mbkaatje schreef:Hier vallen de eerste vlokken!
Ben benieuwd wanneer het hier aankomt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quintusgl schreef:Het gaat maar door hier! Ben gelukkig weer thuis, auto glijdt alle kanten op en zit nu vast......vanmiddag maar lopen naar de paarden. Vanmorgen maar even foto's geschoten.....alleen maar rennen en bokken die maloten....
yarrah schreef:Joolien schreef:Haha wel grappig dat meteen half Nederland is ontregeld door een beetje sneeuw.
![]()
was het maar een beetje vanmorgen om 06.45 was het al 18 cm (Groningen stad). Ik hoor net ...... 27cm!!!!! voor het glazen huis (serious request). Ik ben er wel al een beetje zat van hoor!! En er gaat nog meer sneeuw vallen en harder waaien windkracht 6 tot 7 dat worden dikke sneeuwduinen misschien net zoals in 1979. Dat was nogeens een winter (voor de oudere jongeren onder ons
)
sneeuwige groetjes uit Stad,
mbkaatje schreef:Hier zo'n oudere jongere. Weet dat nog heel goed. Maar dat zou in het Oosten weer heel goed kunnen als het gaat waaien. Er is zoveel sneeuw gevallen.
In 1979 zijn we drie dagen ingesneeuwd geweest, dat zit er (gelukkig) nu niet in. Tenminste hier niet.
yarrah schreef:quintusgl schreef:Het gaat maar door hier! Ben gelukkig weer thuis, auto glijdt alle kanten op en zit nu vast......vanmiddag maar lopen naar de paarden. Vanmorgen maar even foto's geschoten.....alleen maar rennen en bokken die maloten....
Heee,. die paardjes ken ik die linkse is toch een witte tinker?
Ik rij regelmatig "het vierkantje" mijn paard staat aan de andere kant van de snelweg in Vosbergen.