Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-19 12:13

Dat ik bij elkaar nu 10 minuten in de wacht hang bij T-Mobile en er al 2 keer de hoorn op is gegooid terwijl ik niemand te spreken heb gekregen.. kom op?!

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 12:27

Spierpijn in m'n nek en schouders en daardoor nu enorme hoofdpijn. En zo daarmee nog een late dienst draaien. -O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:10

Dat ze een dorp verder weer de weg hebben opgebroken, dit keer zonder aankondiging. Uiteraard is er hier in het dorp van alles opgebroken en een andere weg ook dicht. Echt, hoe kun je dit zo plannen.
Zelfs de werkmannen waren vanmorgen blijkbaar verbaast dat er niets was voorbereid. Omwonende wisten niets. En de rest van de mensen stond net als ik eindeloos aan te schuiven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:11

Aan mijn vriend zijn verzamelwoede. Gaan wij op een boerderijtje wonen, slaagt hij er serieus in om gewoon alle stallen stampend vol te zetten + het erf is 1 groot stort. Ik schaam mij kapot naar de buren toe. Ik wil hier zo graag een kleinschalig bedrijfje uitbouwen maar ik sta met het schaamrood op mijn wangen als ik klanten ontvang.
Al zo veel ruzie over gemaakt en er mag gewoon niets weg van hem. Zelfs al weet hij niet waarvoor het te gebruiken mag het niet weg ;(

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:23

Aan dat alles op de spoed van t ziekenhuis zo lang mort duren en aan dat ik nu zo moe ben ondanks dat ik toch nog van 5 tot 12 geslapen heb :Z

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-19 15:51

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend zijn verzamelwoede. Gaan wij op een boerderijtje wonen, slaagt hij er serieus in om gewoon alle stallen stampend vol te zetten + het erf is 1 groot stort. Ik schaam mij kapot naar de buren toe. Ik wil hier zo graag een kleinschalig bedrijfje uitbouwen maar ik sta met het schaamrood op mijn wangen als ik klanten ontvang.
Al zo veel ruzie over gemaakt en er mag gewoon niets weg van hem. Zelfs al weet hij niet waarvoor het te gebruiken mag het niet weg ;(

Op een gegeven moment gewoon doen, echt waar. Mijn vriend en ik zijn ook pas gaan samenwonen, gelukkig heeft hij inmiddels wel het licht gezien. Maar daarvoor heb ik ook gezegd als je iets langer dan 6 maanden niet aanraakt dan gooi ik het zonder overleg weg.

Hij had het met van die gigantische ouderwetse elektronica. Succes ermee op een kantoortje van nog geen 5m2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 15:55

Niet echt ergernis misschien maar schrok me wel even dood. Zit rustig op de bank rent m'n kat (formaat kitten maar dan iets groter/volwassener) de woonkamer in met een vogeltje in haar bek.. Voor het eerst dat ze wat te pakken heeft ze is bijna 5.. Ja heb d'r beloond nadat ik haar terug naar buiten heb gestuurd en het vogeltje is ontsnapt en heeft het overleeft :x

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 16:22

DeMolenhoek, hier verdwijnt alles gewoon. Echt heel raar.. :D Hier op de boerderij is er veel te veel plek voor rotzooi. Sorry maar daar begin ik niet aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 16:54

Ik heb net iets geladen op de aanhanger waar hij zo meteen gloeiende kwaad over gaat zijn. Hadden er gisterenavond namelijk nog flinke ruzie over dat het van hem niet weg mag. Wel, morgen gaat het naar het oud ijzer.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 16:55

DeMolenhoek schreef:
Ik heb net iets geladen op de aanhanger waar hij zo meteen gloeiende kwaad over gaat zijn. Hadden er gisterenavond namelijk nog flinke ruzie over dat het van hem niet weg mag. Wel, morgen gaat het naar het oud ijzer.

Eerlijk, dat zou ik nu nog snel wegbrengen en dan over een maand zeggen, "zie je wel, je mist het niet eens" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:01

Oud ijzer is helaas al toe. Is nauwelijks open hier >;) Dat hij het maar van de aanhanger haalt hoor. Het is misschien smerig maar er ligt een hamer klaar voor het kapot te slaan. Het betreft 2 oude, ijzeren kantelpoorten, die wij niet kunnen gebruiken. Ze zijn ook gewoon flink versleten. Hij weet zelf ook niet wat er mee te doen. Hij wil ze gewoon bewaren. Want misschien, ooit eens... En ze stonden in de stal van de schapen _-:(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:28

Dat ik er niet eerder aan heb gedacht dat Europa een andere regio code heeft dan Zuid-Korea. Nu moet ik hopen dat ik de dvd regio vrij is |(

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:31

Weet er iemand waar je moet zijn als je in België zoekt naar iets of iemand (organisatie, personen) die je misschien kunnen helpen met familiale problemen? Niks van "Oh ik haat mijn ouders" ofzo, echt niet, maar andere zaken. Mijn ergernis van vandaag is dat ik niets kan vinden... :( Ik wil gewoon even anoniem het probleem voorleggen, weet je...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:45

http://Www.awel.be Deze kunnen normaal verder helpen. Verder tele onthaal misschien? Indien heel ernstig uiteraard politie.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:26

Fijn dagje gewerkt en weer heerlijk gereden maar meteen gedoe zodra ik thuis ben. In de wei een draad die op gevaarlijk hoogte hangt en ja hoor, pony trekt alles mee terwijl hij er overheen probeert te springen. Er is niet voor de hond gezorgd vandaag, avondeten is er voor mij ook niet en m'n verzorgster zeg af want " geen zin." Echt :x

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:28

De boete van €5000 terwijl de KvK zei dat ik het eerste termijn geef aangifte hoefde te doen :\

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:31

DeMolenhoek schreef:
http://Www.awel.be Deze kunnen normaal verder helpen. Verder tele onthaal misschien? Indien heel ernstig uiteraard politie.

Dankje! Hm, vraag me af of dat nog kan als je 22 bent... :') Minderjarige moderators op het forum en dergelijke. Misschien is de regel, eens je 18 bent ben je volwassen en kan je de wereld aan, en heb je geen nood meer aan anonimiteit want je kan gewoon een peperdure psycholoog betalen :P Nee grapje, maar zo voelt het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 18:34

Het is in België echt barslecht geregeld helaas...

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 19:04

Dat familie denkt dat ze het recht hebben onze baby zonder te vragen uit mijn armen te plukken.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 19:23

Whale schreef:
Dat ik er niet eerder aan heb gedacht dat Europa een andere regio code heeft dan Zuid-Korea. Nu moet ik hopen dat ik de dvd regio vrij is |(

En nu kom ik erachter dat het geen dvd is :') Ik ben lekker dom bezig, blijkt het dat iets van een code is waarmee je het concert via een app op je tablet kan kijken. Nu hopen dat ze hem annuleren, want blijkbaar kan dat niet zomaar op Amazon :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 20:43

Werk. Zucht. Tijd om een andere baan te zoeken en dat vind ik erg lastig, masr zo kan het niet langer.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 20:49

Dat DHL 2 van de 4 pakketjes kwijt is die ik verstuurd heb. Wordt gek |o

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 20:53

cursebreaker schreef:
Dat DHL 2 van de 4 pakketjes kwijt is die ik verstuurd heb. Wordt gek |o

Das idd balen!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 21:00

Dat ik dit semester niet voldoende naar de lessen ben gegaan en ik nog in het ritme zit van de middelbare school... Nee, je kan je examen niet meer op één dag geleerd krijgen idioot.

Dacht ik net alle Powerpoints gelezen (!) te hebben, blijk ik er twee vergeten te zijn. Plus alle artikelen die we nog moeten kennen... Ja nee, ik vrees niet dat dit hem gaat worden. :+

Mijn dysfunctioneren van zodra er iets misgaat met de communicatie tussen mij en mijn vriendin helpt ook niet mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 21:11

Word gek van werkgever 1 die mij nu ineens weer nodig is (en maar zeggen dat ze genoeg mensen op de bank hebben zitten).
En natuurlijk nu ik bezig ben met opleiding bij werkgever 2 en dit ook graag wil halen. O en werkgever 1 weet dit alleen niet waar en dit met een bewuste reden niet gemeld. Maar nu toch iedere keer tijdens opleiding lastig vallen of ik toch niet kan werken..... |o -:(- -:(- -:(-

En tel daar ook even het UWV erbij op die weten dat ik bezig ben met een baan met voldoende uren, maar toch moeilijk doen (en weet nu al dat ik ook geen geld krijg van ze). Terwijl ik ook al doorgegeven heb dat ik deze week bezig ben met een cursus bij werkgever 2. |o

Echt kan ik er allemaal wel bij hebben naast de opleiding waarbij ik ongeveer 2 uur enkele reistijd heb met daarbij dat ik een vermogen aan reiskosten moet voorschieten. |o

Eind van de week ben ik dus even helemaal versleten denk ik zo..... -O-

Het lijkt wel alsof iedereen niet wil dat ik dit haal (met kans meer zekerheid en vastigheid). :o