Fietste laatst uit werk naar huis, onder het spoor door, en toen kwam er een trein over.
Dus ik keek op m'n horloge: Jep, dat is de trein van 11 over. Toen werd ik wel even raar aangekeken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inoterry schreef:"Heeft meteen een chocotoff uit de kast gepakt".
Misser, technisch gezien mag het niet. Maar je moet wel een superhork van een collega hebben die nog moelijk doet als je dat stukje hebt bijbetaalt.
Mijn te korte trein had om 17.40 moeten vertrekken, het was de intercity naar Den Helder, en we gingen pas na 6 uur rijden.
Ik ben om 17.22 met de intercity naar Alkmaar in Utrecht aangekomen, deze was ook te kort. Deze vertrekt normaal om 17.55 uit Amsterdam Centraal (de spoorafkorting van Amsterdam Centraal is trouwens ASD).
Inoterry schreef:Dan zit je nu in een 2tje MAT 64.
Gefeliciteerd met je achternicht.
Unwritten schreef:Inoterry schreef:"Heeft meteen een chocotoff uit de kast gepakt".
Misser, technisch gezien mag het niet. Maar je moet wel een superhork van een collega hebben die nog moelijk doet als je dat stukje hebt bijbetaalt.
Mijn te korte trein had om 17.40 moeten vertrekken, het was de intercity naar Den Helder, en we gingen pas na 6 uur rijden.
Ik ben om 17.22 met de intercity naar Alkmaar in Utrecht aangekomen, deze was ook te kort. Deze vertrekt normaal om 17.55 uit Amsterdam Centraal (de spoorafkorting van Amsterdam Centraal is trouwens ASD).
Was je rond kwart over 6 op Amsterdam Amstel dan?Want ik stond daar op de trein naar Rotterdam te wachten, en zag een zeer vertraagde intercity naar Den Helder aan de andere kant, terwijl die naar Alkmaar er vlak achter zat
Unwritten schreef:Was je rond kwart over 6 op Amsterdam Amstel dan?Want ik stond daar op de trein naar Rotterdam te wachten, en zag een zeer vertraagde intercity naar Den Helder aan de andere kant, terwijl die naar Alkmaar er vlak achter zat
Inoterry schreef:Unwritten schreef:Was je rond kwart over 6 op Amsterdam Amstel dan?Want ik stond daar op de trein naar Rotterdam te wachten, en zag een zeer vertraagde intercity naar Den Helder aan de andere kant, terwijl die naar Alkmaar er vlak achter zat
Ik ben in Duivendrecht al afgestapt, maar had volgens mijn originele dienst wel met die trein naar ASD gemoeten. Alleen had ik dan mijn volgende, en belangerijkste trein gemist. Dus ben ik van Duivendrecht naar Schiphol gegaan om daar mijn trein op te pakken.
Unwritten schreef:Ja ik las het.. tussen MP en ASD dacht ik?
Nouks schreef:Duivendrecht is KOUD in de winter