Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BopjeBo schreef:Ik heb 2 paar nog gloednieuwe laarzen te koop staan op marktplaats, na afvallen passen ze niet meer en eigenlijk zijn beide paren mij net te laag dus vermaken is de moeite niet, heb inmiddels al andere. Paar Petries die rond de € 1000 nieuwwaarde hebben, en Derby's rond de € 800 nieuwwaarde.
Waren voor wedstrijden en beide enkele keer gedragen dus echt nog onberispelijk, eigenlijk zijn ze nog als nieuw. Vraag er €150 en €250 voor, niet te verkopen. Voor nog minder wil ik ze echt niet kwijt, maar schijnbaar ziet niemand dat het eigenlijk al koopjes zijn...
Ga ze binnenkort maar naar een 2e hands ruitershop brengen, in de hoop dat daar wel de kwaliteit gezien wordt en meteen kunnen passen. Zonde dat ze staan te verstoffen.
Lioony schreef:BopjeBo schreef:Ik heb 2 paar nog gloednieuwe laarzen te koop staan op marktplaats, na afvallen passen ze niet meer en eigenlijk zijn beide paren mij net te laag dus vermaken is de moeite niet, heb inmiddels al andere. Paar Petries die rond de € 1000 nieuwwaarde hebben, en Derby's rond de € 800 nieuwwaarde.
Waren voor wedstrijden en beide enkele keer gedragen dus echt nog onberispelijk, eigenlijk zijn ze nog als nieuw. Vraag er €150 en €250 voor, niet te verkopen. Voor nog minder wil ik ze echt niet kwijt, maar schijnbaar ziet niemand dat het eigenlijk al koopjes zijn...
Ga ze binnenkort maar naar een 2e hands ruitershop brengen, in de hoop dat daar wel de kwaliteit gezien wordt en meteen kunnen passen. Zonde dat ze staan te verstoffen.
Pff zo frustrerend hè! Ik heb ook dure Petries die nog niet eens echt ingereden zijn erop staan, maar buiten 2 vragen over de maat ook niks.. 2e hands ruitershop is misschien een idee inderdaad.. Ik wil er gewoon vanaf want rijd niet meer, maar zoiets weggooien vind ik ook van de zotte.. Überhaupt andere dure spullen (nauwelijks gebruikt) die echt voor 15-20% van de nieuwprijs op MP staan durven mensen ook nog onder te bieden of te vragen wat de minimale prijs is.. Ik zou dit soort dingen liever weggeven aan iemand die er echt blij mee is ipv dit soort krenterige types..
Tink89 schreef:Ik zag een caravan te koop. Die verkoper heeft erbij staan dat je alleen kunt bellen en dat er op berichten niet gereageerd wordt. Ligt het aan mij dat ik dat een beetje vreemd vind?
marleen_usar schreef:Ik ging 3 bananen dozen met kleding op halen, ze reageerde heel netjes. Haar man was thuis of ik wilde kloppen de bel deed het niet. De voortuin was een chaos maar dat zegt niks, het raam en de gordijnen waren zwart van het vuil. Op de vensterbank lag 25 cm vuil. De deur ging open. Oh je komt voor de dozen, ik keek de gang in maar ik liet niks merken. Ik kreeg er gewoon jeuk van, de dozen deed ik in de auto en er kwam een vieze lucht vanaf. Ze zitten ook onder de dieren haren en er zitten gaten in. Gelukkig hoefde ik er niet ver voor te rijden, de kliko is nu ook vol.
_Mir schreef:marleen_usar schreef:Ik ging 3 bananen dozen met kleding op halen, ze reageerde heel netjes. Haar man was thuis of ik wilde kloppen de bel deed het niet. De voortuin was een chaos maar dat zegt niks, het raam en de gordijnen waren zwart van het vuil. Op de vensterbank lag 25 cm vuil. De deur ging open. Oh je komt voor de dozen, ik keek de gang in maar ik liet niks merken. Ik kreeg er gewoon jeuk van, de dozen deed ik in de auto en er kwam een vieze lucht vanaf. Ze zitten ook onder de dieren haren en er zitten gaten in. Gelukkig hoefde ik er niet ver voor te rijden, de kliko is nu ook vol.
Waarom heb je het toch meegenomen?
Ik ging ooit een tas ophalen. Toen ik de tas in handen kreeg en zag dat die echt niet meer in de staat was als aangegeven heb ik de tas terug gegeven en ben aangereden.
Lynn_Nikita schreef:Ik heb dat met een bankstel gehad, toen die binnen stond ni een vrij donkere ruimte zag die redelijk uit, eenmaal naar buiten aan tillen zag ik toch wel heel erg veel beschadigingen, leer gewoon weggeschaafd/ kaal terwijl ik er ook nog duidelijk om gevraagd had. Ik durfde toen ook niks meer te zeggen en heb hem de dag erna naar de stort gebracht. Weg 200 euro
DubbelFun schreef:Vraag eens of hij kleine handen heeft(maw of zijn duidelijk grote ego iets moet kompenseren... )
Daphara schreef:DubbelFun schreef:Vraag eens of hij kleine handen heeft(maw of zijn duidelijk grote ego iets moet kompenseren... )
Hoef ik niet te vragen, dat is wel duidelijk uit de manier waarop hij praat.
Ik bood een bedrag (weer netjes €5 meer dan de bieder voor me), meneer doet een tegenbod die 3x zo hoog is. Ik zeg "Voor dat bedrag heb ik geen interesse, maar succes met de verkoop"
Hij gelijk: "Dan moet je verder zoeken! Tip: de kringloop of het Leger des Heils is wat meer voor mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten"
Echtdan moet ik zo op mijn handen gaan zitten. Hoezo is het afzeiken van bieders nu een ding geworden?