hele huis al oondersteboven gegooid en kan hem echt niet vinden. Kan je me niet een keertje bellen zodat ik de beltoon kan horen?
IK: Lieverd, als je je gsm kwijt bent, waarmee bel je me dan... Je hebt helemaal geen vaste lijn.... :')