axeltje schreef:Dat poppetje kan 2 dingen betekenennagelbijten of gniffelen....
dus ze kan er ook 2 dingen mee bedoelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Stel Lielle 'verliest' deze veiling, houden deze sponsoren dan het geld in heb zak of storten ze het alsnog bij bijvoorbeeld het bedrag van rockey zodat het ten goede komt voor azie?
vonneke schreef:wat ik me afvraag he,
Lielle heeft heel veel (kleinere en grotere ?) bokkers als sponsor.
Stel Lielle 'verliest' deze veiling, houden deze sponsoren dan het geld in heb zak of storten ze het alsnog bij bijvoorbeeld het bedrag van rockey zodat het ten goede komt voor azie?
Menno schreef:Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik stuit steeds op opmerkingen van een aantal personen die bewust of onbewust paniek willen zaaien in deze veiling.
Als men vragen heeft over het welzijn van Tolstoi of afhandeling van deze veiling kan men 2 dingen doen:
1. Ze lezen het topic![]()
2. Ze sturen een pb
Wanneer men aan deze 2 punten denkt kan voorkomen worden dat er opmerkingen geplaatst worden die suggesties opwekken die geheel niet ten goede komen van de veiling terwijl er wellicht allang een oplossing voor is gevonden.
Zoals eerder al in dit topic is vermeld, wat anderen blijkbaar wel hebben gelezen:
Met de gezondheid van Tolstoi gaat het goed, hij loopt inmiddels als vanouds, het is nu een kwestie van conditie opbouwen...