Wie is er nog meer op zoek naar een huurhuis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:48

Bellatrix schreef:
Wat fijn dat je een huis hebt! En zo zie je maar dat ingeschreven blijven staan loont!
Was dit huis je eerste keus? Hoeveel kamers heb je? Ook een tuin?
Maar het ziet er idd wel uit dat je best wat moet klussen.

Ik zit nu in een tijdelijke woning dus ik moest nu eigenlijk wel schrijven. De buurt had niet de voorkeur, maar de woning zelf is wel echt heel erg leuk. Er zit een kleine tuin bij en er zijn 4 slaapkamers dus ik ben wel erg blij hier mee! Ik plaats over een paar weken ook weer even foto's van het resultaat :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Wie is er nog meer op zoek naar een huurhuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:49

4 slaapkamers is fijn zeg!
En een tuin ook.
Buurt is niet zo want?

Ketly

Re: Wie is er nog meer op zoek naar een huurhuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:54

De buurt is op zich prima hoor! Maar de andere kant van de stad had de voorkeur. Maar we zijn nu 4 dagen aan het klussen en het is hier heerlijk rustig, dus eigenlijk toch wel erg blij mee :D

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

Ik wou ook wel graag naar een ander plekje, en reageer nog wel eens zo nu en dan(als ik überhaupt al kán reageren). Sta nu zo'n 7 jaar ingeschreven weer denk ik, maar iedere keer net niet of ergens tussen de 10 en 20.

Andere kant is verhuizen nu idd het domste wat ik zou kunnen doen. Vb paar maand geleden stond "mijn huis" hier verderop in de straat erop voor ruim 250,00 meer huur dan dat ik betaal. Exact dezelfde (oude, achterstallig onderhouden) woning. Nou durven ze mijn huur elk half jaar ook wat te verhogen, maar een gat van minimaal 250 euro per maand is nog wel een behoorlijk verschil.