Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb alleen nog nooit een voedingsshirt of jurk gehad, vind die nooit zo mooi en wil graag mijn decoleté een beetje bloot hebben dus zoek vooral naar watervalhals en overslagshirtjes/jurkjes of iets anders wat makkelijk aan de kant kan, lekker rekkend stofje en niet te kort(dan past de buik vaak ook nog wel) dan kom ik een heel eind. Had een heleboel van dat soort shirts maar inmiddels is alles versleten. Wat ik nieuw heb gekocht de laatste tijd was nadat ik weer wat afgevallen was dus past nu niet meer :X. Ook had ik mijn positiekleding uitgeleend en nooit meer teruggekregen...
.
(zoekt smeltende smiley) Mars schreef:Jeetje voor 700€ bestellen terwijl je max €50 wilt houden.... Ik zeg maar even niks, maar er is wel een centraal kleding topic:
[LZP] Het Kleding Topic - Deel 7
Ze zegt 20 euro pér shirt en 35 voor een jurkje
_Roxanne schreef:Mars schreef:Jeetje voor 700€ bestellen terwijl je max €50 wilt houden.... Ik zeg maar even niks, maar er is wel een centraal kleding topic:
[LZP] Het Kleding Topic - Deel 7
Ik denk dat je verkeerd leestZe zegt 20 euro pér shirt en 35 voor een jurkje
Eilish schreef:Dank jeDe oranje jurk was te groot, niet mijn kleur en de pofmouwen vond ik vreselijk, die knelde ook mijn bovenarmen af.
De jumpsuit zat niet lekker, was hoogwater en ik voelde mij er eerlijk gezegd een kabouter met brede heupen in. Terwijl ik 1.75m ben. Maar ik ben ook wel moeilijk hoor.

Tanya schreef:Oeh leuk die tweede top, die gouden van Mosh en dat vest! Wat ga je houden?