Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
caro29 schreef:Ik heb dingen via homerr verkocht op 16-8 verzonden en nog niet aangekomen. Stomme is dat de plaats waar het naar toe moet 10km hier vandaan is
petra8 schreef:Laten jullie wel eens iets via Homer versturen? Er zijn naar mij nu 2 pakjes onderweg via Homer, ze zijn 3 weken geleden verzonden en lijken al 10 dagen ergens vast te liggen zonder dat er iets gebeurt.
Ik heb nu ook 2 dingen uit Italie gekocht, dat wordt via UPS verstuurd zou er binnen 3 dagen moeten zijn, ben benieuwd.
De pakjes die ik afgelopen week via MR verstuurd had naar Frankrijk waren er binnen 4 dagen.
Peuk schreef:Wat vinden jullie prettig qua verpakking van het pakketje?
Ik doe het zelf in een vuilniszak en trek er dan 100 keer tape omheen, maar misschien hebben jullie betere tips.
Flying_Angel schreef:Pff. Ik had een item even favoriet. Meteen een berichtje van verkoper, maar ik reageer daar nooit op. Krijg ik: ??
Wow, rustig aan hè.
Ik doe het zelf in een vuilniszak en trek er dan 100 keer tape omheen, maar misschien hebben jullie betere tips.