anne_fury schreef:@Larissa: schijnbaar was het ook wel nodig dan
politie is toch je beste vriend?
"Geen eergevoel of ambitie?
Word landverader bij de politie!" zulllen we maar zeggen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne_fury schreef:waarom was er dan optreden van de politie nodig ?
Moirsa schreef:anne_fury schreef:@Larissa: schijnbaar was het ook wel nodig dan
"Geen eergevoel of ambitie?
anne_fury schreef:dat snap ik even niet...
leg uit
anne_fury schreef:Moirsa schreef:"Geen eergevoel of ambitie?
dat snap ik even niet...
leg uit
nathalie2302 schreef:Maar voordat het echt uit de hand ging lopen qua vandalisme was het politieoptreden toch ook al "pittig" te noemen?
KiWiKo schreef:tjsa, kweenie............ maar iedereen die het een beetje gevolgd heeft begrijpt dat de BV Nederland hard in grijpt...... Ik wil geen knuppel in mijn nek, ik wil geen waterkanon op mijn lijf....... dus ik zorg ervoor dat ik DAAR niet bij ben........
ik ga wel Ghandien
KiWiKo schreef:hoho moirsa............ pliesie wordt al een tijdje bekogeld met van alles.......... denk dat ingrijpen geen slecht plan is om deze kliertjes weer naar school te krijgen.........
Staken mag, demonstreren mag............ maar vernielen, dingen gooien en je ronduit misdragen mag NIET
KiWiKo schreef:hoho moirsa............ pliesie wordt al een tijdje bekogeld met van alles.......... denk dat ingrijpen geen slecht plan is om deze kliertjes weer naar school te krijgen.........
Staken mag, demonstreren mag............ maar vernielen, dingen gooien en je ronduit misdragen mag NIET
Moirsa schreef:Ze doen zo om de politie uit te lokken...
Komt er geen politie zullen we dat ook niet doen!
Emilia schreef:Ik heb vanmorgen een brief besproken met de klas waarin stond dat het LAKS had opgeroepen om niet te gaan staken en dat als ze wel zouden gaan, school het als spijbelen zou zien. Natuurlijk ging er wel een groep!