Oh my, wat een hel moet dat zijn Ik ben de hele dag ALV van de PJO waar ik lid ben, met een beetje geluk zijn alle koters en ouders alweer thuis als ik weer huiswaarts ga
Anoniet
Geplaatst: 17-11-18 11:02
Sterkte op het kidsplein!
Ik heb iets uit de stad nodig, maar ehhhh... Het is hier ook intocht, dus ik koop het wel voor meer geld ergens anders
Schoonouders waren hier en de Sint zou 2 uur in drachten aankomen. We zijn nog even gaan shoppen en toen alle kids tevoorschijn kwamen heel hard naar huis gereden.
Ik heb een keer de fout gemaakt om te gaan shoppen tijdens de intocht. En kinderen en een stomme band met Sinterklaas liedjes op erg naar het plein. Gelukkig stonden ze heel lang op het plein en konden wij elders rustig winkelen.
Je mag hopen dat de ouders een aansprakelijkheidsverzekering hebben. Wordt een duur grapje anders, 50 auto's die overgespoten moeten worden.
Eef_Bam
Geplaatst: 17-11-18 23:12
Doet mij denken aan het verhaal van mijn ouders. Die woonden aan een soort autoluwe rotonde waar je om heen kon parkeren. Stonden op een ochtend alle buren met 1 of meerder lekke banden, behalve de auto van mijn ouders . Mijn broer had met een een vriendje in banden geprikt met iets scherpe, maakte zo'n leuk geluid. Gelukkig waren mijn ouders goed verzekerd .
Prairy
Geplaatst: 18-11-18 00:58
Vandaag naar een housewarming geweest van kennissen. Die hebben 2 koters.
Tijdens de rondleiding zei die vent dat ie er graag nog wel een bij wilde. Mijn spontane reactie :Wat moet je er in godsnaam mee...
En daarna begon de hel echt want het was 1 groot kinderfeest. Needless to say, na een uur was ik echt klaar daar.
Ik vond het contrast vandaag wel mooi. Ik was op een festival de hele dag, met allemaal acts met bloed, messen en horror enzo en metalbands. Daar was iedereen super lief tegen elkaar. En dan lees ik over gevechten bij Sinterklaasintochten
Prairy
Geplaatst: 18-11-18 07:23
Ja er was iemand die wel gezellig was die ik kende (verder kende ik eigenlijk niemand).
En onderweg kwamen we nog een auto met zwarte pieten tegen, blijft grappig.
MissAnnemijn
Geplaatst: 18-11-18 07:32
Het is natuurlijk niet zo'n aardige opmerking, los van of je kinderen leuk vind of niet Leven en laten leven, sommigen hier hebben 3 paarden, wat moet je ermee. Maargoed, ik heb 2 honden en vast ooit een 3e, dat is weer mijn ding
Sint heb ik totaal niks van meegekregen want werk en zaterdag is altijd de hele dag hollen
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 18-11-18 08:22
Ik hoorde laatst ook een leuk verhaal. Ze was op een housewarmingparty waarbij ook veel kids waren. Die renden door het hele huis heen. Nou ja, prima toch Maar blijkbaar waren ze ook in de kastjes aan het rommelen geweest, waaronder op de slaapkamer. Toen opeens één van de jongere kids beneden stond met een 'raket' die hij had gevonden. De moeder des huizes verschoot meteen in een kleur die in de buurt van een tomaat kwam.. Die raket was namelijk een hele mooie grote Tarzan uit haar eigen nachtkastje.. Stond hij daar in de volle kamer met dat ding boven zijn hoofd te zwaaien
Ibbel
Geplaatst: 18-11-18 09:22
love_western schreef:
Nog een reden dat wij geen kinderen nemen, hoeven niet naar sinterklaas intocht en mee te doen met die onzin
Ik snap sowieso de behoefte niet om kinderen voor te liegen, of het nu de sint of de kerstman is. En dan verwachten wij dat ze eerlijke mensen worden?