Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myxlea schreef:hahahahaha dat is allebei wel heel erg.
ik had ook een keer een blunder van mezelf bij mijn vriend.
Mijn vriend en ik zouden uiteten gaan en daarvan moest ik nog even snel de stallen doen, dus ik schoot mijn klompen aan en ben de stallen gaan doen. Daarna kwamen mijn moeder en vriend naar buiten lopen, want mijn moeder zou ons brengen. Ik ben in de auto gestapt en we reden er heen. Ik stapte uit en keek naar mijn schoenen.. poedersuiker. klompen nog aan![]()
. Ik schaamde me dood, ik heb mijn klompen daar in de gang gezet en tot mijn grootste angst had ik nog mijn ergste paar sokken aangetrokken... enkelsokken met nijntje erop... Ik heb mijn vriend nog nooit zo hard zien lachen... en ik kon wel door de grond zakken
.
rienne schreef:haha om sommige dingen heb ik dubbel gelegen. Sommige zijn echt hard!
Dat je ex jaloers is op je pony is heel bekend... Ik gaf mijn pony eens een kus en meneer was boos en begon tegen mij te roepen. Ponylief pikte dit niet en schopte hem recht in zijn b*llen.![]()
Nu heb ik een vriend waar ik 4 pony's mee heb en helemaal niet jaloers is. Als ik niet binnen ben en er vraagt iemand naar mij ... zegt hij oh die zit bij der pony's.![]()
Dus met deze heb ik het getroffen
MJ__ schreef:Ik heb een lekkere ''blunder'' van mezelf.
Zo'n jongen op mijn school die ik al best lang mooi vind,die lachtte vorige week naar me,
en ipv terug te lachen,heb ik me omgedraaid en ben ik keihard weggewandeld,
moet er echt debiel hebben uitgezien,maar ik ben echt niet goed in zulke dingen
Hiilde schreef:MJ__ schreef:Ik heb een lekkere ''blunder'' van mezelf.
Zo'n jongen op mijn school die ik al best lang mooi vind,die lachtte vorige week naar me,
en ipv terug te lachen,heb ik me omgedraaid en ben ik keihard weggewandeld,
moet er echt debiel hebben uitgezien,maar ik ben echt niet goed in zulke dingen
Herkenbaar, ik ben in dit soort dingen een truttebol![]()
Een man die ik al een tijdje leuk vind, maar ik denk niet dat hij mij ziet zitten.. Pas lachte hij naar me en wenste me fijn weekend. Is het enige wat ik doe heel snel zeggen 'hetzelfde' en snel naar buiten kijken. Als ik daar weg had gekund was ik waarschijnlijk weggelopen ook nog