Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Aan mijn vriend zijn verzamelwoede. Gaan wij op een boerderijtje wonen, slaagt hij er serieus in om gewoon alle stallen stampend vol te zetten + het erf is 1 groot stort. Ik schaam mij kapot naar de buren toe. Ik wil hier zo graag een kleinschalig bedrijfje uitbouwen maar ik sta met het schaamrood op mijn wangen als ik klanten ontvang.
Al zo veel ruzie over gemaakt en er mag gewoon niets weg van hem. Zelfs al weet hij niet waarvoor het te gebruiken mag het niet weg
Hier op de boerderij is er veel te veel plek voor rotzooi. Sorry maar daar begin ik niet aan. DeMolenhoek schreef:Ik heb net iets geladen op de aanhanger waar hij zo meteen gloeiende kwaad over gaat zijn. Hadden er gisterenavond namelijk nog flinke ruzie over dat het van hem niet weg mag. Wel, morgen gaat het naar het oud ijzer.
Dat hij het maar van de aanhanger haalt hoor. Het is misschien smerig maar er ligt een hamer klaar voor het kapot te slaan. Het betreft 2 oude, ijzeren kantelpoorten, die wij niet kunnen gebruiken. Ze zijn ook gewoon flink versleten. Hij weet zelf ook niet wat er mee te doen. Hij wil ze gewoon bewaren. Want misschien, ooit eens... En ze stonden in de stal van de schapen
Ik wil gewoon even anoniem het probleem voorleggen, weet je...
DeMolenhoek schreef:http://Www.awel.be Deze kunnen normaal verder helpen. Verder tele onthaal misschien? Indien heel ernstig uiteraard politie.
Minderjarige moderators op het forum en dergelijke. Misschien is de regel, eens je 18 bent ben je volwassen en kan je de wereld aan, en heb je geen nood meer aan anonimiteit want je kan gewoon een peperdure psycholoog betalen
Nee grapje, maar zo voelt het wel. Whale schreef:Dat ik er niet eerder aan heb gedacht dat Europa een andere regio code heeft dan Zuid-Korea. Nu moet ik hopen dat ik de dvd regio vrij is
Ik ben lekker dom bezig, blijkt het dat iets van een code is waarmee je het concert via een app op je tablet kan kijken. Nu hopen dat ze hem annuleren, want blijkbaar kan dat niet zomaar op Amazon