Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
swatch schreef:Soms denken mensen echt dat je bij marktplaats als iets niet past het retour kan... bij een zadel kan ik me voorstellen dat je hier iets over kan afspreken. Maar bij een dekje, singel of deken vind ik dat een beetje raar als mensen daar om vragen.
Laurora schreef:Gister wat kevers gekocht voor in mijn terrarium.
Ivm corona had ik met de verkoper afgesproken dat ik het geld vantevoren over zou maken zodat hij het doosje voor de deur op de grond kon zetten en we niet binnen 1,5 meter afstand van elkaar hoefden te komen.
Eerst een beetje huiverig, want nog nooit vantevoren geld overgemaakt (niet dat het zo'n groot bedrag was ofzo) en krijg ik dan wel een bestaand adres?
Maar prima afgehandeld verder en ik heb weer leuke kevertv
SweetVanille schreef:swatch schreef:Soms denken mensen echt dat je bij marktplaats als iets niet past het retour kan... bij een zadel kan ik me voorstellen dat je hier iets over kan afspreken. Maar bij een dekje, singel of deken vind ik dat een beetje raar als mensen daar om vragen.
is ook raar. verkocht is verkocht, ben geen winkel
tita schreef:Retour mag hier altijd, zelf verzendkosten betalen en er gaat altijd wat van de prijs af tussen de 10-25%
0.40€ betalen met betaalverzoek doe ik met liefde.
Het is deels betrouwbaar je krijgt je geld en waarom zou MP er niks aan mogen verdienen.
Hebben jullie enige idee wat het kost om de platform draaiend te houden?
Wel gebruik van maken en geld verdienen maar als je zelf iets moet betalen.......
Kortzichtig
cinniz123 schreef:Is track and trace niet met gelijk oversteken?
Of is het een optie bij betaalverzoek waarvoor je kunt kiezen?
magda_90 schreef:Omdat er genoeg mensen zijn die het niet vertrouwen en liever handmatig overmaken en verzenden moet schijnbaar altijd via Postnl gaan en mag niet met andere partners. Daarom gebruiken mensen die functie niet tica.
beert schreef:tita schreef:Retour mag hier altijd, zelf verzendkosten betalen en er gaat altijd wat van de prijs af tussen de 10-25%
0.40€ betalen met betaalverzoek doe ik met liefde.
Het is deels betrouwbaar je krijgt je geld en waarom zou MP er niks aan mogen verdienen.
Hebben jullie enige idee wat het kost om de platform draaiend te houden?
Wel gebruik van maken en geld verdienen maar als je zelf iets moet betalen.......
Kortzichtig
En je krijgt direct de track and trace en hoeft niets meer te betalen bij het pakketje afleveren, niet eens het etiket printen. Ik vind dat echt ideaal!
Oehlala schreef:weten jullie of je met een brievenbuspakje ook een track and trace code krijgt? Want zonder die code kunnen we niet met gelijk oversteken doen, of wel?
Oehlala schreef:dank je wel voor jullie antwoord. ik heb nog nooit met gelijk oversteken gewerkt, maar dat is wel betrouwbaar dan?