Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirrietje schreef:Nyaleti schreef:Zit hier (alweer) een vreemde kat op het erf, al een paar dagen.
Op Amivedi en lokale FB groepen gepost maar niemand die zich meldt.
Is "misschien" van iemand uit de buurt (want die herkent dr eigen kat niet??), dan zijn we mooi klaar want al die katten zijn intact.. Al heb ik nog niet kunnen zien of het een poes of kater is.
Toen laatst mijn katten naar binnen gingen, deed die alsof hij mee wilde lopen dus is echt wel een huisje gewend. Komt ook niet om te vechten maar lijkt echt vriendjes te willen worden met mijn katten.
Te schuw voor chipreader dus weer het gedoe om een vangkooi te regelen![]()
Wil hem / haar ook niet naar het asiel doen want is een zwarte volwassen kat, die zit daar gewoon oneindig lang..
En hem wel mee laten lopen naar binnen? Dan kan je m makkelijker vangen voor chipcontroleEn anders de dierenambulance bellen, dan regelen zij de vangkooi
Kirrietje schreef:Nyaleti schreef:Zit hier (alweer) een vreemde kat op het erf, al een paar dagen.
Op Amivedi en lokale FB groepen gepost maar niemand die zich meldt.
Is "misschien" van iemand uit de buurt (want die herkent dr eigen kat niet??), dan zijn we mooi klaar want al die katten zijn intact.. Al heb ik nog niet kunnen zien of het een poes of kater is.
Toen laatst mijn katten naar binnen gingen, deed die alsof hij mee wilde lopen dus is echt wel een huisje gewend. Komt ook niet om te vechten maar lijkt echt vriendjes te willen worden met mijn katten.
Te schuw voor chipreader dus weer het gedoe om een vangkooi te regelen![]()
Wil hem / haar ook niet naar het asiel doen want is een zwarte volwassen kat, die zit daar gewoon oneindig lang..
En hem wel mee laten lopen naar binnen? Dan kan je m makkelijker vangen voor chipcontroleEn anders de dierenambulance bellen, dan regelen zij de vangkooi
_chou schreef:Bij ons wilde de dierenambulance geen vangkooi regelen en ons eigenlijk helemaal niet helpen. Dus hoop daar niet te hard op (tenzij je het daar wel al eerder is gelukt, dan gewoon weer proberen).
taartjee schreef:Vandaag een super gezellige middag en avond gehad bij Pablo, alleen een beetje balen dat ik voor het eerst van mn leven de ANWB heb moeten inschakelen. Vorige week mijn koelvloeistof bijgevuld en vandaag na een half uur in de auto (op de anderhalf uur durende rit naar Pablo) kreeg ik weer de melding dat koelvloeistof peil laag was. Toen dacht ik al Kaaaaaak. Bij Pablo mn auto af laten koelen en samen met haar verloofde gekeken of we wat konden vinden. Nou, dat reservoir was gewoon bijna leeg en we voelden de koelvloeistof onder het reservoir. Dus eerst gegeten, ijsje gehaald en de ANWB gecontacteerd. Eindstand is dat er inderdaad een lek zit bij mn koelvloeistof, de sensor is gebroken (maar werkt verder nog wel naar behoren) en dat de waterpomp nu lek is of lek is geweest.
Mijn garantie is net een maand over
Heb werk alvast op de hoogte gesteld dat ik morgen eerst naar de garage ga en dan maar hopen dat zij vervangend vervoer hebben voor mij, anders kan ik niet naar werk.