Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marocje schreef:Een ijsje eten op date? No way, dat gaat niet goed komen

BaileyMix schreef:Nog sappige verhalen iemand? I want to live vicariously through you bby![]()
(was dus ook even geleden en niks geworden/laten verwateren)
Bambi1995 schreef:Heeft iemand ervaring met een eerste date met een jongen die 60-70 km verderop woont? Hij komt naar hier toe, maar ik voel me dan gelijk soort van verplicht om ook een keer die kant op te komen. Maar weet niet of ik dat leuk vind om een jongen te hebben 70 km verder op. Ik ben niet zo'n avontuurlijk typ en ben een echte eigen plaats en omgeving mus
We namen een wandelroute en het was een beetje vaag welke kleur route we moesten nemen. Ik dacht dat het rood moest zijn. Dus rood gevolgd, maar we raakten de weg kwijt. Toen geel gevolgd, maar dat zag er ontzettend uit alsof het de aller langste route die er was zou zijn dat zou dan 8km zijn
Nou prima, maar het was zo ontzettend saai met deze jongen en ik zei op een gegeven moment laten we terug gaan want ik ben een beetje bang dat dit de lange route is. We hadden elkaar gewoon echt niks te zeggen. Ik heb nog erg mijn best gedaan om het gesprek op gang te houden, maar het ging gewoon echt niet. Dus had ik echt zoiets van nou dit is niks hoor
Hij was ook kleiner dan hij vertelde. Hij zou ietsje groter dan ik ben moeten zijn. Nou ik kan je vertellen dat hij kleiner dan ik was en ik ben al 1.60m
Uiteindelijk liepen we beide steeds sneller naar de auto toe
En heb ik hem vriendelijke bedankt en eerlijk gezegd dat ik het hier bij wou laten en dat was wederzijds zei hij
Bambi1995 schreef:Op naar de volgende![]()
Vraagje? Snappen jullie waarom mannen dit doen? Je bent in gesprek met een jongen en heel langzaam dooft het gesprek en hoor je 3 dagen niks meer. Na 3 dagen stuurt ie toch weer een reactie. Waar ik dan weer een paar uur later op reageer en dat was het. Prima dat je uitgekeken bent, maar waarom dan na 3 dagen toch weer en antwoord geven? Ter informatie eerder was ie wel heel actief met praten.