Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:Ah oke! Jaa nou volgens mij heeft hij er nog geen behoefte aan of durft niet?
lovelyfiefy schreef:Janinevv schreef:Ah oke! Jaa nou volgens mij heeft hij er nog geen behoefte aan of durft niet?
beide kan inderdaad.
misschien vind hij het nog te vroeg.
en misschien ivm de tijd van het jaar, gewoon in januari ergens doen
meestal als je nu gaat voorstellen wordt er verwacht dat ze er met kerst ofzo bij zijn
Janinevv schreef:Jaa ik woon nog thuis, maar goed. Zie wel wanneer hij het wil.
Olympia schreef:Goed bezig!
Ik had net een date. Leuke vent. Hij zat al meteen nieuwe date te ritselen. Ben benieuwd
Bon_ita schreef:Ik heb gisteravond mijn date weer gezien. Heb er een beetje een apart gevoel aan overgehouden. Hij zegt dat hij mij lief en leuk vindt maar zoekt echt amper toenadering wanneer we samen zijn. Merk dat ik dat heel lastig vind.
MarJon schreef:Janine, zoek je er niet teveel achter nu? Ik denk dat hij ook wel iets anders aan z'n hoofd heeft op dit moment met het overlijden van zijn opa. En de feestdagen staan natuurlijk voor de deur.Olympia schreef:Goed bezig!
Ik had net een date. Leuke vent. Hij zat al meteen nieuwe date te ritselen. Ben benieuwd
Wat leuk! Staat de tweede date al gepland?
Bon_ita schreef:Ik heb gisteravond mijn date weer gezien. Heb er een beetje een apart gevoel aan overgehouden. Hij zegt dat hij mij lief en leuk vindt maar zoekt echt amper toenadering wanneer we samen zijn. Merk dat ik dat heel lastig vind.
Heb je het er met hem over gehad? Ik snap wel dat je het lastig vindt.![]()
Carina, hoe was de Lion King?
[naam], hoe is het met jou en je date? Heb je je al een beetje over die andere gozer kunnen heen zetten?
Ik heb ook iets van date-nieuws.Al een aantal weken trouwens, maar goed. Ik heb als het goed is deze aankomende twee weken ergens een date. Super leuke gozer, klikt goed zo over de app. Hij is wel heel anders dan ik ben. Hij is sportief, terwijl ik wel een beetje lui ben en ook wel overgewicht heb. Maar hij weet hoe ik eruit zie en blijkbaar vind 'ie het niet zo'n probleem.
Maar goed, even kijken waar we een date kunnen plannen tussen de feestdagen en de tentamenstress vanuit mij door