Ja, het is de tunnel bij de mediamarkt, maar je hebt nog meer uitgangen, ook die ver op busstation, aan de kant waar zeg maar de treinen vanuit amersfoort, Woerden/Gouda, Breukelen vandaan komen/naar toe gaan. Ik heb de trap wel eens gezien, als mooi weer is ga ik wel eens aan eind van het perron zitten in het zonnetjes, zonder overkapping.
gemske
Geplaatst: 18-05-09 10:46
Zo... vanmorgen op Utrecht maar een aansluiting geskipt zodat ik tijd had om eens goed om me heen te kijken op spoor 5-6-7
En.. het is vrij duidelijk inderdaad:
Vanuit de tunnel, er is maar één trap in noordelijke richting: Hier links op de foto, rechts achter de zuil is de brede trap naar 5/7.
Vanaf de trap naar boven
Links spoor 5, rechts spoor 7
Hier lijkt het wel duidelijk hoe spoor 6 zou moeten aankomen de witte stenen liggen al goed.
En nog een close-up
Karin
Geplaatst: 18-05-09 11:00
Ik moet ineens denken aan de uitdrukking 'op een dood spoor zitten'.
Hier gaat het treinen allemaal goed (gelukkig) alleen had ik vandaag wel een beetje vertragin met onze boemel... vanwege vermeende VR ???? Iemand enig idee wat dat is? We gingen langzaam en toen werd er omgeroepen dat we voorzichtig moesten rijden ivm een vermeende VR. Niemand wist wat hij bedoelde
Hier ook alles z'n gangetje met de trein. Had op de terugweg een koploper met ARKO, zo, dat was lekker. Alleen iets minder dat er veel drukverschil was, die je op je oren voelde. Ik in ieder geval.
ARKO is echt erg in de schiphol tunnel, je hoort niets, zeker niet als ie remt, wat een takke herrie, dan zijn de IRMs, met koude airco, een stuk stiller.
Ik ben wel op mijn werk gekomen. Ik had de trein van 7.22 naar Leeuwarden, die reed tot Utrecht, en was pas om 8.30 op Utrecht, vooral tot Woerden heel veel stil gestaan. Bij alle seinen moest er handmatig toestemming gekregen worden die te passeren.
Ik was gestoord.. ik heb een uur op de trein naar mn werk staan wachten, en hier in Amsterdam reden de trams niet, kom ik hier sta ik niet ingepland.. had ik beter in mn bed kunnen blijven