Ik heb mijn eerst Beesie gevonden! Nou, hij lag daar zo op de grond toen ik van lokaal naar lokaal zwerfde. Ik dacht, oh! jij bent zielig!!! :'( Toen pakte ik hem op en wurmde hem in m'n tas. In het lokaal zei iemand; Haha, ik ben m'n Beesie kwijt. En die jongen is niet goed voor Beesies, dus ik heb hem gehouden! Hij heet Flurry en is niet helemaal gezond, maar hij komt er boven op hoor!!
Renee__
Geplaatst: 10-06-10 17:08
Ik had er laatst 4 gekregen toen we 8 euro hadden uitgegeven.
Even een vraag. Ik heb geen zin om het hele topic door te zoeken, dus weet iemand nog op welke pagina de beessies ava's stonden die je mocht overnemen? Die tip kreeg ik van iemand.
ik heb nog steeds geen beesies.. behalve die grote en de pet... maar geen kleintjes
dwaallicht
Geplaatst: 10-06-10 18:09
k heb ook een beesie, was eigenlijk bedoeld voor mijn katten... maar er zit zo'n ijzerdraadje in dus ik durfde m niet te geven. Nu hangt beesie in ons kruidenrekje in de keuken.
oh, cool! Dat ga ik doen, daar doe ik mijn katten een groot plezier mee. Bedankt voor de tip
Karin_88
Geplaatst: 10-06-10 18:15
Geen dank, zou ze aan de onderkant ff losmaken, en dichtmaken met naald en draad.. De ijzertjes zitten er los in namelijk..
Of met heeel veel behendigheid moet je ze eruit kunnen vissen zonder open te maken, maar dat is niet aan mij uitbesteed **hoewel... Gelukt bij mij Het ijzertje is met plastic omhuld..
Temeraire
Geplaatst: 10-06-10 18:19
Er bestaan weet ik hoeveel kattenspeeltjes, en dan ga je uitgerekend een onschuldig beessie slopen voor je kat? sommige mensen