Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:33

Romytjuuh schreef:
Waarom ik dat denk?
Mijn ooms zijn 30 en zien en bekijken dingen totaal anders dan ik zelf zou doen.

Ik zeg niet dat er niet mee te leven valt, maar ik zeg dat ik mij dan even geen raad zou weten.

Bovendien is dit mijn mening geen feit. ;)

Wees gerust Romy, op mijn 18e wist ik mij ook geen raad met kerels van 30. Hoefde ook niet: ik viel er gewoon niet op - ook niet per ongeluk onverwacht - dus ik hoefde me er ook niet druk over te maken. ;)

Inmiddels vind ik die van rond de 30 vaak de leukste. ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:39

Alet74 schreef:
Maar is het niet zo HC dat je, als je jong bent, nog een heel leven voor je hebt om dingen te leren die nog niet weet?

En de geest werkt net als een parachute het beste als deze open is.
Je afsluiten voor wat jij je op die leeftijd gewoon niet kán voorstellen helpt niet om de dingen te leren die je nog niet weet :)*

@doerakje: hoezo 'jullie'????
Wanneer iemand daarover iets meent te moeten vinden grenst dat aan inmenging in jouw persoonlijke vrijheid. Euh... vind ik.
Het enige wat ík erover kan 'vinden' = mag van de wet = non-onderwerp voor iedereen behalve de betrokkenen.
Als hij jou zou kiezen voor jouw huis/geld en jij hem voor zijn lange strakke benen, dan is dat júllie beslissing.

hc

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:42

Learning by trial and error mag ook wel béétje begrenst worden hoor, je hoeft toch ook niet overal voor open te staan? ;)
Het moet wel bij je passen als persoon, ongeacht je leeftijd en ervaring! :D
Heb bijvoorbeeld nooit de behoefte gehad om eens een lekkere vent te gaan zoeken met een bepaald kakgehalte, oppervlakkigheid of vieze nagels. :o

Joyckuh

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 13:59

Tot een tijdje geleden zag ik mezelf ook niet met een man van boven de 30, inmiddels heb ik een vriend van 36 en dat bevalt me zeer goed :D
Ik ben trouwens 21

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:00

is dat je kindje. Joyckuh? (je avator).. :(:)

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:02

Ja :D

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:02

Wat een poepie!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:10

detour schreef:
Heb bijvoorbeeld nooit de behoefte gehad om eens een lekkere vent te gaan zoeken met een bepaald kakgehalte, oppervlakkigheid of vieze nagels. :o

Kak onder zijn nagels is oppervlakkig :P
Geeft mogelijk aan dat hij de handen uit de mouwen steekt op zijn boerderij :)*
Kwestie van een nagelborstelje *D

hc

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 14:12

HC , van die dikke vingers met vieze nagels, zeker afgekloven, krijg ik de rillingen over mijn lijf, het stoot af; noem het gerust een afwijking. :o

Verder heb je gelijk. Maar ik word er náár van!
Ik hou van mooie handen. De ander kijkt weer naar een lekkere kont. ;)

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 16:44

detour schreef:
HC , van die dikke vingers met vieze nagels, zeker afgekloven, krijg ik de rillingen over mijn lijf, het stoot af; noem het gerust een afwijking. :o

Hooguit een de-fetish :D

Mijn handen zijn vrij klein, breed, stevig, stérk, met slanke vingers, brandschoon (heb net afgewassen) en met kort geknipte strak gevijlde verzorgde nagels.
Met grauwige barsten in het eelt, zitten onder de littekens, zijn NOOIT zonder verse schram en 1 nagel is nog aan het bedenken hoe die weer aan gaat groeien :D
Kan er blokken hardhout mee klieven, een varken mee slachten, de geiten mee melken, de was mee ophangen, een horloge mee repareren en mijn lief mee verwennen.

Over smaak valt niet te twisten, maar het zijn handen die een niet-oppervlakkig 'verhaal' over míj vertellen.
Zo vertellen bijna alle handen een niet te verbloemen niet-oppervlakkige verhaal ;)
Ja, en wat iemand een mooi verhaal víndt.... Over smaak valt niet te twisten.

hc

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 17:55

detour schreef:
Learning by trial and error mag ook wel béétje begrenst worden hoor, je hoeft toch ook niet overal voor open te staan? ;)
Het moet wel bij je passen als persoon, ongeacht je leeftijd en ervaring! :D

Er zijn er hier voorbij gekomen die vinden dat het niet begrenst hoeft te worden en dat het goed is dat je ouders je volkomen vrij laten om alle fouten te maken die er te maken zijn en die dus echt denken dat ze echt alles weten van het leven op 15 tot 17 jarige leeftijd wat een doorsnee 30 tot 40 jarig persoon weet en meegemaakt heeft. Ik ben het er dus mee eens dat het echt triest is als die 15 tot 17 jarige niet het besef heeft dat ze dat dus niet weet en feitelijk niet kan weten.

En doerakje, als je dat zegt dan begrijp je denk ik niet waar we zo over door blijven zagen de hele tijd. Wat jij doet moet je namelijk helemaal zelf weten, qua leeftijd ben je oud genoeg. Er worden hier voorbeelden aangedragen van 26 en 15 bijvoorbeeld of wat was het hiervoor 30 en 15 en dat zou dan oke moeten zijn want het is liefde of het gaat goed ???? Dat is dus het voorbeeld van sociale armoede of gewoonweg dom zoals ik het noem.
Wat dat betreft heef HC dat wel weer even in veel duidelijkere bewoording duidelijk gemaakt en de discussie weer even terug op zn plek gegooid waar hij hoort.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:27

faye schreef:
KellyZ schreef:
Ja, als mijn dochter 15 was en ze kwam met een gozer van 22 thuis dan zou ik het accepteren, anders doet ze het achter me rug om en heb je het vaak niet meer in de hand.

Als je daadwerkelijk kinderen hebt spreek je hopelijk wel anders. Ik kan mij in ieder geval niet voorstellen dat je als moeder akkoord gaat met een relatie tussen je 14/15/16 jarige en een volwassen vent. :n
Dan is er in mijn ogen toch iets niet helemaal oke.

Ik ben 15 en mijn vriend is 21, mijn ouders wouden hem eerst niet leren kennen en verboden het todat ze er weer achter kwamen dat we nog steeds hadden, weer verbieden, en weer achterkwamen, we konden elkaar niet loslaten... ze hebben het geaccepteert en mijn moeder zei dat ze dat veel eerder had moeten doen want met hem is er helemaal niks mis, we hebben het ontzettend gezellig en mijn ouders vragen wel wat we hebben gedaan enzo (filmpje gekeken, beetje geklets enz.). Als ik zie hoeveel verdriet we hadden (hij en ik) omdat we echt smoorverliefd opelkaar waren en het niet mocht... ik wil dat mijn kind over veel dingen eerlijk kan zijn en het idee heeft dat ze overal open over kan zijn. Want zo'n band heb ik totaal niet met mijn ouders en het leek soms net alsof ik een dubbelleven had omdat ze niet wisten wat hun dochter uitvreete of uithing (totaal niet positief) en als ik met een jongen ofzo afsprak dan zei ik dat ik bij een vriendin zat, waarom? Omdat ze me anders niet zouden laten gaan terwijl die jongen dan van mij leeftijd was en gewoon voor de gezelligheid mee afsprak, gebeurde er dingen? Dan ging ik niet naar mijn ouders, stel je voor dat ze erachter kwamen. En zo is er best veel gebeurt. Nu word het hopelijk iets beter maar helemaal eerlijk zal ik nooit worden, vriendinnen van mij die kletsen met hun moeder over de gekste dingen... ik heb dat altijd gemist, dat ik niet tegen mijn moeeder kon zeggen: goh mam ik heb een leuke jongen ontmoet, mag ik een keertje met hem afspreken?

Ik wil dat wel voor mijn toekomstige kinderen, dat ze overal open over durven praten. Dan kan ik later lax worden, ik vind het wel belangrijk dat ik dan een beetje weet met wie ze zouden omgaan etc. En als ik hun ga verbieden als ze 14 zijn en met iemand van 20 thuis komen? Mama heeft het zelf ook gedaan, en als hun verliefd zijn moeten ze hun vriend maar dumpen omdat het 'niet mag' van de wet? Volgens mij beslissen de ouders dat nog altijd. Als de ouders het accepteren dan kan de wet er niet tegenop. Als je van elkaar houd overleef je alles.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 21:42

KellyZ schreef:
Als de ouders het accepteren dan kan de wet er niet tegenop.

Ook ouders zijn aan de wet gebonden en kunnen voor slecht ouderschap van hun ouderlijke macht ontheven worden. De kinderen kunnen zonder meer uit huis geplaatst worden.

Ik vind jouw inbreng behoorlijk schokkend. Mogelijk een geval voor de sociale hulpverlening.

hc

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:10

nounou hc, wel erg overdreven zeg. voor een 15 jarige toch een behoorlijk onderbouwde mening

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:18

Ik was 14 toen ik René leerde kennen, die was toen 23. Ik weet het, zoals ik er nu over nadenk is het belachelijk, maar toen was ik tot over mijn oren verlieft en zag alleen maar René, geen leeftijd. Hij heeft het een hele tijd af proberen te houden. Toen ik 15 was en hij dus 24 kregen we toch een relatie, die nu alweer 19 jaar duurt, waarvan we er nu bijna 10 jaar getrouwd zijn. We hebben 2 kinderen ( 4 en 2 jaar) en zijn nog steeds zeer gelukkig met elkaar.

Tegenhouden heeft als ouders geen zin, dat werkt ècht averechts. Mijn zus kwam ook met een oudere vriend thuis. Zij scheelden 8 jaar. Mijn zus was wel al wat ouder dan dat ik was, nl 17 jaar..Alleen deze jongen had nog wat meer "nadelen" waar mijn ouders niet zo blij mee waren. Ze hebben er van alles aan gedaan om mijn zus op andere gedachten te proberen te brenge. Praten, tegenhouden, straf van alles, maar niets hielp. Er was toendertijd heeeel erg veel ruzie thuis. Mijn zus brak soms haar kamer af en trok de haren uit haar hoofd...Tot mijn andere zus het zo zat was en riep dat ze weg zou gaan als dit niet op zou houden, het domineerde ons hele gezinsleven. Toen heeft mijn vader gezegt, "laten gaan, we hebben er alles aan gedaan"...Toen keerde de rust weer terug. Ook de relatie tussen mijn oudste zus en mijn ouders kwam weer tot rust en ze kwamen gelukkig weer tot elkaar...Mijn zus en die man zijn nu ondertussen ook alweer bijna 20 jaar getrouwd..

Dus je kan wel heel stoer roepen dat je als ouder tekort schiet als je je dochter met zo'n oude vent laat gaan, maar soms trek je als ouder gewoon echt aan het kortste eind en moet je een keuze maken....Je kind kwijtraken of de mogelijkheid om te blijven sturen in je kinds leven en te accepteren dat je kind nu eenmaal een keuze heeft gemaakt dat beslissend kan zijn voor haar toekomst..

Neemt niet weg dat je het zomaar meteen moet accepteren. Ik denk als mijn dochter op haar 14e met een vent van 23 thuiskomt, ik er ook niet blij mee ben (zacht gezegt), ookal is het mijzelf ook gebeurt..Ik zal toch proberen om haar naar een andere richting te leiden, echter als het echt haar keuze is, dan kun je hoog of laag springen, maar dan is je kind wss niet op andere gedachten te brengen....

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:34

Huertecilla schreef:
KellyZ schreef:
Als de ouders het accepteren dan kan de wet er niet tegenop.

Ook ouders zijn aan de wet gebonden en kunnen voor slecht ouderschap van hun ouderlijke macht ontheven worden. De kinderen kunnen zonder meer uit huis geplaatst worden.

Ik vind jouw inbreng behoorlijk schokkend. Mogelijk een geval voor de sociale hulpverlening.

hc

Sorry? Moet ik sociale hulverlening hebben? SORRY!?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 22:37

Er kunnen natuurlijk ook foute types tussen zitten maar als jou ouders iets accepteren bijv een oudere vriend kan de wet/politie er niks aan doen, denk dat ze er ook nooit achter komen omdat het geaccepteerd word door de ouders. Doen de ouders aangifte, dan is dat een heel ander verhaal.

Ik zou erover willen praten met mijn dochter en eerst die gozer willen ontmoeten VOORDAT ik conclusie's trek.

Eerst zien dan geloven. En ik ben geen hulgeval voor de sociale... blablabla.

Dat ik geen makkelijke puber ben voor me ouders, maar dan hoef ik nog geen sociale hulp. Ben mischien iets eigenwijzer en doe waar ik zin in heb en waar ik in geloof.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:10

KellyZ, je weet totaal niet waar je over praat. Zelfs je buren kunnen aangifte doen, de leraren op een school of waar je ook komt hebben zelfs aangifteplcht !!!

En als ouder het verbieden werkt het averechts ?? Dat is er dus mis met de opvoeding dan, ouder hebben geen overwicht meer op hun kinderen. Dus als je aan de drugs gaat moeten ze dat ook maar laten gebeuren want ja, je vind het zo lekker.

Wat HC zegt is waar, jullie nemen gewoon niets serieus en kunnen het totaal niet inschatten ook op je 15e dat drupt er aan alle kanten vanaf. Idd. mogelijk een heel gezin dat voor sociale hulpverlening in aanmerking komt want er is iets goed mis daar. Of houden jullie ook aleen nog maar handjes vast op de bank en zoenen ?

Nog even en jullie gaan de PNVD lopen promoten......die pedofilie/pedosexueel wil legaliseren dus. Behoorlijk schokkend ja.

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:45

Ik vind het behoorlijk kwetsend wat je zegt Perrokai..

Mijn ouders hebben altijd overwicht gehad. Wij hebben een erg fijne en prettige jeugd gehad, zonder narigheden oid. Zij hebben echt op vele manieren getracht mijn zus op andere gedachten te brengen, goedsschiks en kwaadschiks. Dat is niet over 1 nacht ijs gegaan en heeft enorm veel gekost, zowel op emotioneel als op mentaal vlak..Het is niet zo dat ze het zomaar over hun kant hebben laten gaan, ze hebben ervoor geknokt! Wanneer je hele gezin dan uit elkaar getrokken wordt moet je ook keuzes maken. Ga je net zolang door dat je andere 2 kinderen er ook aan onderdoor gaan of moet je op een gegeven moment proberen een middenweg te zoeken, waar iedereen mee kan leven. Het is niet zo zwart/wit zoals jij het stelt. Je kunt zoiets niet simpelweg verbieden, tenzij je je dochter op wil sluiten en de sleutel voor een paar jaar opbergt, zo werkt dat gewoon niet..Ik kan hier niet neertikken hoe ons gezin deze periode heeft beleeft, maar geloof me, het heeft veel verdriet gebracht, voor iedereen! Ik denk dat je pas zo'n hard oordeel kan vellen als je zelf in soortgelijke situatie hebt gestaan...Ik hoop met heel mijn hart dat jij niet voor soortgelijk probleem komt te staan in je leven als ouder zijnde. Gebeurt dat wel, dan zul je zien dat je woorden de plank volledig misslaan..Je hebt totaal geen idee waar je het over hebt :n

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:27

Perrokai schreef:
Nog even en jullie gaan de PNVD lopen promoten......die pedofilie/pedosexueel wil legaliseren dus. Behoorlijk schokkend ja.

Dat vind ik nou wel een hele overdreven reactie :=. Iemand van 40 die op een klein kind van 5 valt vind ik toch wel heel anders dan b.v 15- en 24.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 00:45

Ja lees dan eerst maar eens wat hun streven is voordat je antwoord ! Jullie weten blijkbaar niet eens wat de wet zegt en wat de PNVD zegt.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:06

Perrokai schreef:
Ja lees dan eerst maar eens wat hun streven is voordat je antwoord ! Jullie weten blijkbaar niet eens wat de wet zegt en wat de PNVD zegt.

Het is verder helemaal geen punt van discussie.
Wat hier door een half analfabeet meiske dat niet weet dat ze niets weet geopperd wordt voor haar kinderen ligt buiten de geaccepteerde normen en waarden welke de wet probeert te bewaken.

Hoe helder wil je onderbouwd hebben hoe gevaarlijk het is dat personen die niet weten dat ze niets weten hun ongefundeerde mening als de wijsheid gaan verkondigen??

Persoonlijk vind ik dat de moderators hier moeten ingrijpen. Er lezen veel puberende meiskes mee en dit soort onwijsheden verworden als dit hen uitkomt fluks tot rechtvaardiging van strafbaar gedrag.

hc

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:10

HC, ik ben een trouwe meelezer en plaats heel af en toe wat. (ja, een puberend meiske) Ik vind echter dat iedereen evenveel recht heeft zijn of haar mening te verkondigen op een openbaar forum. Een intelligente oudere man evenveel als een puberend meiske van 16 :).

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:35

Dat is ook zo Genee, tot er een meiske of meerderen gaan verkondigen dat een wet geen wet is, een pedosexueel goed is en dat dat mag onder bepaalde omstandigheden. Allen maar omdat ze zelf volkomen losgeslagen zijn en of lijden aan sociale armoede. Dan met het oog op inderdaad de meelezende kinderen hier op en openbaar forum gaat dat gewoon te ver.

Een topic openen over dat het goed is om aan de drugs te gaan omdat dat zo fijn is of lekker is of zo goed bevalt bedoeld voor kinderen zou van mij ook direct op slot mogen. Vandaar ook dat ik het ermee eens ben dat er van mij ook best een mod in mag grijpen want dit gaat echt te ver.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 03:28

Hoezo zou je dan gelijk lijden aan soicale armoede, of losgeslagen zijn als je een relatie hebt met iemand die een stukje ouder is?. :? :x. Kennis van ons viel altijd al op oudere jongens. Nu is ze getrouwd, en heeft een kind. Is toch helemaal niks mis mee als zij daar gelukkig mee is dan moet ze dat gewoon doen.

Ik zeg niet dat pedosexueel goed is. In mijn ogen zijn dat oude kerels met kleine kinderen. Als je 15 of 16 bent vind ik dat toch anders (als het leeftijdsverschil nog meevalt..). Toen ik zo oud was vond ik de jongens in m'n klas ook maar niks omdat ze af en toe zo kinderachtig konden zijn.