Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Aan mijn vriend zijn verzamelwoede. Gaan wij op een boerderijtje wonen, slaagt hij er serieus in om gewoon alle stallen stampend vol te zetten + het erf is 1 groot stort. Ik schaam mij kapot naar de buren toe. Ik wil hier zo graag een kleinschalig bedrijfje uitbouwen maar ik sta met het schaamrood op mijn wangen als ik klanten ontvang.
Al zo veel ruzie over gemaakt en er mag gewoon niets weg van hem. Zelfs al weet hij niet waarvoor het te gebruiken mag het niet weg
DeMolenhoek schreef:Ik heb net iets geladen op de aanhanger waar hij zo meteen gloeiende kwaad over gaat zijn. Hadden er gisterenavond namelijk nog flinke ruzie over dat het van hem niet weg mag. Wel, morgen gaat het naar het oud ijzer.
DeMolenhoek schreef:http://Www.awel.be Deze kunnen normaal verder helpen. Verder tele onthaal misschien? Indien heel ernstig uiteraard politie.
Whale schreef:Dat ik er niet eerder aan heb gedacht dat Europa een andere regio code heeft dan Zuid-Korea. Nu moet ik hopen dat ik de dvd regio vrij is