Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Haha als je bij VS besteld heb je het nog eerder binnen dan bij de Otto. Hoor hier steeds ongeveer 3 weken van jullie, ik wacht inmiddels al een maand.
Jildau schreef:Iets van een hoefijzer? Die hij op kan hangen ofzo op stal.
vinurr schreef:even ontzettend offtopic: HELP! De staleigenaar is jarig, ik wilde een klein kadootje halen (al een paar weken) maar ik kan echt serieus niks verzinnen.. en nu ben ik dus heel laat.![]()
Hij snoept niet, drinkt (volgens mij) niet, rookt niet, en is ook niet echt met z'n uiterlijk bezig (dus géén douche spul oid) En hij word 66..
Oja, hij rijd zelf géén paard.
_SteR_ schreef:[***] schreef:even ontzettend offtopic: HELP! De staleigenaar is jarig, ik wilde een klein kadootje halen (al een paar weken) maar ik kan echt serieus niks verzinnen.. en nu ben ik dus heel laat.![]()
Hij snoept niet, drinkt (volgens mij) niet, rookt niet, en is ook niet echt met z'n uiterlijk bezig (dus géén douche spul oid) En hij word 66..
Oja, hij rijd zelf géén paard.
Haha, dan wordt het best lastig, snoept niet, drinkt niet, geen verzorgingsproducten..Nouja, bonbons, merci of iets dergelijks komen toch altijd wel op?
Pauke schreef:Wat vinden jullie btw hiervan?
http://kleding-schoenen-dames.marktplaa ... nd=23&fs=1
Dat is het dorp 5 min van me vandaan, dus kan ik best eens gaan kijken.
Best leuk toch?
T3mptati0n schreef:Ik meld mij ook!
Ik ga wss 1 van deze 3, of 2 ofzo bestellen![]()
of deze, maar dan in het zwart denk ik!