Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:09

purny schreef:
Ik kom uit op angst voor kleine gaatjes...

Als in bang dat het scheurt? :oo

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:36

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:47

Ghostattack schreef:
Ik ben ook in Amsterdam, inderdaad de perfecte plek om blunders te spotten :)) Net een meisje, of eigenlijk jonge vrouw, met een trui aan en gympen eronder. Trui was 2 maten te groot en ze droeg er niks onder :+

Grappig. Vaak zijn het toeristen of mensen van buiten de stad, die denken dat het in Amsterdam allemaal kan :+
Afgelopen week was ik bij m'n moeder in Assen. Nou daar mag de mode politie permanent de straat op.

nynke55

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:06

Klopt, de echte Amsterdammers zien er altijd uit om door een ringetje te halen, die pik je er zo uit. Toeristen en mensen van boven de rivieren, die halen hun kleren uit de kringloop of van het leger des heils.
Komt waarschijnlijk omdat de Amsterdammers kleding zo belangrijk vinden, dat ze de hele dag shoppen, terwijl de rest aan het werk is of van een welverdiende vakantie genieten.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:10

nynke55 schreef:
Klopt, de echte Amsterdammers zien er altijd uit om door een ringetje te halen, die pik je er zo uit. Toeristen en mensen van boven de rivieren, die halen hun kleren uit de kringloop of van het leger des heils.
Komt waarschijnlijk omdat de Amsterdammers kleding zo belangrijk vinden, dat ze de hele dag shoppen, terwijl de rest aan het werk is of van een welverdiende vakantie genieten.

Wat ontzettend kortzichtig over mensen 'van boven de rivieren' :r

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:12

Wel eens van ironie gehoord, Destination? Het kortzichtige komt van de post boven de mijne.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:13

nynke55 schreef:
Wel eens van ironie gehoord, Destination? Het kortzichtige komt van de post boven de mijne.

Ik vond het niet heel ironisch overkomen :x

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:14

Grappig dat je het niet kortzichtig noemt dat de Amsterdammers de hele dag aan het shoppen zijn.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:15

nynke55 schreef:
Grappig dat je het niet kortzichtig noemt dat de Amsterdammers de hele dag aan het shoppen zijn.

Nou ja, ik ken bijna geen Amsterdammers, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Ik weet niet wat ze de hele dag doen :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:17

nynke55 schreef:

Nou bedankt he...
Wat een enorm misselijke reactie bah bah. Inderdaad niks ironisch aan. Bahbah jij bent vast erg leuk op feestjes.

Edit: Je doet echt alsof de rest van NL een stel sloebers is. En de altijd shoppende Amsterdammer tja, maakt het grappig. Maar eerlijk hij maakt de nasty comment niet goed
Laatst bijgewerkt door Lau op 23-06-17 18:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:18

Ik dacht eerst 'waaaatttt' en toen las ik het over de altijd shoppende A'dammer. Toen kon ik weer van de kast afklimmen :))

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:20

Berdien schreef:
Ik dacht eerst 'waaaatttt' en toen las ik het over de altijd shoppende A'dammer. Toen kon ik weer van de kast afklimmen :))

Ik had dat hele stuk over Amsterdammers al gemist, zo hoog was mijn kast _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:23

Tijdens het werk. Op de laagste plank iets moeten vullen en dan komt er een vrouw met zeer onsmakelijke teennagels naast je staan... bahbahbah. Trek dan dichte schoenen aan of lak ze

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:24

Haha, ik lees al de hele tijd mee, en steeds word er gezegd dat je niet alles zo serieus moet nemen. Laat ik nou ook eens duit in het zakje doen. Vraag me nu toch af waar Lau vandaan komt, is zij een beledigde Amsterdammer of een beledigde noorderling?

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:31

Anne_GTI schreef:
Mannen zonder shirt op straat/winkel. Brrr

Eens. Of ie nou gespierd is of niet, het is rete ordinair.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:33

nynke55 schreef:

Wat is er mis met de kringloop? (En ik ben ook nog van onder de sloot _O- )

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:37

Nant schreef:
Ghostattack schreef:
Ik ben ook in Amsterdam, inderdaad de perfecte plek om blunders te spotten :)) Net een meisje, of eigenlijk jonge vrouw, met een trui aan en gympen eronder. Trui was 2 maten te groot en ze droeg er niks onder :+

Dit schijnt dus serieus ook 'hip' te zijn. De oversized trui word dan gedragen als een soort korte jurk.
Ik snap ook niet waarom je dat zou willen.

Zoiets dus:
[ Afbeelding ]

Maar ik zie ook wel eens van die enorme hoodies etc.

Ik ben al heel lang opzoek naar zoiets omdat ik t superleuk vind :o :Y)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:39

nynke55 schreef:
Haha, ik lees al de hele tijd mee, en steeds word er gezegd dat je niet alles zo serieus moet nemen. Laat ik nou ook eens duit in het zakje doen. Vraag me nu toch af waar Lau vandaan komt, is zij een beledigde Amsterdammer of een beledigde noorderling?

Uit de meeleeshoek ;)
Amsterdammer nee veel te druk daar... zoals je ook in mijn reactie leest. Je doet gewoon erg minderwaardig over andere mensen sorry... in elke banketstaaf opmerking zit een stukje waarheid die je leuk verpakt. En eerlijk deze opmerking van jou is erg misplaatst.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:46

Ik maak een aardige en een onaardige opmerking over de Amsterdammer en de noorderling, het is maar net welke jou aanspreekt. Dit naar aanleiding van de post van Jenny01:

"Grappig. Vaak zijn het toeristen of mensen van buiten de stad, die denken dat het in Amsterdam allemaal kan :+
Afgelopen week was ik bij m'n moeder in Assen. Nou daar mag de mode politie permanent de straat op."

Deze post vindt schijnbaar niemand beledigend.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:20

nynke55 schreef:
Ik maak een aardige en een onaardige opmerking over de Amsterdammer en de noorderling, het is maar net welke jou aanspreekt. Dit naar aanleiding van de post van Jenny01:

"Grappig. Vaak zijn het toeristen of mensen van buiten de stad, die denken dat het in Amsterdam allemaal kan :+
Afgelopen week was ik bij m'n moeder in Assen. Nou daar mag de mode politie permanent de straat op."

Nee die is veel genuanceerder :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:44

Lau schreef:
nynke55 schreef:

Je snapt toch hopelijk inmiddels wel dat het juist niet serieus was? :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:09

Ik als Amsterdammer moest er om lachen :') niet alles al te serieus nemen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:10

Ik heb een meisje in mijn klas dat echt gekke combi's maakt, vaak ook uit de kringloop. In het noorden zou ze gek aangekeken worden, in Amsterdam (waar we studeren) is het heel normaal haha!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:22

nynke55 schreef:

_O- wel blijven ademen he.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:24

Eulogy schreef:
Lau schreef:

Je snapt toch hopelijk inmiddels wel dat het juist niet serieus was? :+

Dat snapte ik al vanaf het begin, maar in elke grap zit waarheid en het schoot gewoon in het verkeerde keelgat met de toon waarop het neergezet was.