Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 22:53

DezeNaam schreef:
Elnienjo zo bedoel ik het ook niet. Ik heb ook leuke hetero mensen leren kennen in gay clubs. Het gaat er eerder om dat ze specifiek naar daar gaan om te praten over aseksualiteit, en soms ook eerder gaan 'eisen' dat er speciaal voor hun op die plaatsen voorlichting gedaan wordt. Dat is anders dan met je homoseksuele vrienden naar een homobar gaan.

Het klinkt meer alsof ze een hulpgroep nodig hebben ipv gewoon gezellig uit willen gaan met LGBT's, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
Citaat:
Ik heb een van mijn heteroseksuele vrienden ook wel eens meegenomen naar een gaybar. (We hadden in onze dronken bui dan weer wel 'straight' op een papier geschreven en dat op zijn rug geplakt... :+ Heeft hij de hele nacht mee rondgelopen. :') )

:D

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:03

MarcoBorsato schreef:
Overal waar Imandra is, is haat voor chihuahua's. Why?

Op het gevaar af me als dinosaurus te profileren, én een beetje off topic, maar bestaan de Sjonnies en Anita's nog?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:18

Kuggur schreef:
MarcoBorsato schreef:

Op het gevaar af me als dinosaurus te profileren, én een beetje off topic, maar bestaan de Sjonnies en Anita's nog?

Ik heb een Sjonnie in huis maar zonder Anita :j

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:30

Na 67 pagina's meelezen weet ik er een van mezelf. Ik heb zo'n vooroordeel dat als ik je kinderen op (met name afgetrapte) crocs zie lopen ik er van uit ga dat je een tokkie/slechte ouder bent. Kinderen horen op degelijk schoeisel te lopen. :o

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 23:42

UO: Rumag is dom en niet origineel :Y)

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:53

Alle afschuwelijke panter printjes de winkels uit.
Er is amper wat anders te koop.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 23:58

Balenciaga schreef:
UO: Rumag is dom en niet origineel :Y)

Ah, Rumag doet mij altijd denken aan die grapjes van een oude, dronken, beetje slonzige oom.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:13

Avalanche81 schreef:
Oh gij genie. Werkelijk....... er is een enorm overschot. Dat is het punt.

Nou.. een grote maat brave, voor de wagen beleerde Shet, ik moet 'm nog tegen komen!.
Daar is écht wel een markt voor hoor!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:24

Gypsy schreef:
Na 67 pagina's meelezen weet ik er een van mezelf. Ik heb zo'n vooroordeel dat als ik je kinderen op (met name afgetrapte) crocs zie lopen ik er van uit ga dat je een tokkie/slechte ouder bent. Kinderen horen op degelijk schoeisel te lopen. :o

Mee eens!

Friends :r Zooo overrated 8)7
De film Titanic..ook zoiets :roll: Iedereen kwijlde helemaal weg bij die DiCaprio. 'k Vind er niks an, stomme babyface :n

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:27

MarcoBorsato schreef:

Haha is dat zo ja? :))

@Liesje: oh wat goed dat men er toch zo mee doorpakt dan!

Kuggur schreef:
MarcoBorsato schreef:

Weet niet of ze vergelijkbaar zijn! De Karins zijn de anti-vax IK-WIL-DE-MANAGER-SPREKEN moeders met een blond kortpittig kapsel die zichzelf slimmer achten dan menig deskundige. Basically.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 01:28

Als je het zo bekijkt dan zijn de Sjonnie en Anita's van de huidige wereld een stuk prettiger volk!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 02:10

Schiet mij maar lek dan.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 02:26

Pang!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 06:32

Begrijp niet dat de mods niet ingrijpen, mensen worden hier neergeschoten. Ik wil de manager spreken!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 07:17

Chihuahuas zijn ideale rugzakhondjes, ook echte keffertjes. Niet mijn type hond, maar vind ze altijd wel grappig als 'Ersatzkatze'.

Veel hetero asexuelen vinden meer begrip in een gaybar dan elders. Je hoeft toch niet meteen te koop telopen met aseksualiteit?
Daarnaast is er een groep aseksuelen die er na een poos achterkomt ook nog homo of lesbo te zijn.
Ik zie het probleem niet, je moet natuurlijk geen pieper zijn die de sfeer verpest.
Ben overigens nooit in een gaybar geweest, maar kan me wel voorstellen dat iemand zich er thuis voelt als je op zoek bent naar een gesprek ipv seks.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 07:31

Sta ik dan met mijn kort blonde coupe, verdomme.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 07:35

:')

Ik snap het deel hetero aseksueel even niet denk. Dan val je dus niet op het andere geslacht..... maar dan ben je toch gewoon gay?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 07:52

Ik dacht dat een aseksueel op niemand viel lichamelijk gezien, niet op mannen en ook niet op vrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 08:43

Avalanche81 schreef:

Ik snap het deel hetero aseksueel even niet denk. Dan val je dus niet op het andere geslacht..... maar dan ben je toch gewoon gay?

Iemand die aseksueel is kan gewoon op iemand vallen hetero of gay of wat dan ook, heel verliefd zijn zelfs, maar géén behoefte aan of zelfs heel smerig vinden van het fysieke deel <<) van een relatie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:39

Aseksuelen willen soms alle aspecten van een relatie behalve het fysieke. Vrienden van mij zijn poly en non-binary en die hebben o.a. seks met een meisje wiens vriend aseksueel is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:53

Ik weet niet hè, maar waarom zou een hetero in een gay-bar geen seksuele toespelingen krijgen maar alleen mensen tegenkomen die een goed gesprek willen...? Ik neem aan dat de doelgroep toch ook best wel op zoek kan zijn naar een leuke vangst in zo'n bar... :P

Maargoed dan kan een papier met "straight" er op wel helpen natuurlijk :))
Laatst bijgewerkt door pmarena op 08-09-19 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:53

Anoniem schreef:
Avalanche81 schreef:

Iemand die aseksueel is kan gewoon op iemand vallen hetero of gay of wat dan ook, heel verliefd zijn zelfs, maar géén behoefte aan of zelfs heel smerig vinden van het fysieke deel <<) van een relatie.

Dat deel snap ik wel. Maar dan ben je toch niet hetero of gay aseksueel? Dan ben je aseksueel en hetero of homo of bi romantisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:59

Avalanche81 schreef:
Dat deel snap ik wel. Maar dan ben je toch niet hetero of gay aseksueel? Dan ben je aseksueel en hetero of homo of bi romantisch.

Dat is een verwarring in de context denk ik die je maakt. Het ging over een persoon die hetero is en aseksueel die dan naar een gay bar gaat. Waar je dan eerder een niet hetero persoon zou verwachten.
In die context een hetero aseksueel. Het is geen nieuw label, maar hetero werd ingezet als bijvoeglijk naamwoord. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-09-19 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 09:59

germie schreef:
Ja, bij mij he.
Heb zelf vorig jaar mijn vader gereanimeerd. Is goed gegaan. Maar meestal loopt een reanimatie slecht af, dus ik overweeg een niet reanimeren verklaring.
Ik ben wel blij dat ik het zelf kan en blij dat ik 1 keer het leven van iemand heb kunnen redden. Maar meestal is overleven toch een kasplantje, en dat zou ik niet willen.

Je hebt geen idee waar je het over hebt. Alleen de terminologie al. Bah.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 10:00

Just. Eat. The. Dick. Verdorie.