Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 08:18

fotolijstje schreef:
Dat er iemand boos werd omdat ik hem geblokkeerd heb. Nadat hij het gore lef had tegen mij om mij uit te lachen en te zeggen dat alles wat ik hem verteld had hem niks boeide. Dan kunnen we wel "vrienden" zijn maar een telefoon werkt twee kanten op

"vrienden" die mij uitlachen keer ik de rug toe.

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 08:38

Dat ik het mijzelf zo moeilijk maak door piekeren :=

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 08:39

xPabloBokt schreef:
xxxmh schreef:
Dat ik me chromecast niet verbonden krijg na een half uur proberen... morgen poging 200

Even resetten kan helpen :)

Ja al 2 keer gedaan

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 08:49

Tenenkrommend bericht van de AD over de liftas van de vrachtauto.
Allemaal leuk en aardig
Maar als je schrijft over 3 assen bij de truck, en dan zegt dat de middelste de aandrijving is(wat wel klopt) en de voorste en achterste er alleen is om gewicht te vervoeren.

Hoe the hell moet je dan sturen als de voorste er alleen is om gewicht te dragen |o

Tevens, indien het gewicht het toelaat de as omhoog trekken verkort ook de remweg.
Als de banden te weinig gewicht opzich hebben en dus te weinig bodem contact, kunnen ze ook niet optimaal remmen.
Echt mijn tenen doen er pijn van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 08:52

hagelslag schreef:
Allemaal leuk en aardig
Maar als je schrijft over 3 assen bij de truck, en dan zegt dat de middelste de aandrijving is(wat wel klopt) en de voorste en achterste er alleen is om gewicht te vervoeren.

Hoe the hell moet je dan sturen als de voorste er alleen is om gewicht te dragen |o

Tevens, indien het gewicht het toelaat de as omhoog trekken verkort ook de remweg.
Als de banden te weinig gewicht opzich hebben en dus te weinig bodem contact, kunnen ze ook niet optimaal remmen.

Maar niet alle trailers hebben een stuuras.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 08:52

Marije_1997 schreef:
hagelslag schreef:
Allemaal leuk en aardig

Maar niet alle trailers hebben een stuuras.

Ze praten niet over de trailer. Maar over de truck zelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 09:00

Ohh neee idd truck zelf zonder stuuras is eeeuuhh onmogelijk kan ie alleen rechtdoor, heel handig

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 09:05

Dat ik tot een uur of 3 wakker heb gelegen en ik nu al klaar wakker ben +:)+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 09:18

Dat ik uit bed moet van mezelf maar totaal geen zin heb en nog heel moe ben. Zit thuis vanwege de lockdown, winkel waar ik werk is dicht

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 09:26

Vriendin van mij die stronteigenwijs is. Heeft allemaal symptomen van wondroos waarbij ik zoiets heb van was gisteren naar de spoed gegaan de gevolgen van wondroos en te late behandeling zijn niet niks.

Maar misschien maak ik mij daar ook wat drukke om omdat mijn oma bijna is overleden aan wondroos. Zij was ook zo eigenwijs en had wel 4 dagen gewacht :( dat ze nog weer volledig hersteld is is eigenlijk wel een wonder.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 09:34

Waarom is het zo mistig :\.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 09:57

Muziek bij de onderburen maar het lijkt alsof ze een moskee begonnen zijn. Ik hoor alleen maar de zware tonen, maar die zijn luid/zwaar genoeg om nog door het geluid van mijn tv heen te komen.
Hoorde het al in de schuur toen ik terug kwam, maar hoopte dat het boven mee zou vallen, niet dus.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 10:00

Siersma schreef:
Dat ik uit bed moet van mezelf maar totaal geen zin heb en nog heel moe ben. Zit thuis vanwege de lockdown, winkel waar ik werk is dicht

Dit herken ik (horeca)!
Ben niet vooruit te branden joh. Hebben wel voor 2 dagen vervangende werkzaamheden gekregen maar tòch.

Ben moe, futloos, nergens zin in enz enz

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 10:34

Keelpijn, maar elke keer als ik gaap voelt het alsof m'n keel wordt samen geknepen. |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 10:48

Van 11 tot 17 online college met alleen een half uur pauze tussendoor. Heb echt heel slecht geslapen dus ik heb er bijzonder weinig zin in.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 10:50

Kookaburra schreef:
Dat ik het mijzelf zo moeilijk maak door piekeren :=

Schrijf ze op? Op papier geven ze vaak al een ander beeld dan vast in je hoofd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 11:28

Website van de bank die niet meer draait via safari. Krijg ik als antwoord om even google chrome te proberen want ze gaan het probleem niet oplossen :') Vraag ik of ze dan gewoon de rekeninguittreksel van rekening x even via pdf kunnen doorsturen. Nee, dat gaat niet want locatie x heeft die rekening geopend en zij zijn locatie y. Wtf? Gaan we nu al moeilijk gaan doen over kantoren?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 11:42

Mijn studie coach die niet reageert op mijn verzoek om een afspraak te maken voor het verplichte coachgesprek voor deze periode :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 11:45

LiannePuthzy schreef:
Mijn studie coach die niet reageert op mijn verzoek om een afspraak te maken voor het verplichte coachgesprek voor deze periode :+

Ik neem aan dat je HBO doet? Want dit soort ongein had ik ook altijd op het HBO en godzijdank boeit het ze op de uni niet hoe het met je gaat. _O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 11:52

MarlindeRooz schreef:
LiannePuthzy schreef:

Ik neem aan dat je HBO doet? Want dit soort ongein had ik ook altijd op het HBO en godzijdank boeit het ze op de uni niet hoe het met je gaat. _O-

Ja ik doe inderdaad hbo, en het grappige is, ik heb eigenlijk niet echt iets om over te praten, ja alleen een vraag over de stage aan het einde van dit schooljaar

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 11:53

Collega’s die echt extreem slecht te bereiken zijn

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 12:21

Verstopt oor. Zo irritant

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 12:21

Domme mensen tijdens een college.

Nee Baskisch is geen dialect van het Spaans. En Fries niet van het Nederlands. :7

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 12:27

Awardshow op het werk, super Amerikaans, zo niet mijn ding...

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-22 12:37

Migraine

En ik loop me nu alweer zenuwachtig te maken voor een tandartsafspraak. Ben wel heel trots op mezelf dat ik mezelf heb ingeschreven bij een andere tandarts na al een paar jaar niet meer bij de tandarts te zijn geweest. De praktijk waar ik altijd heen ging werd verkocht omdat de tandarts met pensioen ging en nam alle cliënten over, alleen ben ik compleet het vertrouwen kwijt in deze tandarts. Er moesten ineens allemaal dingen gebeuren waardoor ik dus meer last heb gekregen van gevoelige kiezen en ik niet meer naar de tandarts durfde te gaan en dus ook geen afspraak meer heb gemaakt.
Gisteren dus samen met m'n moeder ons bij de nieuwe tandarts ingeschreven.
Duurt nog wel een ruime maand voor ik daar terecht kan, maar loop me dus nu alweer zenuwachtig te maken :=