Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik heb vanmiddag een sollicitatie voor een nieuwe functie. Maar pas om 16:20, moet ik er de hele dag op wachten.
Ik moet een presentatie geven, maar de zenuwen beginnen wel een beetje toe te slaan. Ook al weet ik echt wel dat het zoals altijd wel goed komt.
Bellatrix schreef:Zebrastreep schreef:Ik heb vanmiddag een sollicitatie voor een nieuwe functie. Maar pas om 16:20, moet ik er de hele dag op wachten.
Ik moet een presentatie geven, maar de zenuwen beginnen wel een beetje toe te slaan. Ook al weet ik echt wel dat het zoals altijd wel goed komt.
Oh jakkie, een presentatie geven is vreselijk. Heel veel sterkte en succes!
Zebrastreep schreef:Bellatrix schreef:Zebrastreep schreef:Ik heb vanmiddag een sollicitatie voor een nieuwe functie. Maar pas om 16:20, moet ik er de hele dag op wachten.
Oh jakkie, een presentatie geven is vreselijk. Heel veel sterkte en succes!
Ik moet er toch snel aan wennende functie betreft trainingen geven aan groepen en dus presentaties geven. Maar ik wil dit jaar meer uit de comfortzone en dingen weer wat meer alleen oppakken en niet aldoor meer zo afhankelijk zijn van anderen. Dus daarbij ook wat nieuwe doelen en meer ondernemen en proberen. En in dit geval meer de verdieping induiken van de doelgroep waarmee ik werk. Dat mis ik vaak nu toch wel een beetje en dat vind ik juist mega interessant!
En bedankt allemaal ik ga mijn uiterste best doen
Nyaleti schreef:Stond een gratis kast op marktplaats. Ze wilde er snel vanaf, zou anders vandaag naar de stort gaan. Ik kon niet optijd vervoer regelen en nu stelt ze zelf voor om het te komen brengen.
Lief maar twijfel erg of ik haar nu wel wat geld ervoor moet geven.. De stort kost anders wel geld geloof ik en kwa afstand stort of naar mij maakt het niet veel uit.