Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Niobe schreef:prompter schreef:Ik vind je juist heel waardevol Ineke
+1
Ineke2 schreef:Lastig gesprek gehad en ik voel mij zo ontzettend alleen en nutteloos.
Telpeva schreef:Ineke2 schreef:Lastig gesprek gehad en ik voel mij zo ontzettend alleen en nutteloos.
Ik vind jou een voorbeeld, van hoe je ook wanneer je iets mankeert, gewoon door kunt gaan en nog altijd dingen kan bereiken. Misschien niet op het oude tempo, maar volgens mij knok jij elke dag hard, en klaag je daar naar verhouding heel weinig over. Schouders eronder en door, en genieten waar het wèl kan. Dat zie ik als eigenschappen van een sterk en liefdevol mens. Jij bent waardevol en ik waardeer je!
Dit kaartje heb ik voor jou snel gemaakt met hulp van ai, ik hoop dat je hem leuk vindt![]()
[ [url=m/ZgIqb8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigress schreef:Dat ik eigenlijk veel te veel bezig ben met een online wedstrijdje waarbij je stemmen moet verzamelen. Echt, het is maar lekkers/snacks die je kan winnen voor je hond.
Maarrrr we zitten bij de laatste 4 en ik gun mijn honden écht die prijsDus ik zit m'n bericht zoveel mogelijk te delen, ernstig eigenlijk
Urbanus schreef:Niobe schreef:Zijn er echt ouders die daar over stressen?
Ja omdat hun kinderen er gestrest van raken. Wat een gedoe.