Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:06

Zertab schreef:
Dat ik zo'n angsthaas ben. Vandaag gingen we met de rijles op buitenrit. Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan en heb me afgemeld voor de les. Ik durf het gewoon écht niet. Ik rijd net weer zes weken paard, en eerlijk gezegd, vertrouw ik mijn lease paard totaal niet buiten. Ik bedoel, hij is al kijkerig en angstig als we een rondje over het terrein stappen.. (maakt niet uit of ik erop zit of ernaast loop).

Niks ergs aan , ik vertrouw mijn eigen paard ook niet helemaal meer na een val. Naast haar wel , maar erop zeker niet. Ik heb ook nog een jong paard , dat je denkt wat moet je daar dan mee :'). Maar ernaast vindt ik niks spannend , maar doe het heel rustig aan met haar en ga erop als het goed voelt. Eerst wou ik er helemaal niet zelf op de eerste keer , maar nu voel ik mij daar al een stuk zekerder bij.

En dan rijdt mijn verzorgster van 11 op mijn andere paard. Ik vindt struikelen gewoon eng omdat ik daarmee heel hard met haar ben gevallen. Meisje van 11 denkt er geen seconde over na gek genoeg :')

Ik zeg altijd bij twijfel niet doen! In kleine stapjes is ook prima. Ik doe er ook al dik 2 maanden over om alleen maar mijn jonge paard de basis dingen wat te leren. Het moet niet alleen voor haar veilig en leuk voelen , maar ook voor mij. Gelukkig is ze heel nuchter en neemt ze angst van mensen niet snel over.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:07

De buurman die z'n tv erg hard heeft staan, kan meegenieten in m'n slaapkamer

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:22

Zertab schreef:
Dat ik zo'n angsthaas ben. Vandaag gingen we met de rijles op buitenrit. Ik ben uiteindelijk niet mee gegaan en heb me afgemeld voor de les. Ik durf het gewoon écht niet. Ik rijd net weer zes weken paard, en eerlijk gezegd, vertrouw ik mijn lease paard totaal niet buiten. Ik bedoel, hij is al kijkerig en angstig als we een rondje over het terrein stappen.. (maakt niet uit of ik erop zit of ernaast loop).

Vind je geen angsthaas, maar gewoon een wijze beslissing.

Beter dan de verzorgster die ik ooit gehad en dus op buitenrit is gegaan en aan de kletter (terwijl ze niet mocht).

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:38

Robijntjah schreef:
Zenuwpijn in mijn been.

:n sterkte

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 23:43

Wil gaan slapen dus scan mijn waardes nog even(diabetes). Dat is pech.. waarde van 21.9 -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 00:12

MoniekJ schreef:
Wil gaan slapen dus scan mijn waardes nog even(diabetes). Dat is pech.. waarde van 21.9 -O-

Oei das aardig hoog

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 03:44

Aan mijzelf wederom :') ik had een kindje 3 euro gegeven voor iets, maar was vergeten het eerst tegen de ouder te zeggen en naar mijn mening is dat achteraf wel iets om op z’n minst te zeggen, al is het maar 3 euro :Y) je weet niet wat de afspraken zijn vanuit de ouder met het kind. ik heb dus een bericht gestuurd dat ik dat had gedaan en dat het hopelijk niet erg is. Maar achteraf klinkt het zo dramatisch dat ik dat bericht heb gestuurd :7 dus wou het verwijderen maar dat ging niet meer :') geen berichten meer sturen als je doodmoe bent :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 09:23

Mijn vriend die het ondanks herhaaldelijk verzoeken nog steeds heel moeilijk vind om de keuken gewoon netjes te houden. Ik sta me er elke week kapot op te poetsen en opruimen omdat hij het te moeilijk vind om dingen meteen weg te gooien, handdoeken terug te hangen, kruimels in de gootsteen te vegen en de messen meteen af te wassen als hij de vaatwasser inlaadt. Ben er klaar mee, eerdaags kook ik gewoon niet meer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 09:33

zit ik rustig met Lucifer (Netflix serie) te ontbijten. Is het opeens zo’n achterlijke musical aflevering. Waarom denken Amerikanen dat mensen dat leuk vinden? :?

Als ik dat wil zien ga ik wel Glee kijken. :=

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 09:40

Ik vind dat wel altijd leuk :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 09:44

MarlindeRooz schreef:
zit ik rustig met Lucifer (Netflix serie) te ontbijten. Is het opeens zo’n achterlijke musical aflevering. Waarom denken Amerikanen dat mensen dat leuk vinden? :?

Oh neeeee, ik vind dat altijd zo slecht. Bijna elke serie heeft wel 1 zo'n aflevering

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:06

Firefly289 schreef:
Dat mijn huisarts mijn lichamelijke klachten op overgewicht gooit (terwijl ze voor mij nieuw zijn.. Het overgewicht niet) en ik me nu best wel ongehoord voel en gewoon poedersuiker.

Heb ik ook gehad. Natuurlijk zit daar een kern van waarheid in maar het is maar net hoe dat gebracht word. Maar nooit twijfelen aan je eigen gevoel. Ik ben zo vaak weggestuurd, totdat bleek dat ik heupartrose had (toen 28 jaar) en onstekingsreuma. En nee dat kwam niet doordat ik te zwaar was…

Maar weet dat je zo”n rotgevoel kan geven als je lijf 10 rode vlagen omhoog houdt en je niet gehoord voelt…

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:21

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die het ondanks herhaaldelijk verzoeken nog steeds heel moeilijk vind om de keuken gewoon netjes te houden. Ik sta me er elke week kapot op te poetsen en opruimen omdat hij het te moeilijk vind om dingen meteen weg te gooien, handdoeken terug te hangen, kruimels in de gootsteen te vegen en de messen meteen af te wassen als hij de vaatwasser inlaadt. Ben er klaar mee, eerdaags kook ik gewoon niet meer.

Haha ik herken de ergernis. :Y)
Wij hebben alleen de verdeling zo gemaakt dat hij ervoor zorgt dat de keuken schoon is.
Als ik t nog zo vies, ik raak t niet aan. En vind ik t te vies om te koken, gaan we op zijn rekening uit eten.
Eerst vond tie t nog wel grappig vaker uit eten, maar ik merk steeds vaker dat tie toch snel een turbocleaning door de keuken doet. En wij koken om de week, dus hij heeft er zelf ook last van.
De keuken vind ik zo verschrikkelijk om schoon te maken :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:31

Oogmigrene aanval lekker weer wou net weg... Gelukkig zat ik al niet in de auto

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:42

Idd Marlinde, ik heb alle song stukjes doorgespoeld van die aflevering :j

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:43

Niobe schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh neeeee, ik vind dat altijd zo slecht. Bijna elke serie heeft wel 1 zo'n aflevering

Ik skip die altijd. Vreselijk inderdaad... :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 10:51

Alsof 1x oogmigrene nog niet genoeg was maakt mijn lijf er even 2 aanvallen van

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 11:21

Zebrastreep schreef:
Alsof 1x oogmigrene nog niet genoeg was maakt mijn lijf er even 2 aanvallen van

:(:) beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 11:46

Sterkte zebrastreep.

Ik erger mij aan familie die zaterdag op mijn dochtertje haar feestje was en buikgriep heeft mee gebracht. Volgens de dokters waren ze zeker niet meer besmettelijk. Op nacht 1 van onze vakantie heeft mijn dochter maar liefst 5 keer overgegeven. Dinsdag hele dag koorts. Nu sinds deze nacht lig ik plat met koorts en alle andere buikgriepsymptomen. Fijne vakantie hoor. Echt…

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 11:50

Beterschap Zebrastreep en Moestuin.

Moestuin, balen maar niet echt hen te verwijten als ze vanuit de artsen bericht hebben gehad dat ze niet besmettelijk zouden zijn. Wel super zuur. Hopelijk knappen jullie snel op en kan je genieten van de vakantie.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 12:44

* ik drink mijn cola met een rietje dat is beter voor mijn tanden *
- Klapt metalen rietje vol tegen haar voortanden aan.

:=

Het is een godswonder dat ik nog maar 2x een stukje tand kwijtgeraakt ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 13:28

K*t kinderen van mijn buurvrouw op de moestuin. Kom voor de rust niet om het gezeur aan te horen. En nee geen kippies aaien rotop.

En de zon. Iedere keer als ik even in de schaduw gaat zitten gaat de zon weg en denk mooi kan weer verder en dan komt de zon weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 13:35

MarliesV schreef:
Beterschap Zebrastreep en Moestuin.

Moestuin, balen maar niet echt hen te verwijten als ze vanuit de artsen bericht hebben gehad dat ze niet besmettelijk zouden zijn. Wel super zuur. Hopelijk knappen jullie snel op en kan je genieten van de vakantie.

Heb je gelijk in. Vakantie duurt maar 5 dagen dus tja :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 13:40

Echt super rot zeg moestuin.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 13:54

Beetje verdrietig vandaag om de uitzichtloosheid van dingen