Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:25

Zebrastreep schreef:
Mag ik mij even ergeren aan iedereen die een schaats filmpje / foto plaatst op insta of Facebook. En ook allemaal precies hetzelfde gefilmd :')

Er ligt ijs iedereen weet dat je gaat schaatsen waarom moet iedereen dat weten :') sterker nog ik denk dat het menig mens echt niet boeit mij in ieder geval niet zo.

Mwah, ik geniet wel van filmpjes waar men heerlijk aan het schaatsen is... tot ze een kuiltje of hobbeltje tegenkomen. }:)

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:34

Dat ik bij het uitklappen van mijn spiegel van mijn auto, het velletje van mijn vinger tussen dat draaiende deel en het vaste deel kreeg en het anderhalf uur daarna nog steeds zeer doet en prikt. Ik heb het idee dat er een heel klein beetje pekel in het wondje is gekomen, dus ik ga het zo maar even uitspoelen onder de kraan in de hoop dat het op houdt met pijn doen.
Plekje zit ook mega onhandig op m'n wijsvinger aan de binnenkant en aan de onderkant tegen de palm aan zeg maar.
Alleen ik kan dat ook voor elkaar krijgen :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:02

marley93 schreef:
Zebrastreep schreef:
Mag ik mij even ergeren aan iedereen die een schaats filmpje / foto plaatst op insta of Facebook. En ook allemaal precies hetzelfde gefilmd :')

Er ligt ijs iedereen weet dat je gaat schaatsen waarom moet iedereen dat weten :') sterker nog ik denk dat het menig mens echt niet boeit mij in ieder geval niet zo.

Mwah, ik geniet wel van filmpjes waar men heerlijk aan het schaatsen is... tot ze een kuiltje of hobbeltje tegenkomen. }:)

Of harde wind mee kan ook helpen, zo ben ik bijna onderuit gegaan. }:)
Begin spierpijn te krijgen, mijn ergernis van vandaag.

@Taartje, beterschap met je hand!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:07

marley93 schreef:
Zebrastreep schreef:

Dat is ook het enige filmpje dat ik deel met mensen: die ene waarin ik languit op het ijs lig en gierend van het lachen naar de camera zwaai. _O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:24

Mensen die op Facebook reageren op de "schaatsdrukte". Dat er daardoor weer een 3e golf komt, dat het ongelofelijk en asociaal is enz enz....

Afbeelding

Kan iemand me uitleggen waarom? Wat is hier onverantwoord aan? Echt waar. Zoveel ruimte, en die drukte valt heel erg mee! Iedereen die elkaar passeerde deed dit echt ruim hoor, zeker wel 2m afstand houdend.... Ook nog eens in de buitenlucht... Ik snap het niet :n

In de supermarkt staan we met zn allen veel dichter op elkaar geplakt....

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:26

Mijn dochter is op 29 dec 4 geworden en zou na de kerstvakantie gaan wennen. Inmiddels dik in februari en nu kon ze morgen eindelijk starten. Is het code rood en gaat het feestje waarschijnlijk weer niet door. Ben zo blij dat ik niets heb verteld maar vind het zo sneu voor haar..

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:27

Er waren plekken waar wel wat feestjes waren. Het is ook hoe je het noemt en de foto maakt. De media houdt wel van een beetje opbutsen.

Heel eerlijk? Ik denk dat dit echt even een goede uitlaatklep was om nog even er tegen aan te kunnen die laatste loodjes. Die hadden denk ik veel mensen nodig.

Ik geloof niet dat dit nu echt een nieuwe golf gaat geven, want het was allemaal buiten gelukkig.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:30

In bijvoorbeeld Amsterdam waren er feestjes op het ijs. Ook was het daar enorm druk en stonden grote groepen mensen bij elkaar. :)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:32

Nieuwe golf gaat denk ik wel meevallen. Anders zou dat ook gebeurd zijn na de rellen die we laatst hadden. Die mensen hielden totaal geen afstand. Zullen wel een aantal corona hebben gekregen dat sluit ik zeker niet uit , maar in ieder geval geen massa uitbraak.

Vooral nu er al wat mensen gevaccineerd zijn valt er wel wat weg wat ernstig ziek wordt.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:36

Morgen is het carnavals weekend voorbij en het ijs weg dus probleem opgelost :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:46

Ik ben niet de enige zie ik maar hoofdpijn. En koude wind. Brrrr.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:49

Niobe schreef:
Klinkt als een Viva forum incident

Hahah echt hè.
Alleen voor de topics/manier van reageren enz, lurk ik op het Viva Forum

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 21:56

Dat ik zo weinig auto gereden heb het afgelopen jaar, ik nu niet goed durf te rijden met de nieuwe auto -O-
Komende weken maar verplicht rondjes rijden. Al zal het schelen als de sneeuw weg is.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 22:01

Mijn vriend die zijn koude voeten tegen mij aanlegt...

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 22:44

iirrssjjee schreef:
Mensen die op Facebook reageren op de "schaatsdrukte". Dat er daardoor weer een 3e golf komt, dat het ongelofelijk en asociaal is enz enz....

[ [url=m/yHSGm2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan iemand me uitleggen waarom? Wat is hier onverantwoord aan? Echt waar. Zoveel ruimte, en die drukte valt heel erg mee! Iedereen die elkaar passeerde deed dit echt ruim hoor, zeker wel 2m afstand houdend.... Ook nog eens in de buitenlucht... Ik snap het niet :n

In de supermarkt staan we met zn allen veel dichter op elkaar geplakt....

Dit is niet overal zo. In het Haagse bos staan mensen op een kluitje te schaatsen :+

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 22:45

Pot honing laten vallen ;(
Alles plakt, en in de plak zit glas. Echt top.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:01

Hier was het ook druk inderdaad, maar eerlijk gezegd kan het me echt geen klap schelen momenteel. :+ Ik ben sowieso een beetje klaar met het feit dat álles (geestelijke gezondheid, andere zorgvragen, onderwijs etc.) moet wijken voor corona, zeker nu de besmettingen al wekenlang dalen ondanks "de Britse variant" (desondanks houd ik me nog steeds netjes aan de maatregelen). Schaatsen is allemaal buiten, het is voor de eerste keer in máánden dat mensen zonder gezeik weer wat sociaals kunnen doen, weer kunnen bewegen, naar buiten kunnen zonder zich een soort van schuldig te moeten voelen omdat het eígenlijk niet noodzakelijk is, en gewoon lekker onbezorgd plezier kunnen maken. Het leven was een paar dagen weer even "normaal," inclusief alle voorpret en ik denk dat heel veel mensen dat nodig hebben gehad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:03

Mkango schreef:
Hier was het ook druk inderdaad, maar eerlijk gezegd kan het me echt geen klap schelen momenteel. :+ Ik ben sowieso een beetje klaar met het feit dat álles (geestelijke gezondheid, andere zorgvragen, onderwijs etc.) moet wijken voor corona, zeker nu de besmettingen al wekenlang dalen ondanks "de Britse variant" (desondanks houd ik me nog steeds netjes aan de maatregelen). Schaatsen is allemaal buiten, het is voor de eerste keer in máánden dat mensen zonder gezeik weer wat sociaals kunnen doen, weer kunnen bewegen, naar buiten kunnen zonder zich een soort van schuldig te moeten voelen omdat het eígenlijk niet noodzakelijk is, en gewoon lekker onbezorgd plezier kunnen maken. Het leven was een paar dagen weer even "normaal," inclusief alle voorpret en ik denk dat heel veel mensen dat nodig hebben gehad.

Helemaal dit +:)+.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:10

Mkango schreef:

Helemaal mee eens. Fijn om eens een andere liveblog en ander nieuws op de voorpagina te zien.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:12

Mkango schreef:

Precies!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:23

Mkango schreef:

Goed gezegd! :)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:37

Ik had dit ook wel even nodig :o . Ik houd me al een jaar lang helemaal aan de maatregelen (eigenlijk helemaal geen bezoek gehad, behalve mijn moeder die regelmatig komt, een aantal keren mijn schoonouders, enz enz.), dan ga ik 1 dagje er op uit (oké 2, zaterdag en vandaag) beiden heerlijk schaatsen bij Kinderdijk en als je dat dan leest voel je je toch wel "schuldig" ofzo. Terwijl wij gewoon met het gezin/familie zijn gegaan. Heerlijk dagje erop uit met z'n allen! Hebben we al 1,5 jaar niet gedaan! (Laatste keer met de hele familie was onze bruiloft, september 2019). We hadden dit echt gewoon even nodig met z'n allen en we hebben enorm ervan genoten!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:39

Ik oordeel ook niet. Ik benoem alleen maar dat mensen in grote groepen bij elkaar stonden in de randstad. Ik ben inmiddels ook enorm klaar met de maatregelen. Ik wil naar een leuke stad, naar een museum, daarna nog even winkelen en dan eeuwig rondlopen om een goede Italiaan te vinden. Ben dit strontzat. :7

Maar het voelt soms wel dubbel. Zoveel mag niet.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:43

De wcbril die vrijwel standaard omhoog staat bij mijn vriend thuis (huishouden met 3 zonen en de ouders).

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:46

Ik meld me.
Kom er net achter dat ik deze week wasverzachter heb gekocht ipv wasmiddel. En natuurlijk geen bonnetje meer. Daarnaast werkt de site van de energieleverancier niet terwijl ik een contract moet afsluiten. En vannacht, dus za op zo, werd ik wakker met 1 slapende arm waarna ik even in paniek schoot met 'de helft van mijn lichaam doet het niet', totdat mijn hoofd goed wakker werd en dacht: 'ooh, je lag op je eigen arm, waardoor'.

Argh, tis mijn dag niet.
Laatst bijgewerkt door Kookaburra op 14-02-21 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt