Tiggs schreef:Mag ik even inbreken met een vraagje?
Binnen hoeveel tijd wil Vinted dat ik het pakket afhaal?
Ik dacht een week maar ik lees ook 14 dagen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Tiggs schreef:Mag ik even inbreken met een vraagje?
Binnen hoeveel tijd wil Vinted dat ik het pakket afhaal?
Ik dacht een week maar ik lees ook 14 dagen.
beert schreef:Lautje (of anderen), jij begint dit topic met leuke koopjes voor meiden van een jaar of 7. Superleuk, maar ik heb jongens van 5 en 8 jaar. Heb jij nog tips voor merken?
Het zijn wel jongens, dus ze spelen ruwer,vallen vaker en nou ja, dat. Ik koop nooit wit voor ze in elk geval en ook niet te netjes
Urbanus schreef:beert schreef:Lautje (of anderen), jij begint dit topic met leuke koopjes voor meiden van een jaar of 7. Superleuk, maar ik heb jongens van 5 en 8 jaar. Heb jij nog tips voor merken?
Het zijn wel jongens, dus ze spelen ruwer,vallen vaker en nou ja, dat. Ik koop nooit wit voor ze in elk geval en ook niet te netjes
Bobo, Mini Rodini, Tinycottons, Maed for Mini, Ammehoela koop ik voor mijn jongen.
zonnebloem18 schreef:Wij zijn er gisteren achter gekomen dat onze dochter een dure smaak heeft dus ik ga ook weer wat vaker Vinted erbij pakken. Kleding van de We, H&M en Hema is haar nu echt te min.
tita schreef:zonnebloem18 schreef:Wij zijn er gisteren achter gekomen dat onze dochter een dure smaak heeft dus ik ga ook weer wat vaker Vinted erbij pakken. Kleding van de We, H&M en Hema is haar nu echt te min.
Wat is haar smaak dan
Hier heeft mama dure smaak kind zegt maaaaa koop eens wat ik vies en kapot mag maken.
En ik vind het best…. Dus ga los op vinted