[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 10:58

Duplo! Zijn ze misschien nog wat klein voor, maar is wel onwijs leuk als ze wat ouder zijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 17:20

Shanna schreef:
Mijn vriend is in Juni jarig geweest, 19 is hij geworden. Echter, tot op heden heb ik hem nog geen cadeau gegeven..
Toen hij zijn rijbewijs haalde heb ik hem al een erg origineel cadeau gegeven, namelijk een zelf gepimpte loopauto; [UK] Auto pimpen, tips gevraagd!!

Nu wordt ik in september jarig, en ik wil dus gewoon niet dat hij mij een cadeau geeft nog voor hij de zijne gehad heeft.
Nadeel, hij weet zelf ook niet wat hij wilt maar heeft wel 100 ideeën voor mij.
Nu ben ik ook niet zo van de saaie cadeaus dus ik wil wel met iets origineels aankomen.

Mn moeder opperde al een slipcursus of parachute springen, klein detail is alleen dat mijn budget niet al te groot is ivm dure studie die ik zelf moet betalen (330 per maand, excl boekengeld..) dus een cadeau van 100/200 euro kan ik mij niet veroorloven.

Hebben jullie nog leuke originele ideeën, eventueel wat ik zelf kan maken, wat ik hem cadeau kan geven?

Ik zit vooral ook erg met het financiële gedeelte in mn maag, ik weet dat hij geld zat heeft, en dus absoluut niet zou gaan besparen op mijn cadeautje, dan kan ik natuurlijk niet met iets aankomen wat me niks gekost heeft.. :=

Ik heb amper foto's van hem en al helemaal geen foto's van ons samen, dus daar kan ik ook niks mee gaan doen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:13

Ik moet nog een cadeau kopen maar ik heb totaal geen idee wat, het is voor een vriendin,, moet ook maar wat kleins zijn..
Iemand ideeen ?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:23

Wat is de leeftijd ? Waar houd ze van ?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:10

17 en ze houdt echt van NY..
Verder weet ik eigenlijk niet zo, ze doet volleybal

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:13

Parfum, nagelspullen?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 21:19

Weten jullie een adresje waar je paardenbeelden kan kopen, maar geen standaard paardenbeelden
Apartte kleuren oid

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 22:25

Flaver schreef:
Parfum, nagelspullen?

Njaa vind ik te persoonlijk parfum,, die moet ze maar zelf uitzoeken, en ze heeft echtal veel parfum..
Nagellak heeft ze al bijna alle kleuren :p
K heb nu wel speciale nagellak die ze nog niet had maar leuk vond, maar wil er nog wat bij

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:44

Volgende maand is mijn vriend jarig.
Nou wil ik eigenlijk iets origneels doen/halen.
Ik dacht misschien naar de sauna te gaan voor een uurtje of 2 ( Tante heeft privesauna complex wat ik kan afhuren) maar ik weet niet of hij dat leuk vind :+
Iemand nog suggesties :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:51

Probeer eens et hinten.. Dagje sauna lijkt me leuk vind je niet?
Kijk eens hoe hij reageert :)

Dagje uit is ook leuk?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:31

ik ben met een paar dagen jarig, maar ik heb geen idee wat ik moet vragen :o

uiteraard vind ik paardenspul altijd leuk, maar nu is het misschien wat dubbel, omdat ik van paard ben gevallen en 2 weken in het ziekenhuis heb gelegen en nog 3 maand in het gips moet liggen :o

ik heb eerlijk gezegd niet zon behoefte aan leesvoer :oo dat heb ik nu inmiddels wel genoeg :o
maja wat dan wel :o

wel raar om je 25e te vieren in een bed :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:51

Mijn vriend is in Juni jarig geweest, 19 is hij geworden. Echter, tot op heden heb ik hem nog geen cadeau gegeven..
Toen hij zijn rijbewijs haalde heb ik hem al een erg origineel cadeau gegeven, namelijk een zelf gepimpte loopauto; [UK] Auto pimpen, tips gevraagd!!

Nu wordt ik in september jarig, en ik wil dus gewoon niet dat hij mij een cadeau geeft nog voor hij de zijne gehad heeft.
Nadeel, hij weet zelf ook niet wat hij wilt maar heeft wel 100 ideeën voor mij.
Nu ben ik ook niet zo van de saaie cadeaus dus ik wil wel met iets origineels aankomen.

Mn moeder opperde al een slipcursus of parachute springen, klein detail is alleen dat mijn budget niet al te groot is ivm dure studie die ik zelf moet betalen (330 per maand, excl boekengeld..) dus een cadeau van 100/200 euro kan ik mij niet veroorloven.

Hebben jullie nog leuke originele ideeën, eventueel wat ik zelf kan maken, wat ik hem cadeau kan geven?

Ik heb amper foto's van hem en al helemaal geen foto's van ons samen, dus daar kan ik ook niks mee gaan doen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:02

_mexx_lady_: Setje verzorgingsproducten? Kan je ook met mini producten doen. Bodylotion, badparels, bruistabletten, sponsje, ...
Of stap even een boekhandel binnen en ga op zoek naar een leuk boekje. Je hebt kleine boekjes met vaak hele leuke dingen in (bijvoorbeeld "wijsheden", citaten, eenvoudige verhalen met een boodschap in, ...).
Zelf ben ik ook op zoek naar een goedkoop cadeau voor een goede vriendin (ik ben helaas compleet blut :=) en geloof dat ik voor zo'n boekje ga gaan. Ben nog even op zoek :)

Shanna: Slipcursus hier voor 55 pp http://www.kadopagina.nl/kados/sliperva ... 1&ItemsPP=
Er staan trouwens nog meer leuke dingen op. http://www.kadopagina.nl/kados/brunchen ... p?PageNo=1 Bijvoorbeeld.
Ik weet niet wat je maximum budget is? Geen idee of je vriend muzikaal is aangelegd, maar als hij dat is, dan lijkt dit ook wel eens tof http://www.kadopagina.nl/kados/altijd-a ... p?PageNo=1 Misschien moet je eens op deze site rondsnuffelen? Best wel origineel, toch?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:19

Mijn vriend vertrekt 31 augustus naar Australië, hij gaat emigreren. Nu wil ik graag iets kopen voor hem maar ik heb eigenlijk weinig inspiratie..Heeft iemand hier een geweldig idee? En ik hoef geen tips als kussenslopen met foto's enzo want dat vind ik stom :')

bollebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 17:03

Hallo allemaal,
Ik heb ook een beetje hulp nodig. Mijn vriendin moet donderdag haar scriptie verdedigen die ze met veel pijn en moeite erdoorheen heeft gekregen. Ik wil een bijzonder kado voor haar kopen, maar ik heb totaal geen idee wat. Ze heeft toeristisch management gestudeerd. Haar hobby is hardlopen en ze houdt van shoppen en dagje uit enz.
Iemand enig idee wat ik zou kunnen geven? Budget is max. 50 euro.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 11:41

_mexx_lady_ schreef:
Probeer eens et hinten.. Dagje sauna lijkt me leuk vind je niet?
Kijk eens hoe hij reageert :)

Dagje uit is ook leuk?

Heb hem gevraagd wat hij van een Sauna vindt. Hij vroeg of ik hem dood wou hebben :+ Hij houdt niet van warmte :))

Dus nou maar zoeken naar iets anders

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:11

Shanna, ik heb mijn vriend blowkarten gegeven, gaan we samen (ofm et groepje) doen.
€25 per uur.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 12:27

Hallo!
Ik ben eigenlijk een beetje hulp nodig.
Mijn collega gaat in november met de vut, maar ja nu komt het ergste gedeelte. Er moet wat leuk komen/georganiseerd worden.

Hij is een fanatiek iemand in de wielrensport is tegenwoordig ook verkeersbegeleider bij wielerevenementen en heeft een heel archief over het dorp en weet van alles en iedereen.
De werkzaamheden die hij hier deed heeft met speeltuinen te maken.
Ook is hij altijd wel in voor een geintje.

Ik hoop dat iemand iets weet wat we zouden kunnen doen met zijn allen. en ideeën heeft voor een apart kado waar hij als hij weg is nog iets mee zou kunnen doen, er mag wat humor in zitten

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 19:13

Ik heb hulp nodig :o
Vrijdag word mijn beste vriendin 18 jaar
Nu wil ik graag een orgineel kado kopen/doen
Maar wat ???

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 21:38

Ik kom eens even een oproepje plaatsen hier!

Mijn vriendjesfiguur word volgende maand alweer 25. Best een bijzondere leeftijd vind ik, dus wil ik graag een origineel kado voor hem kopen. Hij houd van:
- Voetbal,
- Reizen,
- Geld haha.

Wat ik liever niet wil geven:
- Sieraden, doet ie niks mee namelijk;
- Weekend weg, alhoewel ik hier wel over twijfel. Vorig jaar heeft ie namelijk al een paar dagen Antwerpen van me gekregen (natuurlijk samen). Dit jaar willen we graag nog een paar dagen naar Londen, maar ik vind het zo niet origineel om hem dat te geven, omdat hij dus vorig jaar ook al een weekend weg heeft gekregen.
- Dingen als slipcursus, parachutespringen enz.

Het liefst geef ik hem dus iets tastbaars. Budget doet er niet zo veel toe, ben meer op zoek naar inspiratie. Iemand nog leuke ideeen? :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 22:20

-abonnement op de VI?
-seizoenskaart voor z'n favo club? (evt. 2 om samen te gaan ;) )
-een digitale fotolijst met allemaal foto's van jullie?

uhm, dat is wat me zo even te binnen schiet..

@winsel: hobby's, intresses etc? :Y)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 22:41

Ehm Tja hobby heeft ze niet echt
En der kamer staat ook al vol
VOrig jaar heb ik een fotolijstje gegeven met een tekst wat ze voor mij betekend
Maar nu ben ik dus inspiratieloos
Ze is een doorsnee meid

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 23:13

Hmm, da's lastig. Je kunt als grapje een speelgoedauto geven, trapauto oid :+ Barbie auto's vallen erg in de smaak :D Als echt cadeautje misschien een leuk dagje uit: sauna/beautycentre/shoppen/eten oid? Of anders, wat ik ook wel leuk vind een kussensloop van plint!

PS: de ea-co link in je onderschrift werkt bij mij niet, klopt dat?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 06:43

Oww een speelgoed auto is leuk :P
Ik ga es ff kijken haha

Ja klopt die werkt niet, topic is verwijderd :?
Ik zal em nog ff uit mn onderschrift halen

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:48

Ik kan ook wel hulp gebruiken. Over een kleine maand is mijn moeder jarig, ze word 45.

Nu is het iemand die alles heeft, weinig hobby's, gaat er niet graag op uit, wil niet voor de gek gehouden worden.
Haar wensen zijn; Kledingbon, of een bon om spullen te kopen in een taartenwinkel in Ridderkerk. (Ze maakt marsepeinentaarten en ze heeft werkelijk alles !)

Ik heb al zitten denken aan een abbonement op een tijdschrift wat gaat over marsepein, nu kan ik er wel 1 vinden, maar die komt maar 4 x per jaar uit. En dat vind ik de moeite niet.
Een workshop om te boetseren met marsepein heeft ze al gevolgd, en zoals ik zei ; mijn moeder blijft het liefste thuis.

Ze wil graag het kleed in de huiskamer laten stomen, maar dat doe ik niet voor een verjaardag. Fotolijstjes met foto's van ons heeft ze poos terug nog gehad, kom alsjeblieft niet aan met klokken, ze heeft een klokkentic, we hebben een kleine huiskamer, en er zijn hier 6 klokken, waarvan 1 grote staande |( ;)
Een gouden ketting heeft ze vorig jaar van ons allemaal gehad, ze heeft een gouden armband, goud horloge en gouden ringen, en ze hoeft er niet meer, want dan is het over the top.

Budget wat ik ongeveer heb gaat tot €100,= euro.

Ze is trouwens ook niet van de makeup, lichaamsverzorging, en geurtjes. Ze heeft haar vaste parfum, waar ze nog genoeg van heeft.

Kortom, ik ben hopeloos, en kan wel wat tips gebruiken!