Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:50

SavannahNx schreef:
_Dreamer schreef:
Mijn uberdekkende foundation *D
[ [url=m/OtHQGO.jpg]Afbeelding[/url] ]
(hier zit een tattoo van een rode roos en zwarte blaadjes onder)

Spoiler:
[ [url=m/PeKhhq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die foundation moet ik hebben!

Kat von D :)

Popstra

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 14:35

Maar waarom je tattoo bedekken met foundation?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:02

Popstra schreef:

Zal denk ik moeten van haar werk :)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 17:20

Dat we gisteren aangekomen zijn op Curacao en het allemaal bovenverwachting is na heel wat gedoe met de reis. En dat ons kindje van 2 zich geweldig heeft gedragen in het vliegtuig. Heerlijk vooruitzicht om 10 dagen te genieten na een verhuizing en drukte met een nieuwe baan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 17:41

xPabloBokt schreef:
Popstra schreef:

Zal denk ik moeten van haar werk :)

Was voor een sollicitatie ja :)

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 19:06

Blij omdat:
- ik lekker 8 km gewandeld heb
- douchen gelukt is
- het steeds langer licht is
- na een moeilijke start mijn dag toch positief geworden is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 19:08

Dat mijn intakegesprek positief was, door naar ronde 2! :D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 19:25

Dat ik net mijn contract heb getekend en ik hoop dat dat het begin is van een mooie carrière

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:12

_Dreamer schreef:
Mijn uberdekkende foundation *D
[ [url=m/OtHQGO.jpg]Afbeelding[/url] ]
(hier zit een tattoo van een rode roos en zwarte blaadjes onder)

Spoiler:
[ [url=m/PeKhhq.jpg]Afbeelding[/url] ]

:wow: :wow: hoe dan?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:50

Heb gisteren na 3 dagen mijn tekenprojectje afgerond en de persoon die ik heb nagetekend heeft het gisteren ook gezien op een livestream en de reactie die hij gaf was echt onbetaalbaar! En hoewel ik zelf nog niet helemaal tevreden ben en ik het ergens deze week nog wat ga aanpassen is dit echt een van mijn betere werken geworden en kan ik de glimlach niet meer van mijn gezicht halen :D

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 14:14

_Dreamer schreef:
Was voor een sollicitatie ja :)

Ah o.k! Dekt super zeg!!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 18:20

Klinkt heel gek, maar omdat ik vandaag mijn mentor verteld heb dat ik wil stoppen met mijn opleiding. En ik heel erg trots ben dat ik dat gewoon gedaan heb.

En de zoektocht naar een HBO nu eindelijk kan beginnen *\o/*

BulletjeBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:07

Tigress schreef:
Bedankt voor de felicitaties <3 <3

Ik ben blij dat mijn pakketje is binnen gekomen, het gelukkig perfect past bij Jarvis, en we nu dus aan de slag kunnen met het verder opbouwen van zijn spieren <3
[ Afbeelding ]
Ik zou de rode krijgen omdat het langer duurde...maar achteraf ben ik blij dat het de originele is geworden. Die staat mooier :=

Is dat een gewichten tuig? Waar heb je deze besteld als ik zo onbeschoft mag zijn?

Ik zoek al een tijdje zo iets :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 19:11

Dat de verkoop van konijnen echt wel goed loopt vandaag. Eventjes 6 konijnen verkocht. *\o/*

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 20:34

BulletjeBeer schreef:
Tigress schreef:
Bedankt voor de felicitaties <3 <3

Ik ben blij dat mijn pakketje is binnen gekomen, het gelukkig perfect past bij Jarvis, en we nu dus aan de slag kunnen met het verder opbouwen van zijn spieren <3
[ Afbeelding ]
Ik zou de rode krijgen omdat het langer duurde...maar achteraf ben ik blij dat het de originele is geworden. Die staat mooier :=

Is dat een gewichten tuig? Waar heb je deze besteld als ik zo onbeschoft mag zijn?

Ik zoek al een tijdje zo iets :D

Ja! het vest komt uit Amerika, Xdogvest. Helaas (nog) niet in Europa te verkrijgen, maar als je wil kan ik je op de hoogte houden wanneer er een Europees punt komt, aangezien ik heb begrepen dat ze daar de opties voor aan het bekijken zijn. Scheelt flink in de verzendkosten denk ik :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 00:02

Aan dat mijn ex zoveel slechter met de break up omgaat dan ik, al was ik altijd wel degene die haar "tegenhield" met stomme dingen doen. Ze heeft de afgelopen 2 weken 9 gigantische tattoo's laten zetten op puur impuls, dingen waarvan ik weet dat ze ze echt afschuwelijk vindt (cringey google quotes met een infinity sign zo groot als mijn hand :') ) en nu gaat ze morgen het hoofd van een eenhoorn (???) En een personage van een anime laten zetten die ze pas 3 maanden kijkt :=

Ik ben begonnen met sporten en werk harder aan school en heb ervoor gezorgd dat ik door me nog meer in te zetten voor werk een contract verlenging geheel onverwacht heb gekregen, heb me ingeschreven voor een hbo studie, heb rijlessen weer opgepakt. Dan voel ik me toch wel blij en trots hoe ik op een rustige manier met verdriet om kan gaan en het me zelfs verder heeft geholpen.

normaal ben ik overigens heel lief hoor en word ik niet blij van andermans impulsieve keuzes, maar ik ben iet wat te lief en verdraagzaam geweest de laatste jaren; ik kan het even niet helpen :o

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 00:05

Ben blij dat het ondanks de breuk goed met je gaat Lestrange! :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 00:05

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn ex zoveel slechter met de break up omgaat dan ik, al was ik altijd wel degene die haar "tegenhield" met stomme dingen doen. Ze heeft de afgelopen 2 weken 9 gigantische tattoo's laten zetten op puur impuls, dingen waarvan ik weet dat ze ze echt afschuwelijk vindt (cringey google quotes met een infinity sign zo groot als mijn hand :') ) en nu gaat ze morgen het hoofd van een eenhoorn (???) En een personage van een anime laten zetten die ze pas 3 maanden kijkt :=

Ik ben begonnen met sporten en werk harder aan school en heb ervoor gezorgd dat ik door me nog meer in te zetten voor werk een contract verlenging geheel onverwacht heb gekregen, heb me ingeschreven voor een hbo studie, heb rijlessen weer opgepakt. Dan voel ik me toch wel blij en trots hoe ik op een rustige manier met verdriet om kan gaan en het me zelfs verder heeft geholpen.

normaal ben ik overigens heel lief hoor en word ik niet blij van andermans impulsieve keuzes, maar ik ben iet wat te lief en verdraagzaam geweest de laatste jaren; ik kan het even niet helpen :o

Wauw. Wat laat je jezelf kennen dan zeg... Ik heb een vriendin die heeft een vriendin (ja ver weg haha) die heeft precies hetzelfde gedaan. En van de eerste alimentatie haar borsten laten vergroten... nou ja... :=

Hier werd ik blij van vandaag:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 00:15

Lieszje schreef:
Ben blij dat het ondanks de breuk goed met je gaat Lestrange! :D

Ja ik ben ook blij verrast! 3 jaar is erg lang, maar ik voel me "vrij" in de zin dat ik me niet zo zorgen hoef te maken en me verantwoordelijk voel constant. Ik ben nog wel best verdrietig soms hoor en ik mis haar wel, maar ben blij dat ik de keuze heb gemaakt. En heb ook het idee dat door zo'n lastige keuze te maken ikzelf "sterker" ben geworden zegmaar :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 00:17

Dat je haar mist is niet gek hoor.
Maar blij zijn dat je de keuze gemaakt hebt en er sterker door bent geworden is heel veel waard <3

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 16:27

Ik kwam net onverwacht de dierenarts tegen toen ik met mijn paard wandelde. Wij hebben groen licht gekregen om weer buiten stapritjes te maken *\o/*

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:51

Ik ben blij met mijn hondemonsters vandaag, beide zo braaf tijdens de photoshoot vandaag en ook zo rustig en braaf naar reuzachtige, overenthousiaste honden die op ze af kwamen rennen. Toch wel een beetje gek op mijn monsters <3

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 12:23

Omdat ik van die verschrikkelijk lieve dieren heb <3

Lieve, lelijke Ivan, hij ziet er altijd zo knuffelig en wollig uit maar dat is hij niet. Hij is altijd boos en gemeen maar ik houd zo van hem. Als ik hem zie rond hobbelen dan wil ik zowel "ew" als "awww"zeggen. Wat wil je nog meer <3

En dan luciii, heerlijk met mijn aller knapste mannetje geknuffeld vanochtend, mijn lieve spaghetti sliert. Voor een dier dat niet in staat is om liefde en emoties te voelen is het echt een engeltje

En Jabez, ik vraag me echt af hoe ze het voor elkaar krijgt er elke dag zo mooi uit te zien?? Ik zal nooit niet onder de indruk zijn van de reflectie op haar schubben, en hoe tolerant ze is voor mij ondanks dat se me niet leuk vindt :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:26

Ik ben blij met mijn nieuwe bril en lieve 8-jarige poes uit het asiel :+:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 16:33

Alle 3 heel erg mooi :D