prompter schreef:Ineke2 schreef:Ik hou niet eens water binnen. Ik heb honger
Dat heb je al vaker gehad toch? Ik hoop dat het snel over is
Ja klopt, heel vaak als ik ( veel) pijn heb of ziek ben hou ik niks binnen. Dat is echt enorm vervelend.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:Ik denk niet dat je daar wat mee kan, iedereen is vrij zijn kinderen op te voeden hoe hij wil, hoe slecht ook. Tenzij er een geval is van kindermishandeling is natuurlijk.
Jolliegirl schreef:Ik ken dit hele gezin niet.. niet mijn type mens om het netjes te zeggen..
Zakken met luiers voor de deur... luidruchtige ouders naar elkaar.
Ik ga mn handen er niet aan branden...
Bedankt!
Absolem schreef:Jolliegirl schreef:Ik ken dit hele gezin niet.. niet mijn type mens om het netjes te zeggen..
Zakken met luiers voor de deur... luidruchtige ouders naar elkaar.
Ik ga mn handen er niet aan branden...
Bedankt!
Luiers voor de deur ? Schreeuwen tegen elkaar ? Kind wat oververmoeid is en bij vader op schoot zit ? Ik zou denk ik toch even in de gaten houden wanneer vader van huis is en dan moeder uit nodigen voor een kop koffie. Even uitsluiten of zij wordt geïsoleerd door die vent. Ik vind het nogal wat alarm signalen .
DuoPenotti schreef:Citaat:Mijn buurvrouw heeft dit ook bij mij gedaan en vond dit zo dapper en lief van haar! Ipv melding maken, kwam ze aan mijn deur met de vraag of het lukte en ik hulp nodig had.
Misschien hebben je buren dat ook nodig?
fokfanaat schreef:Maar wil je ook echt helpen? Of enkel het advies geven het kind in bed te leggen, want kan me voorstellen dat ze dat ook alwel geprobeerd hebben en niet voor de lol met een huilend kind buiten te zitten.
Nyaleti schreef:Absolem schreef:
Luiers voor de deur ? Schreeuwen tegen elkaar ? Kind wat oververmoeid is en bij vader op schoot zit ? Ik zou denk ik toch even in de gaten houden wanneer vader van huis is en dan moeder uit nodigen voor een kop koffie. Even uitsluiten of zij wordt geïsoleerd door die vent. Ik vind het nogal wat alarm signalen .
Waar baseer je dit nou weer op?
Wat een bemoeienis zeg. Alsof pa zelf niet kan bedenken dat kind naar bed moet. Die zit echt niet voor de gezelligheid met een huilend kind in z'n armen.
En dit komt dan notabene van iemand die zelf nu heel goed weer hoe zwaar ouderschap kan zijn en valt over goedbedoelde adviezen van een ander.
MoniekJ schreef:Mijn vriend is bijna jarig en kan niks verzinnen om cadeau te doen. Man heeft alles al
Polarize schreef:Mijn nieuwe go-to is Legomn vader en broer hadden allebei een Lego botanical setje gekregen (en nee niet als grapje, mijn vader is gewoon gek op planten en mn broer had toen net een eigen appartment en had laten vallen dat hij meer planten wou hebben) en waren er echt heel blij mee. Z