Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:secricible schreef:wat jullie poepen noemen, noemen wij batsen
Nou ik doelde eigenlijk op nog een andere betekenis. Nogal tegenovergesteld aan matten, knokken, vechten etc. Al kom je net als bij knokken ook wel dicht bij elkaar..maar dan zonder kleding aan
Marie_Anne schreef:Astorga schreef:Dit is beleid in een groot deel van alle zorginstellingen, hier dan wel 10 dagen constant mondmasker op tijdens werk.
Er zijn simpelweg niet genoeg zorgmedewerkers om alle quarantaines op te vullen anders.
Gaan zoveel mensen die in de zorg werken naar oranje gebied dan? Of naar gebied dat oranje is geworden?
Van mijn collega's tot nu toe voor zover ik weet niemand, maar er gaan ook maar heel weinig collega's naar het buitenland op vakantie. Ik heb nog niet gehoord dat iemand bijvoorbeeld met het vliegtuig weg ging. Gelukkig
Fitzroy schreef:Had iemand dit experiment nog mee gekregen?
https://nos.nl/video/2345064-concert-zo ... ement.html
Ondanks dat iedereen getest is lijkt het me toch best tricky. Stel dat er een vals negatieve tussen zit. Maar goed, dan weten ze dat ook maar gelijk als er toch corona ontdekt wordt tussen de aanwezigen.
bigone schreef:rien10 schreef:Dit zijn testen naar aanleiding van een wetenschappelijk experiment. Ik ga er van uit dat deze testen onderdeel van het experiment zijn. Heb je überhaupt wel de link aangeklikt en gelezen waar het om gaat?
Het is Blussem!
rien10 schreef:Dit zijn testen naar aanleiding van een wetenschappelijk experiment. Ik ga er van uit dat deze testen onderdeel van het experiment zijn. Heb je überhaupt wel de link aangeklikt en gelezen waar het om gaat?
bigone schreef:rien10 schreef:Dit zijn testen naar aanleiding van een wetenschappelijk experiment. Ik ga er van uit dat deze testen onderdeel van het experiment zijn. Heb je überhaupt wel de link aangeklikt en gelezen waar het om gaat?
Het is Blussem!