Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Travellust

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:11

Maar weet je potentieel relatie materiaal wel dat je nog "contacten" hebt met verschillende FWB?
Dat lijkt mij zo akward haha :P

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:27

gribaldi schreef:
Maar weet je potentieel relatie materiaal wel dat je nog "contacten" hebt met verschillende FWB?

nou daar ben ik gewoon eerlijk over, mijn nieuwe Tindervlam herkent het maar al te goed en heeft er geen oordeel over,
want hij heeft dit zelf ook (al 3 jaar vaste FWB :') :+ ) Maar hij is ook niet verliefd en ziet haar niet als relatiemateriaal.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:50

Oei....ik ben een Belgje met zachte G en rollende R... :D

Heb eindelijk een leuke Tindermatch. Zondagavond is precies de avond waarop iedereen zit te Tinderen. 3 matches waarvan er 2 enkel seks wilden hebben |o . Helaas pindakaas zijn ze daarvoor bij mij aan het verkeerde adres.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 12:00

listiglistje schreef:
gribaldi schreef:

nou daar ben ik gewoon eerlijk over, mijn nieuwe Tindervlam herkent het maar al te goed en heeft er geen oordeel over,
want hij heeft dit zelf ook (al 3 jaar vaste FWB :') :+ ) Maar hij is ook niet verliefd en ziet haar niet als relatiemateriaal.

Dat is wel fijn dan :D Weten jullie iig wat julie aan elkaar hebben :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:03

Ik denk dat ik mezelf uit dit topic moet kicken... :')
Ik ga Tinder eraf mikken.

Ben er met hulp van de psycholoog achter gekomen dat ik op deze manier namelijk nooit echt een klik of connectie aan weet te gaan, wat me met mensen die ik "in het echt" tegenkom juist heel makkelijk afgaat. Dus daar wat meer open in zijn, onderzoeken of mensen me wel of niet leuk vinden ipv meteen maar te gaan van "Nee joh die moet me niet" etc. :+

Date van gisteren moet ik nog even gaan kijken wat ik daarmee doe. Maar ook daar had ik dus geen gevoel van verbinding zeg maar. :+

Het is gewoon niet echt een geschikt medium voor mij. Dus moet ik even bedenken wat dan wel.
Maar ja dan hoor ik dus niet meer in dit topic thuis he? :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:07

Meekletsen en lezen mag altijd toch?

Haha die screenshots van de vorige pagina, zo herkenbaar als je niet reageerde

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:08

Als dat ook mag dan blijf ik graag plakken, vind 't verder wel gezellig hier namelijk! <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:12

listiglistje schreef:
gribaldi schreef:

Maar hij wil ook geen afstand van haar nemen toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:27

Nummus, waar zit het hem dan in dat die connectie er via Tinder niet is en/of niet gaan zijn? Is dat omdat er een ander soort 'druk' op ligt? Of om het missen van face to face contact?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:34

MB, Hij wil wel, maar lukt op een of andere manier ook niet... beetje mijn verhaal, te goede vrienden geworden en geweldige sex :+ :')

Anyway, we herkennen elkaar wel hierin maar al te goed, maar als de juiste voorbij komt kan het.
Maar of dit potentieel relatiemateriaal is weet ik nog niet, ik ben nog aan het aftasten en dat is wederzijds.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:38

Nummus schreef:
Als dat ook mag dan blijf ik graag plakken, vind 't verder wel gezellig hier namelijk! <3

Natuurlijk!!!

Ik blijf ook lekker mee lezen ondanks dat ik nu voorzien ben. :+ Leuk toch! :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:46

Misschien een combi van beide Relaxed?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:52

Nummus schreef:

Maar je ontmoet toch iemand daarna in het echt? dan kan je alsnog beslissen en openstaan voor toch?

Maar je moet een keuze maken wat voor jou goed is :) Meelezen en discussieren kan natuurlijk altijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 14:53

Nummus schreef:

Ja idd en voor jou werkt dit dan niet? Sowieso moet je zelf lekker in je vel zitten wil je überhaupt openstaan voor een relatie, dus misschien komt het voor jou toch nog te vroeg :) Lekker mee blijven kletsen hier :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:21

Tinder vind ik juist leuk om verschillende mensen te ontmoeten. Niet bang te zijn dat ik met de eerste de beste die ik tegenkom hoef te trouwen. Van daten leer je ook best veel over jezelf, wat je wel leuk vind en niet. En maakt je soms ook kieskeurig :=

Vanaf nu stop ik officieel met mannen proberen te begrijpen }:0

De afgeschreven date app ik nog steeds. Meneer heeft de rollen omgedraaid en loopt nu zelf onzeker te doen :+ Hoe kan hij een gelijke kans krijgen als ik nog op Tinder zit? En van het weekend uitgegaan met goede vriendin en een vriend van haar. Zij heeft een foto op Facebook gezet die hij heeft gezien en krijg ik meteen de vraag of ik wat met de man gedaan heb :') . Wauww wauw waauw! Misschien ook een gevalletje cultuurverschil hoor, hij komt niet van Nederland. Maar ik verbaas me elke keer meer om wat hij zegt.
Laatst bijgewerkt door Linda_Fleur op 11-06-19 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:23

Ik snap niet dat je daar nog tijd in steekt?

xrobbiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:31

Pfoee daar zou ik heeeel snel klaar mee zijn en echt geen energie meer aan verspillen

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:35

Ohh ja maar daar verwacht ik ook niks meer van hoor :+ ik vind het eerder hilarisch dat hij nu zo door het stof kruipt.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:47

Relaxed schreef:
Nummus schreef:

Ja idd en voor jou werkt dit dan niet? Sowieso moet je zelf lekker in je vel zitten wil je überhaupt openstaan voor een relatie, dus misschien komt het voor jou toch nog te vroeg :) Lekker mee blijven kletsen hier :D

Ik zit het allerlekkerst in mijn vel in mijn hele leven tot nu toe! Maar denk dat ik even lekker single blijf (er zat voor mij tijdsdruk achter omdat ik al "oud" ben en nog steeds fiets maagd) en wel zie wat er komt. :j Lijkt me veel leuker.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:49

Mensen aan het lijntje houden ben ik geen fan van. Zeg dan dat je er klaar mee bent.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:50

Ja, eens! Dat is niet eerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:28

Nummus schreef:
Ik zit het allerlekkerst in mijn vel in mijn hele leven tot nu toe! Maar denk dat ik even lekker single blijf (er zat voor mij tijdsdruk achter omdat ik al "oud" ben en nog steeds fiets maagd) en wel zie wat er komt. :j Lijkt me veel leuker.

Heel goed :D Komt vanzelf!

Aan het lijntje houden heb ik ook wel eens gedaan, maar doe ik niet meer. Ik bedenk mezelf nu gewoon dat er niet voor niks een reden is waarom ik iemand niet meer graag genoeg zie. Ik ga en wil daar geen energie meer aan verspillen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:30

Ok wat zou jij dan in mijn geval doen? Ik heb bv. ernstige twijfels na de date van gisteren, hij is best leuk maar ik voelde toch duidelijk een soort verschil in golflengte zeg maar...?
En nu zit ik van ja ben ik het nu verplicht het verder te onderzoeken, of kan ik gewoon zeggen van fiets it omdat ik me bij voorbaat al een beetje verveel. :')

Edit: Ditzelfde dilemma heb ik dus ELKE KEER (tenzij er geen twijfel is natuurlijk) omdat ik nooit zeker weet of het gewoon m'n verdedigings tactiek is of dat 't zeg maar "legitiem" is om er een eind aan te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:32

Ik zou denken, misschien als 'oefening' nog eens afspreken en kijken of er voor jou iets verandert? Maar dat is eigenlijk weer aan het lijntje houden :+ Volgens mij ben je er al vrij zeker van dat het niets voor jou is, dus dan zou ik dit eerlijk aangeven.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:33

Ja precies dat is weer aan het lijntje houden en die grens is gewoon zoooo vaag. :')
Dus mja GEEN idee. Maar in ieder geval maar overleggen denk ik.