Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 12:48

In de algemene voorwaarden van Hypostore staat dit:

Citaat:
Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.

Ik denk dat je dus alleen de bestelling kan annuleren wanneer Hypostore duidelijk communiceert: De bestelling heeft vertraging. En dat gaan ze volgens mij dan pas expliciet doen op de dertigste dag.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:12

Wij hebben de Kentucky bestelling binnen, maar helaas niet de hondenmand dat wij had besteld. Mijn LeMieux Jas is helaas gestolen uit de wagen van DPD dus die krijg ik niet.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:18

Phonix schreef:
Wij hebben de Kentucky bestelling binnen, maar helaas niet de hondenmand dat wij had besteld. Mijn LeMieux Jas is helaas gestolen uit de wagen van DPD dus die krijg ik niet.

;( wat een pech!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 13:24

Texas02 schreef:
Nou, Hypostore heeft mij gisteren gemaild dat ze bij HKM gaan vragen wanneer de frontriem die Hypostore gisteren naar mij zou, versturen nou wel door HKM naar hun gestuurd wordt. Nu heb ik gezegd dan wil ik de frontriem annuleren en alleen mijn laarsjes ontvangen en nu kunnen ze die frontriem ineens niet meer annuleren omdat hij in het verwerkingsproces zou zitten, wat is dat voor een onzin? Als zij hem nog niet binnen hebben lijkt het mij mijn goed recht om te zeggen laat maar. Ik heb nu nog een keer duidelijk nagevraagd of ze hem dan toch al op voorraad hebben en dat ik anders toch echt die frontriem wil annuleren omdat het me anders te lang duurt.

Het lijkt erop dat ze dan leveringsproblemen hebben met HKM. Ik heb de verwarmde rijbroek besteld bij Hypostore en die is ook van HKM. Ik heb vanaf bestellen 2 mails gehad met verwachte leverdatum en gisteravond dezelfde mail als jij hebt ontvangen.

Het rare is dat een vriendin dezelfde broek heeft besteld en gisteravond de mail kreeg dat deze wel op voorraad zou zijn. Ik twijfel er ook over om de bestelling te annuleren.

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:22

Hier hetzelfde probleem met Hypostore en de HKM sokken. Vorig jaar rond deze tijd hetzelfde probleem bij HKM met deze producten. Uiteindelijk de broek toen in België op de kop getikt. Ik vind hem overigens tegenvallen. Met buiten rijden vervliegt de warmte snel. Dus heb ik toch koude bovenbenen. Dus voor de liefhebber ter overname in maat 36 (valt als 36/38) en zgan.

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:31

Krijg nu een mail van Hypostore dat de sokken van HKM zijn verstuurd.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:39

Ik wacht nog steeds op de eskadron beschermers…baal wel behoorlijk ondertussen omdat ze nu net als bij het bestellen met 2-max 10 dagen levertijd op de site staan. Daar zijn we ondertussen ook al overheen. Ondertussen longeer ik m al 2 weken ‘bloot’ en heb ze dus niet perse meer nodig -O- Ik snap ook niet dat het zo lang moet duren bij zo’n leverancier als ze daar op voorraad zijn…

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 14:44

mijn Kentucky deken is al kapot -O-
gelukkig was hij niet zo duur, maar voor 2 weken is het wel een duur grapje.

Hier kwamen ze vanochtend nieuw zand op de paddock storten, dus mijn merrie was boos dat ze wat langer op stal moest staan. Die stond dus te bokken in de stal en de voorsluiting is gewoon op de stiksels afgebroken daardoor.

ik wacht ook nog steeds op HKM producten van hypostore. 1 product was niet op voorraad, dus laten ze me op alles wachten -O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 15:52

Blijkbaar hadden ze mijn frontriem toch op voorraad, want hij is nu ineens samen met de laarsjes verzonden. Dan snap ik die mail van gisteren niet, maar het zal. Ben benieuwd hoe hij is! En of deze laarsjes in een maat kleiner dan ik al had niet bijna uit vallen met rijden _O-

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:08

Is paardenspullenshop inmiddels failliet?? Aangezien er op geen enkele manier gereageerd wordt op berichten.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:16

mijn ariat bestelling is nog steeds verzonden, en dat was het, geen idee waar het nu is, of het überhaupt al aan de pakketdienst is gegeven of dat het daar in de kelder staat :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 16:28

loulou schreef:

Hier kwamen ze vanochtend nieuw zand op de paddock storten, dus mijn merrie was boos dat ze wat langer op stal moest staan. Die stond dus te bokken in de stal en de voorsluiting is gewoon op de stiksels afgebroken daardoor.

ik wacht ook nog steeds op HKM producten van hypostore. 1 product was niet op voorraad, dus laten ze me op alles wachten -O-

Zou toch even contact opnemen misschien een naaifout geweest.

Heb het ooit met een rambo duo gehad dat met 2 weken de buiksingels eraf vielen op stiksel. Deken is terug gegaan en kreeg ik gemaakt terug.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:41

henshem schreef:
Hier hetzelfde probleem met Hypostore en de HKM sokken. Vorig jaar rond deze tijd hetzelfde probleem bij HKM met deze producten. Uiteindelijk de broek toen in België op de kop getikt. Ik vind hem overigens tegenvallen. Met buiten rijden vervliegt de warmte snel. Dus heb ik toch koude bovenbenen. Dus voor de liefhebber ter overname in maat 36 (valt als 36/38) en zgan.

Dat is spijtig zeg. Ik ga 'm dragen icm de verwarmde jas die ik al een jaar heb, die valt voor een gedeelte ook over mijn bovenbenen. Dus ik heb hoop dat de warmte er dan onder blijft :+ De jas is alleen op de rug verwarmd, maar is echt de beste aanschaf die ik ooit heb gedaan.

Jouw broek is mij een maat te klein, anders had ik 'm graag overgenomen.

Sjafrane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 17:45

Barb schreef:
Is paardenspullenshop inmiddels failliet?? Aangezien er op geen enkele manier gereageerd wordt op berichten.

Ik heb daar de laatste keer ook lang moeten wachten op mijn bestelling. Na mailtjes en geappt te hebben is het wel goed gekomen.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 22:50

Cchanny schreef:
minouesmee schreef:
Onze hond past helaas het Kentucky tuig niet. Het is een turquoise velvet tuig in maat M. Mocht iemand interesse hebben, let me know. :)

Wat voor hond heb je?

Een grote jack Russel. We hadden haar opgemeten en volgens het tabel zou het moeten passen, dus of wij hebben verkeerd gemeten of het tabel klopt niet. :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-24 23:08

loulou schreef:

Oh dat is zuur dat die nu al stuk is. Welke had je? Ik zou idd gewoon contact met hun opnemen, dat mag niet mogen!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 00:49

Pffff krijg nu een mail van hypostore dat ze opnieuw de levertijd gaan opvragen bij eskadron. Ik baal als een stekker… ik kan ze in t zwart niet meer in full ergens anders vinden. Weet dat t niet aan hypostore ligt hoor maar jeetje; volgens de site liggen ze op voorraad bij de leverancier

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 07:11

Gini schreef:
In de algemene voorwaarden van Hypostore staat dit:

Citaat:
Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.

Ik denk dat je dus alleen de bestelling kan annuleren wanneer Hypostore duidelijk communiceert: De bestelling heeft vertraging. En dat gaan ze volgens mij dan pas expliciet doen op de dertigste dag.

Ik heb gewoon een deel kunnen annuleren van de week. Alleen ik had wel bericht gehad dat er vanuit de leverancier geen duidelijkheid was wanneer het überhaupt zou komen. Vanuit leverancier wel slecht, want het zou eerst 11 december zijn en toen spontaan we weten het niet.
Maar sowieso had ik al een deelverzending aangevraagd, dus het deel wat wel op voorraad was had ik al binnen. Had geen zin om op handschoenen te wachten want die kon ik goed gebruiken nu.
De schoenen ook maar als dat nog weken duurt heb ik er weinig aan.

Agradi, waar ik een week na BF besteld heb, stuurde na bijna een week radiostilte ineens dat ze door bf het razend druk hebben en dus niet zo snel kunnen verwerken. Ben benieuwd, had verwacht dat die drukte wel voorbij was. Als ik zie hoe snel hypostore alles regelt. Het waren ook nog allemaal voor 21 uur artikelen. :+ En dat bericht is het enige wat ik gehoord heb, er is dus nog niks verwerkt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 07:14

loulou schreef:

Je kan gewoon een deelverzending aanvragen hoor. Dat staat ook in de mails. Heb ik vorige week gedaan en binnen half uur was het deel wat op voorraad was al aangemeld bij postnl. Maar wr staat bij bestellen dat alles idd in 1 pakket komt, dus je moet er zelf om vragen. Daarom bestel ik met zulke dagen in 2 keer, 1 bestelling met alles wat op voorraad is of wat ik snel nodig heb en 1 met de spullen met levertijd.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 08:33

Dat heb ik meteen gedaan. Maar hij lijkt nu eindelijk verzonden.

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 10:11

Ik heb gewoon mijn hele bestelling van Kentucky ontvangen zo blij mee! De paarse deken is in het echt nog mooier dan op de foto's hier. Mijn dame past hem nog niet maar ze groeit zo hard dat het fijn is vast een volgende maat te hebben liggen.
En mijn hond is mega blij met zijn oudroze velvet kussen wat veel groter is dan ik had bedacht in mijn hoofd, maar nu passen ze er met zijn twee op des te gezelliger!

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 13:44

Net melding gehad dat ze nu eindelijk ook mijn 2e bestelling bij Kentucky gaan verzenden. *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 18:21

Ik wacht nog op een levering van hypostore. Ik heb er verder geen haast bij, maar hoop wel dat ze uiteindelijk nog komen (oa ariat schoenen)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-24 18:35

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van dochorse. Best jammer dat ze geen update geven (de aangezegde tijd is al overschreden)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 01:24

Ik heb mijn bestelling van Hypostore vandaag binnen gekregen, de frontriem is prachtig <3 Maar de HKM Davos laarsjes gaan terug, met een maat kleiner dan ik had zit ik met de tenen tegen de kanten aan. Dus dan maar gewoon ook met koud weer normale schoenen aan met rijden en die ik al had die iets ruim zitten voor op stal. Dan stoort dat ruime niet, ze lopen heerlijk. Alleen op paard zitten ze wat te ruim, dan voel je ze langzaam zakken en zit je constant met de tenen omhoog zodat ze niet uit vallen _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding