heee, het gaat op dit moment wat slechter, ik ga toch nog een extra scan van mijn hoofd laten maken, omdat de hoofdpijn erg blijft aanhouden. en ik dingen snel vergeet, en me niet lang kan concentreren.
met ruben gaat het redelijk maar meot wel geopereerd worden, niks ernstigs, zijn amandelen en zijn neuspoliepen.
dit heeft een 'vriendin' van mijn ouders me verteld
Hoi Roos ook ik wil je even een hart onder de riem steken. Wat ben jij een ongelooflijke vechter! jij gaat er zeker wel komen. Jij zei laatst dat als er uitspraak je gedaan is je meer kan posten. Is het zo erg dat er een rechtzaak loopt? of moet er van iets anders uitspraak gedaan worden. Weet je wanneer je die scan hebt? succes met alles
Hey meis! Goed weer wat van je te horen. Balen dat de hoofdpijn zo blijft, hopelijk kunnen ze in de scan wat vinden waarmee ze je kunnen helpen. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
ik lees al heel lang mee, en ben ook blij wat te horen Ik hoop dat er niks ergs uit die scan komt ,maar wel dat ze weten wat het is dat je er aan geholpen kan worden
ja, ik heb na het ongeluk ook een scan gehad.. maar daar was niks uitgekomen, de huisarts werkt ook nog tegen dus adviseerde een bekende mij om een neuropsychologisch onderzoek te laten doen. dus dat gaan we dan maar ff proberen
wiifke
Geplaatst: 10-01-11 23:49
Goh Roos, hopelijk komt er wat uit het neuropsychologisch onderzoek en kunnen ze er wat aan doen. Ik gun het je van harte om weer een gelukkige meid te worden!
Esmeralda
Geplaatst: 11-01-11 08:49
hey meis, wanneer moet het allemaal gebeuren? heb je nog wat msn contact gehad met M. ? hoop je gauw weer op msn te spreken Enne je bent heel goed op weg, hou die lijn vast en jij komt er ook. Weet dat er mensen zijn, die jou zeker en vast de moeite waard vinden. En van je houden en om je geven.
goh wat een moeilijk tijd allemaal bij jullie veel sterkte gewenst vind het altijd maar weer goed werk pleeggezinnen..
(ps op pagina 1 dat meisje komt mij wel heel erg bekent voor volgens mij is dat de kleindochter van mijn moeders beste vriendin)
Winxz_Bas
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-11 23:34
dat is een pleegkindje van ons.(het is een jongetje) je mag de naam wel pb/en dan weet ik of dat zo is
bedankt iedereen
_biondaa
Geplaatst: 14-01-11 19:29
oh gosh wat erg! ik heb alleen je eerste post gelezen en niet het hele topic. maar mán wat een ellende op zo'n leeftijd! ik duim voor je, dat alles goed komt, dat jullie gelukkig worden, en dat die lieve kleine Ruben heel zn leven geen pijn meer hoeft te hebben en veel plezier mag krijgen!
hee, iedereen! ik heb vernomen dat ruben geopereerd moest worden voor zjin amandelen maar dat het verder super gaat. gelukkig maar!
ik ben bezig met mijn voorbereidingen voor mijn examen. denk niet dat ik het redt. maar dat is niet erg. veel gebeurd dit jaar en samen maar 6 maand in de examenklas gezeten. dan ga ik vavo doen.
maar we blijven positief en proberen het gewoon! Liefs Roos
Met ruben gaat het van horen zeggen goed al mis ik dat mannetje ontzettend erg. verder ben ik zowiezo niet geslaagd voor mijn examen heb er hard voor geknokt. maar heb amper 3 maand echt full-time op school mee kunnen doen dus dat was wel te verwachten. Ik werk ook weer, omdat natuurlijk geld niet aan bomen groeit etc.
ne emet herkansingen kan ik helaas niks heb 6 onvoldonedes in 2 maand weggewerkt naar 1, maar miste gewoon teveel stof, en mn hoofd liet het ook gewoon niet toe. volgend jaar een nieuw jaar
Inderdaad volgend jaar een nieuw jaar. Geniet gewoon nu even van de wat langere vakantie die je nu hebt. Al hoewel je al weer aan het werk bent..... Hoe gaat het nu met jouw gezondheid? Ik vind je echt dapper hoe je er doorheen slaat. Woon je nog bij je vriend? Of was dat een tijdelijke oplossing. Zet 'm op, je hebt een mooi onderschrift, blijf daar in geloven....
ik woon nog bij mijn vriend en met gezondheid wel goed, af en toe nog wel last van mijn been en hoofd, maar vooral sneller moe in mn hoofd. Gelukkig heb ik wel medicatie dus dat is wel te doen hoor
en ja je moet wel door, ookal is het soms wel klote, ik kan moeilijk dagen in bed blijven liggen.
WinSel
Geplaatst: 11-06-11 11:12
Dikke knuf voor Roos Waar werk je nu dan meid en nog paardje om te rijden ? Zijn je ratjes nog bij je ouders ? Kusje
Ik sluit me aan bij XLeandrosX Ik heb echt heel veel bewondering voor je! Je bent een sterke meid! Super knap van je dat je 6 onvoldoendes naar 1 hebt weten te verbeteren! Top!
wiifke
Geplaatst: 12-08-11 13:10
Het is alweer een tijdje terug dat je wat van je hebt laten horen. Hoe gaat het met je? Heb je het neurologisch onderzoek al gehad?