MSQuincyTE schreef:o0marije0o dat van het roken zou ik mij niet over stil houden, en dat van het onnodig stil staan ook niet daarvoor betaal je toch geen 44 euro
(had even geen tijd om actief te bokken dus late reactie

Mijn moeder heeft de rijschool opgebelt met de klachten en de vraag of ik een ander kon krijgen en als dat niet kon dat we er dan een streep onder zouden zetten. Gaan die mensen alleen maar in de verdedeging! Heel vreemd als ik er zo terug aan denk. Toen mijn moeder zei dat ze geen 44 euro betaalt om de helft van de les stil te staan langs de weg, tis een hoog bedrag enz. zei die mevrouw van jaa maar die meiden gaan wel allemaal op dure vakanties van 3 duizend euro naar warme landen,smijten ze met geld, is heel normaal. Maar als het dan op een rijbewijs aankomt vinden ze het ineens duur. ( hoe durft ze in mijn portomonee te kijken!! Ik ben toevallig ontzettend zuinig op mijn geld heb het absoluut niet breed) En over dat elke rijinstructeur anders les geeft, afijn maar er zit een verschil tussen op een andere manier leren..als helemaal NIETS leren in een les..
Maar ik zou terug gebelt worden, ze zouden kijken wat ze konden doen voor mij.
Werd ik terug gebelt (dat telefoontje heb k zelf afgehandeld) Kon ik bij een andere rijnstructeur(hem had ik ook aan de telefoon), de gene waarbij mijn moeder zelf 15 jaar terug les van had. Afijn, wil ik bijna ophangen. Vraagt ie nog snel naar mijn klachten. Leg rustig uit hoe het gegaan is. Schiet ook hij meteen weer in de verdedeging. 'Het was druk op de weg' 'Ja je had net het rotse moment uitgekozen' (hallo er wordt aan MIJ gevraagt of ik dan en dan kan waarop ik ja is goed zei

Dinsdag mn eerste les van de nieuw geregelde rij instructeur. Ben benieuwd