afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

o0marije0o

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 23:15

MSQuincyTE schreef:
o0marije0o dat van het roken zou ik mij niet over stil houden, en dat van het onnodig stil staan ook niet daarvoor betaal je toch geen 44 euro

(had even geen tijd om actief te bokken dus late reactie Knipoog )
Mijn moeder heeft de rijschool opgebelt met de klachten en de vraag of ik een ander kon krijgen en als dat niet kon dat we er dan een streep onder zouden zetten. Gaan die mensen alleen maar in de verdedeging! Heel vreemd als ik er zo terug aan denk. Toen mijn moeder zei dat ze geen 44 euro betaalt om de helft van de les stil te staan langs de weg, tis een hoog bedrag enz. zei die mevrouw van jaa maar die meiden gaan wel allemaal op dure vakanties van 3 duizend euro naar warme landen,smijten ze met geld, is heel normaal. Maar als het dan op een rijbewijs aankomt vinden ze het ineens duur. ( hoe durft ze in mijn portomonee te kijken!! Ik ben toevallig ontzettend zuinig op mijn geld heb het absoluut niet breed) En over dat elke rijinstructeur anders les geeft, afijn maar er zit een verschil tussen op een andere manier leren..als helemaal NIETS leren in een les..
Maar ik zou terug gebelt worden, ze zouden kijken wat ze konden doen voor mij.

Werd ik terug gebelt (dat telefoontje heb k zelf afgehandeld) Kon ik bij een andere rijnstructeur(hem had ik ook aan de telefoon), de gene waarbij mijn moeder zelf 15 jaar terug les van had. Afijn, wil ik bijna ophangen. Vraagt ie nog snel naar mijn klachten. Leg rustig uit hoe het gegaan is. Schiet ook hij meteen weer in de verdedeging. 'Het was druk op de weg' 'Ja je had net het rotse moment uitgekozen' (hallo er wordt aan MIJ gevraagt of ik dan en dan kan waarop ik ja is goed zei Clown ) Maar hij zou het 'rookincident'wel bespreken.

Dinsdag mn eerste les van de nieuw geregelde rij instructeur. Ben benieuwd Koe

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 23:18

Ik moest vanochtend op Lachen
ik had gezonde zenuwen, gewoon benieuwd, is toch spannend he zo de eerste keer!
moment dat ik in de auto stapte werd ik misselijk, bleeeh
maar toen die man wat vroeg over de auto werd ik snel rustig.
examinator was zelf ook een rustige vent Lachen

eenmaal aan het rijden ging alles goed! helder nagedacht en optijd ingegrepen waar nodig!
heb alleen stopopdracht gedaan, verder niets hoeven doen..

en geslaagd Haha!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 15:05

ik moet donderdag mijn TTT! ook om vast te wennen aan een examinator in de auto enzo (ben ook redelijk gespannen Haha!) en nu bestaat ook nog de kans dat mijn instructeur niet mee mag omdat er nieuwe examinatoren worden opgeleid....die kans is niet groot, maar toch wel aanwezig.

Nog iemand die donderdag om 9:50 een TTT moet doen? Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 16:39

Succes Corellaa & Annerieke_!

Ja ik hoop wel echt dat mijn instructeur mee mag hoor!
Met twee vreemde mensen in mijn auto word ik echt gek denk ik Bloos!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 02:25

o0marije0o schreef:
MSQuincyTE schreef:
o0marije0o dat van het roken zou ik mij niet over stil houden, en dat van het onnodig stil staan ook niet daarvoor betaal je toch geen 44 euro

(had even geen tijd om actief te bokken dus late reactie Knipoog )
Mijn moeder heeft de rijschool opgebelt met de klachten en de vraag of ik een ander kon krijgen en als dat niet kon dat we er dan een streep onder zouden zetten. Gaan die mensen alleen maar in de verdedeging! Heel vreemd als ik er zo terug aan denk. Toen mijn moeder zei dat ze geen 44 euro betaalt om de helft van de les stil te staan langs de weg, tis een hoog bedrag enz. zei die mevrouw van jaa maar die meiden gaan wel allemaal op dure vakanties van 3 duizend euro naar warme landen,smijten ze met geld, is heel normaal. Maar als het dan op een rijbewijs aankomt vinden ze het ineens duur. ( hoe durft ze in mijn portomonee te kijken!! Ik ben toevallig ontzettend zuinig op mijn geld heb het absoluut niet breed) En over dat elke rijinstructeur anders les geeft, afijn maar er zit een verschil tussen op een andere manier leren..als helemaal NIETS leren in een les..
Maar ik zou terug gebelt worden, ze zouden kijken wat ze konden doen voor mij.

Werd ik terug gebelt (dat telefoontje heb k zelf afgehandeld) Kon ik bij een andere rijnstructeur(hem had ik ook aan de telefoon), de gene waarbij mijn moeder zelf 15 jaar terug les van had. Afijn, wil ik bijna ophangen. Vraagt ie nog snel naar mijn klachten. Leg rustig uit hoe het gegaan is. Schiet ook hij meteen weer in de verdedeging. 'Het was druk op de weg' 'Ja je had net het rotse moment uitgekozen' (hallo er wordt aan MIJ gevraagt of ik dan en dan kan waarop ik ja is goed zei Clown ) Maar hij zou het 'rookincident'wel bespreken.

Dinsdag mn eerste les van de nieuw geregelde rij instructeur. Ben benieuwd Koe

Nou, dan hadden die lui wel even een stoomcursus "klachtenafhandeling" bij mij kunnen volgen. Want zo ga je namelijk toch niet met klanten om! Maar eerlijk gezegt denk ik dat ze tegen jou het gebeurde een beetje bagetalliseren en ondertussen hem wel op het matje roepen. Voor de geloofwaardigheid van het bedrijf hebben ze niet aan jouw klacht toegegeven denk ik... Wat die vrouw zegt over die vakanties enz...duizenden euro's... Mijn vakanties hebben nooit duizenden euro's gekost. Dat rijbewijs daarentegen!!!
Wel goed dat je nu bij een ander terecht kan.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 10:02

Oeh morgen Scheve mond

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:55

succes Lachen

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:58

20 november... :S

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:27

Haha dankje Tong uitsteken

Moet je dan op?? examen? ttt?

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:32

@ mandy: en hier natuurlijk ook succes!! Knipoog

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:35

blauw00gje schreef:
Succes Corellaa & [naam]_!

Ja ik hoop wel echt dat mijn instructeur mee mag hoor!
Met twee vreemde mensen in mijn auto word ik echt gek denk ik Bloos!

dankje Haha! ik hoop ook niet dat het gebeurt eigenlijk, nu ben ik er wel nuchter onder, maar dan...haha!
en nu ben ik ook nog verkouden aan het worden, snik!

Mijn instructeur heeft een kleine rijschool en geeft alle lessen zelf in zijn (omgebouwde Tong uitsteken) auto en hij vroeg laatst aan mij oftie wel ff wat mocht drinken (zo'n pakje dubbelfrisss ofzo) haha vet grappig, mocht wel van mij Tong uitsteken

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 22:36

Ik had donderdag mijn tussentijdse toets.
Het was echt verschrikkelijk, was van te voren helemaal niet zenuwachtig maar toen ik eenmaal bezig ging wel.
Het ging totaal niet... In het begin wel, maar deed 1 ding fout en toen wilde het ook niet meer. Ook niet met de 2 bijzondere verrichtingen (met oefenen is mijn rijinstructeur altijd zo verbaasd dat het zo goed gaat Huilen van het lachen )
Maar ja, ben blij dat ik tussentijdse had en niet het al voor het echie was. Nu weet ik waar ik straks aan toe ben en mijn (geweldige) rij instructeur gaat mij helpen het nog veel beter te doen zei die Haha! . Daar was ik wel blij mee, hele aardige vent!

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:16

ik word over een kwartiertje opgehaald.. voor de tweede keer.. ben niet echt nerveus, al die tijd helemaal niet maar nu begint het wel een klein beetje te kriebelen.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:28

blauw00gje schreef:
Moet je dan op?? examen? ttt?

Examen. De tussentijdse toets heb ik ongeveer 4 weken geleden gehaald met een hoop propranolol op (is een tip voor diegene die zoveel faalangst hebben dat er niets meer uitkomt. Is wel alleen op doktersrecept!). In Juni heb ik ook al een examen geprobeerd. Ik had toen 50 lessen gehad (nu denk ik iets van 70-80, weet het niet meer precies en hoef ik ook niet te weten. Knipoog) en het was tijdens het examen net alsof ik nog maar 5 lessen had gehad. Ik veroorzaakte zowat een ongeluk, auto sloeg af, koppeling liet ik te laat opkomen, blablabla. Met andere woorden: ik was van mn stoel gevallen als ze had gezegd dat ik het had gehaald. Tong uitsteken Nu kan ik er wel om lachen, maar toen totaal niet. Hopelijk doe ik het volgende week donderdag een heel stuk beter, maar moet ook zeggen dat het rijden tijdens de lessen ook veel zekerder gaat. Het enige wat ik nog doe wat minder is, is dat ik net iets te lang wacht bij bochten en kruispunten. Volgende week nog 2 lessen en dan hoop ik dat ik goed genoeg ben voorbereid.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:39

Jullie succes heeft niet geholpen...

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:54

He jammer... Wat ging er mis?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:07

Wat is TTT? Ik moet 26 december voor mijn eerste keer examen. Heb nooit rijschool gehad dus ben wel benieuwd naar alles Haha! .

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:11

BraveSpots schreef:
Wat is TTT? Ik moet 26 december voor mijn eerste keer examen. Heb nooit rijschool gehad dus ben wel benieuwd naar alles Haha! .

Ik moet zeggen dat ik dit wel raar vind, ik werk bij een autorijschool en wij kunnen geen examens inkopen tussen 24 december en 6 januari omdat het CBR gesloten is.. ??

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:14

Suusjwah schreef:
BraveSpots schreef:

Ik moet zeggen dat ik dit wel raar vind, ik werk bij een autorijschool en wij kunnen geen examens inkopen tussen 24 december en 6 januari omdat het CBR gesloten is.. ??

Ik woon in België Knipoog .

Maar nu je er toch bent, waaruit bestaat het examen in Nederland ongeveer? Ben ik altijd al nieuwschierig naar geweest Bloos ...

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:17

TTT is een Tussentijdse toets, een soort van proefexamen waarbij je, als je de tussentijdse toets haalt, 1 keer vrijstelling krijgt voor bijzondere verrichtingen tijdens een echt examen. (als je dan dus zakt, vervalt het weer helaas)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:23

Ahzo, en wat zijn bijzondere verrichtingen Clown ?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:26

BraveSpots schreef:
Ahzo, en wat zijn bijzondere verrichtingen Clown ?

Parkeeropdracht(file parkeren, vak parkeren), stopopdracht(zo dicht mogelijk achter andere auto gaan staan en wegrijden zonder achteruit te moeten steken), omkeeropdracht(straatje keren, halve draai, etc)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:27

Emytje schreef:
He jammer... Wat ging er mis?

Hij deed moeilijk over dat k nog voor een auto door wou.. Ik moest aan het einde van een straat linksaf en dan daar aan de rechterkant stoppen, dus ik reed nog voor een auto door want dat ging echt nog MAKKELIJK..
Stampt ie vol op de rem Verward Ik keek m echt zo aan van wat doe jij nou want het ging echt nog ruim
Mja dat mocht dus niet..
En op de snelweg voegde ik volgens hem te snel in en toen reed ik te langzaam Verward Je mag daar nou maar 80 en ik reed 75, iets harder
Ik reed achter een vrachtwagen en toen zei hij van ja does iets meiske, dat kon ik al niet hebben, is echt zo'n neppe vent.. en toen ging ik die vrachtwagen inhalen, maar wist ik veel dat dat moest, want ik wist niet waar ik weer van de snelweg af moest..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:27

Suusjwah schreef:
BraveSpots schreef:

Aah echt?! Bloos!
K.utzooi.. Is dat overal in Nederland?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:29

Ik DENK het wel... denk dat alle CBR's in nederland dezelfde regels hebben..