Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Rebecca schreef:Ik had laatst een klant die netjes in de rij ging staan (ik werk in een groentehal trouwens), was een meneer voor hem. Ik heb die klant geholpen en wil de andere klant helpen. Zegt hij "verkopen jullie ook aardappelen?"
Dus ik zeg, ja hoor! Ze staan allemaal bij de wand achter u!
Draait dit man zich om, gelijk weer terug, zegt "tof!" En loopt de winkel uit. Ik was serieus flabbergasted.
Kayleigh__ schreef:Hahaha, die is wel apart.
Hier was vorige week op een drukke zaterdag een klant met een hele waslijst aan producten. Komt ze naar mn collega en vraagt van élk product waar het staat. 'sorry mevrouw, wij zijn een zelfservicewinkel, als u iets niet kunt vinden roept u maar en dan helpen wij u graag', aldus mijn collega. Klant was meteen beledigd. Overigens helpen we mensen echt wel, maar deze klant was echt te lui om de winkel door te lopen. Dan hebben wij toch echt wel wat beters te doen
Injoy schreef:Collega van mij was ijs aan het scheppen (ik werk in een ijssalon), en hij schepte een hele grote bol mango. Echt enorm. Dus hij doet er een kleinere schep Malaga bovenop, krijgt hij een opmerking: nou dat is ook wel een miezerig bolletje!
Nou even serieus, wij maken absurd grote bollen, waar bij andere ijssalons in een klein bakje 2 bollen gaan gaat er bij ons 1 in. We stonden dus wel even raar te kijken
Nog een aparte:
klant: ik wil graag 2 bollen aardbei met slagroomsaus.
Collega: *schept ijsje* u wilde slagroom erop?
klant: ja graag.
Collega: *draait slagroom erop*
klant: nee! ik wilde er geen slagroom op!
Collega:![]()
![]()
Achter in de winkel hebben we ons kapot gelachen
Manonn_ schreef:Ik had tijdje geleden een vrouw aan de kassa en ze zat de hele tijd me gezicht te bekijken, opeens zegt ze: Jij lijkt echt sprekend op doutzen kroes! je moet model worden!
hmmmm ik heb bruin haar, ben maar 1.60 en zeker geen maatje 34 maar bedankt voor het compliment!
magriet schreef:Ik denk dat smaken daarin ook verchillen. Perssonlijk heb ik liever veel citroenijs en weinig chocola