Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Ik lach om mijn eigen onhandigheid.
Ik ga nogal eens onderuit. (Milde) evenwichtsstoornis.
En geloof me, mijn leven is echt een stuk leuker als ik mijzelf daarom uitlach, dan wanneer ik continu ga zitten grienen omdat ik zielig ben
KarenQ schreef:Vjestagirl schreef:Ik lach altijd van schrik of uit ongemakkelijkheid...
Ook wel eens gelezen dat lachen nog wel eens een kortsluitingsreactie is. Idd, bij schrik, ongemakkelijk gevoel, angst/hysterie ed. Soort blue screen of death.
Maeve schreef:KarenQ schreef:Ook wel eens gelezen dat lachen nog wel eens een kortsluitingsreactie is. Idd, bij schrik, ongemakkelijk gevoel, angst/hysterie ed. Soort blue screen of death.
Ik lach dus ook bij flinke pijn of ongemak. Zoals bij stoeien met vriend of vroeger toen ik vechtsport deed met bijv. een armklem. Dan nemen mensen je dus niet serieus, terwijl het echt pure spanning/pijn is. Ik kan er dus ook niks aan doen![]()
Ik heb dit overigens nog nooit van iemand anders gehoord.
Amber_anne schreef:Bij stoeien met mijn vriend moet ik ook vaak hysterisch lachen als het pijn doet. Heeft er denk ik ook mee te maken dat die me dan vast heeft en ik niet los kan komen. Dat in combinatie met elkaar kunnen mijn hersens niet zo goed aan denk ik
Maeve schreef:Amber_anne schreef:Bij stoeien met mijn vriend moet ik ook vaak hysterisch lachen als het pijn doet. Heeft er denk ik ook mee te maken dat die me dan vast heeft en ik niet los kan komen. Dat in combinatie met elkaar kunnen mijn hersens niet zo goed aan denk ik
Nou precies dit heb ik dus ook![]()
Dat je hele lichaam verkrampt in een soort stille lach. En daarna dan kwaad worden omdat het echt pijn deed, maar dan krijg je een "ja hoor, je moest gewoon lachen dus zal wel meevallen".
Inmiddels doe ik gelukkig geen vechtsport meer
Century schreef:Onze kat kent het woord "doorlopen", omdat ie altijd voor je uit gaat lopen op een langzaam tempo door deuropeningen enzo... Dan is het fijn als ie even een tandje harder loopt op commando.