Vanmorgen was het nog min 3 dat ik weg ging (half 9). Gelukkig geen sneeuw, maar wel heel grauw weer. Niet dat ik sneeuw wil, maar ik heb sinds zaterdag wel winterbandjes.
Hier in Midwolda nu ook sneeuw! Idd niet veel/hard, maar je ziet het vallen! Of het blijft liggen weet ik niet
Creatas
Geplaatst: 29-11-10 12:37
Ik las bij vrienden; sneeuw in Geldrop, nog niet in Ehoven. Hier in Kaats ook nog niks.... Temp. -3.3 en weer verder aan het zakken... En dat gaat snel, want nog geen uur geleden was dat volgens mij -1.9...
Midwolda??? Dat klinkt verweg van Utrecht...dat is nu iets goeds...
Winna
Geplaatst: 29-11-10 12:40
Hier sneeuwt het nu lichtjes en het blijft liggen. Volgens de sneeuwradar gaat het over een paar uur helemaal los met de sneeuw. Hoop nog steeds dat het mee gaat vallen, maar denk dat er wel een pakje sneeuw komt hier in het oosten...
waar is hier winna? Hier tussen hardenberg en ommen sneeuwt t heel licht. Zou er veel sneeuw int oosten vallen? K kan de sneeuwradar niet zien op mn mobiel
Annetje
Geplaatst: 29-11-10 12:46
Hier ook ijzig koud en sneeuw! De thermometer geeft ongeveer -3 aan (heb mijn lenzen niet in, dus kan een graad verschillen) en het is heeeeel heeeeeel erg zachtjes aan het sneeuwen. De sneeuw die valt blijft liggen
Ohja, wij zitten een stuk onder Nijmegen, tegen de limburgse grens aan..
@ Zilvermoon hier is Doetinchem in de Achterhoek. Als de sneeuwradar klopt komt er sneeuw precies over de Achterhoek heen.
arabcarla
Geplaatst: 29-11-10 12:59
hier nog geen vlokje te zien alleen grauw en grijs.... pff en ik moet vandaag paarden binnen halen :S..... Wieringerwerf
onne
Geplaatst: 29-11-10 12:59
Vianen grijs , koud, -1'5 wel droog. Waarom gaan de dagen zo snel als het mooi weer is.
8nnemiek
Geplaatst: 29-11-10 13:00
Over n half uurtje mag ik naar buiten, pauze Eens benieuwd of ik me een weg kan banen door de metershoge sneeuwduinen hier (lees: al bijna 1 cm sneeuw! )