Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 11:54

Relaxed schreef:
Zitten wel meer van die 50 shade figuren op Tinder.. Zie je vaak wel aan de plaatjes en zelden hebben ze foto's van zichzelf erbij. Ik like ze niet iig :n

jup zie hier ook veel van die plaatjes voorbij komen
en anders wel een tekst in die trant als foto

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:08

ooohhwwja die 50 shade figuren op Tinder.... echt kansloos :') ik vraag mij altijd af of er vrouwen zijn die dan werkelijk naar links swipen :+
Ik vraag mij dan ook af of ze daadwerkelijk wat kunnen presteren tussen de lakens := of alleen maar egopraatjes.....

Ik likete ze niet iig....sexueel getinte gesprekken haakte ik ook snel af, dikke doei!

Leuk Bambi *\o/* dat klinkt goed!!! Fijn dat hij goed zoent, altijd meegenomen!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:10

Waar ik dan benieuwd naar ben, is of ze ook daadwerkelijk succes hebben op tinder met wat ze zoeken. Hetzelfde eigenlijk met stellen die op zoek zijn naar een spannende date met een vrouw erbij.

Travellust

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:12

Zulke gesprekken zijn inderdaad kansloze gesprekken.
Moet zeggen dat dat altijd wel van die jonge gasten zijn..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:13

Nou ik heb er dus als test eentje naar rechts geswiped. Hij had overigens ook wel een foto van zichzelf erbij. Maar hij zegt dat er echt tientallen vrouwen zijn die er wel voor willen gaan. Uhu :') En dat Fifty Shades heeft gezorgd voor een ware seksuele revolutie en dat hij ze voor het uitzoeken heeft. Tja..

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:13

Wat fijn Bambi, ook dat hij echt zijn best heeft gedaan met die hapjes <3 .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:14

listiglistje schreef:
ooohhwwja die 50 shade figuren op Tinder.... echt kansloos :') ik vraag mij altijd af of er vrouwen zijn die dan werkelijk naar links swipen :+
Ik vraag mij dan ook af of ze daadwerkelijk wat kunnen presteren tussen de lakens := of alleen maar egopraatjes.....

In het begin likete ik ze wel eens, puur nieuwsgierigheid om wat erachter zat :+ Maar was ook nooit een normaal gesprek.. 1 die begon meteen dat ik hem meester moest noemen :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:17

Ik heb er ook weleens zo een gehad. Maar die ging me na het ontmatchen op Facebook stalken dus die heb ik even goed duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was. Maar ik vond het wel leuk om hem een beetje te pesten. En het fijne daaraan is dat ze daar dus op kicken, dus win-win. Alhoewel. Dit was een sub. Geen dom. Die moet ik niet hebben :') Een kerel die erop kickt om mij als onderdanige te behandelen komt er bij mij niet in. Engerd.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:20

Haha relaxed, kan best vermakelijk zijn. Heb wel eens een match gehad met een ogenschijnlijk normaal typ maar die begon met 'mijn naam is xxx maar jij mag mij de eindbaas noemen'... 8)7

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:26

Heb laatst nog een sugardaddy geliked, heel gesprek mee gehad :))
Gesprekken die over seks beginnen heb ik geen probleem mee, vind het wel grappig om er sarcastisch op in te gaan.
Helft van mijn matches begint toch over mijn billen :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:34

Je billen? Heb je die op de foto gezet?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:37

OMG dat jullie dat allemaal doen :+ :') en dan ook gesprekken aangaan....LOL

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:38

Listiglistje, ligt aan de leeftijd zeker, ik ben ook in mijn tweede jeugd beland hahaha (45). Het leven is zoveel leuker nu!

Ik ben altijd heel snel met aangeven dat de eerste die mij denkt een tik te kunnen geven, dat bekoopt met twee blauwe ogen en een gebroken neus.....weinig sexy aan dus das gelijk duidelijk!

Oh en ik heb dus ook echt een hele !! film gekeken zondag en nee meer dan zoenen is er niet gebeurd, een verademing maar of ik dat lang volhoud, hahahaha denk het niet!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:47

SophievdV schreef:
Je billen? Heb je die op de foto gezet?

Nee gewoon een foto waar je me helemaal op ziet :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:54

Farjen schreef:
Met je date? Of heb je er geen contact meer mee?
Zelden tot geen contact meer mee :P

Iemand anders.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:55

Berdien schreef:
Ailill schreef:
En dan is het midden in de nacht en lig je nog te appen _O- _O- _O-

Haha dat zijn de beste gesprekken. Alleen zo jammer van de wekker 's ochtends vroeg.. Maar vertel inderdaad eens wat meer? Oude/nieuwe match?

Wat leuk Bambi! Fijn dat het een geslaagde date was :j

listiglistje gaat ook goed, wat een positieve verhalen allemaal :D
Absoluut, maar hoe weet jij dat v.d. wekker :P

Ze is wel wat ouder inderdaad, maar een nieuwe match ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 12:59

Nou ja, bij de meeste mensen gaat de wekker doordeweeks redelijk vroeg... werkende mensen dan. Studenten en bejaarden etc uitgesloten :P En hypotheekadviseurs met een thuiswerkdag {:} :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 13:00

Het was inderdaad errug vroeg vanmorgen, iets met sporten.

Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ze wat dat betreft een vrouw is, ze kletst de oren van m'n hoofd. Maar da's ook wel weer schattig :P

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:35

Jibbel schreef:
Waar ik dan benieuwd naar ben, is of ze ook daadwerkelijk succes hebben op tinder met wat ze zoeken. Hetzelfde eigenlijk met stellen die op zoek zijn naar een spannende date met een vrouw erbij.

Ik likede ze wel is voor de grap en ze zeiden van wel haha

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:37

Berdien schreef:
Ik heb dat ook zelden hoor Relaxed. Goede gesprekken (dus geen verhoor of interview := ) zijn volgens mij best zeldzaam :j Heb nu wel een fanatiekeling op Tinder, maar die wil vooral weten of ik Fifty Shades ook na wil spelen en zo ja, hoe dan. Hij heeft de halsband al klaar liggen :roll: :')

Wat zei je? " Doe hem maar alvast om, dan komen mijn zweep en ik eraan"?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:40

Relaxed schreef:
listiglistje schreef:

In het begin likete ik ze wel eens, puur nieuwsgierigheid om wat erachter zat :+ Maar was ook nooit een normaal gesprek.. 1 die begon meteen dat ik hem meester moest noemen :')

Die noemt zich ook (de) Meester toch? Die ben ik ook tegen gekomen. Had hem expres geliked omdat ik nieuwsgierig was of daar een gesprek uit voort zou komen. Hij had toen in zijn profiel staan dat de vrouw het gesprek moest openen met ' meester'. Ik heb toen expres niets gezegd om te kijken of hij alsnog een gesprek aan zou gaan en toen kreeg ik op mijn flikker of ik zijn profiel niet gelezen had en waarom ik hem geen ' meester'. noemde _O- _O- _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:46

Waarom mis ik altijd alle fun, lol :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:48

Ailill schreef:

Oh ik mis tinder ook echt wel eens. Ik heb zulke idiote en vermakelijke gesprekken gehad.
Mijn vriendinnen en ik deelden ook altijd screenshots van idiote profielen, hilariteit alom. Ik had echt een waanzinnig grote verzameling, ik heb ze vast nog ergens denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:49

Goof schreef:
Die noemt zich ook (de) Meester toch? Die ben ik ook tegen gekomen. Had hem expres geliked omdat ik nieuwsgierig was of daar een gesprek uit voort zou komen. Hij had toen in zijn profiel staan dat de vrouw het gesprek moest openen met ' meester'. Ik heb toen expres niets gezegd om te kijken of hij alsnog een gesprek aan zou gaan en toen kreeg ik op mijn flikker of ik zijn profiel niet gelezen had en waarom ik hem geen ' meester'. noemde _O- _O- _O-

Neee die had ik niet geloof ik... Maar wat een mafkees zeg :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 14:50

Goof schreef:
Ailill schreef:

Oh ik mis tinder ook echt wel eens. Ik heb zulke idiote en vermakelijke gesprekken gehad.
Mijn vriendinnen en ik deelden ook altijd screenshots van idiote profielen, hilariteit alom. Ik had echt een waanzinnig grote verzameling, ik heb ze vast nog ergens denk ik :')
Ik lieg hoor, Lee en ik zijn eens gaan duo-Tinderen, dat was ook echt hilarisch :P

Soms schrik ik weleens van een foto ja, zal nooit vergeten dat er een buitenlandse meneer voorbij kwam die er serieus stukken beter uitzag als je de foto ondersteboven zag :')