Ik heb alles op privé Maar volgens mij valt er hier genoeg te stalken. Vorig jaar nog een Pinterest bord gemaakt voor mijn SS, die is vast nog wel terug te vinden...
Fb op prive ivm werk.. maar genoeg te vinden denk ik. Anders is bokker apollootje er altijd voor je!
Ik mis nog wel fije handschoenen voor tijdens het lesgeven. Misschien diegene waar je je vingers vamaf kunt halen om bv even te helpen met oortjes in doen etc !
En zoals eerder vermeld.. vriend is gek op bad, dus in de winter zitten we echt wekelijks te badderen met allerlei ballen!
Jodym
Geplaatst: 04-10-19 12:23
Granoek schreef:
Jodym schreef:
Ik ga dit weekend naar België! Wie weet wat ik tegenkom.....
Mogelijks euh... mij. En een verdwaalde mossel ergens
gezellig!
Ik las iets over Harry Potter & warme sokken?!! Maatje 36/37!
dieseltje09
Geplaatst: 04-10-19 12:31
Op mijn Insta vind je niet veel behalve fotos van mn paard
Mijn pinterest kan je zeker wel stalken daar staat heel véél en zie je wel gelijk mijn stijl een beetje avanderhoff is mn gebruikersnaam
Oh, dat is wel goed dat dat bij word gehouden en op gewezen word! Hele klus zeg!
PrinceAmos
Geplaatst: 04-10-19 15:05
Ik zal mij ook eens voorstellen!
Mijn naam is Noëla, bijna 22 jaar en woonachtig in Zwolle. Dierenliefhebster maar momenteel geen paard, wel honden! Verder werk ik fulltime ol de klantenservice voor Wehkamp.
Top flop heb ik niet echt. Ben dol op Zwistal geur, Rituals geuren en qua sierraden draag ik graag oorbellen (4 gaatjes) en armbandjes. Heb een iPhone X, en verder ja?
Heb nu 3paar gekke piposokken met allemaal verschillende kleuren rondjes, enkelsokjes met zeilboten, 3 paar hoge sokken met frietjes, avocado's en ananassen
Ja ik ben ook gek op Pipo sokken, ook handig zoeken in de wasmand
plutolover
Geplaatst: 04-10-19 19:24
Edelstenen zoek je inderdaad zelf, maar zo bestaan er ook boeken over edelstenen en dat is wel leuk. bijv 2ehands is voor mij ook prima
Linnie050
Geplaatst: 04-10-19 20:12
Haha Charaz dat is een goede tip ja!
Boek over edelstenen vind ik ook wel interessant ja! 2e hands ook geen probleem.
Inpakpapier Dat maakt mij ook helemaal niet uit. De doos binnen krijgen en openmaken is al geweldig
Als mijn lootje van zwitsal houdt kan ik van hier zo dingen inpakken. Extra cadeautjes voor mijn lootje. Wij hebben een hoop zwitsal spullen staan.
Andreeaa
Geplaatst: 04-10-19 20:18
Kleurrijke en gekke sokken zijn hier ook welkom in maat 36.
Ik heb nog nieuws voor diegene die mij straks heeft. Ik ben nu 12 weken zwanger van ons 3e kindje die wij in april verwachten. We hebben afgelopen maandag het huurcontract getekend van onze tijdelijke woning in Nederland. Sowieso voor de zwangerschap en de eerste tijd na de bevalling. Ik stuur zo gelijk een pb met mijn nieuwe adres .