purny schreef:Ik kom uit op angst voor kleine gaatjes...
Als in bang dat het scheurt?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ghostattack schreef:Ik ben ook in Amsterdam, inderdaad de perfecte plek om blunders te spottenNet een meisje, of eigenlijk jonge vrouw, met een trui aan en gympen eronder. Trui was 2 maten te groot en ze droeg er niks onder
nynke55 schreef:Klopt, de echte Amsterdammers zien er altijd uit om door een ringetje te halen, die pik je er zo uit. Toeristen en mensen van boven de rivieren, die halen hun kleren uit de kringloop of van het leger des heils.
Komt waarschijnlijk omdat de Amsterdammers kleding zo belangrijk vinden, dat ze de hele dag shoppen, terwijl de rest aan het werk is of van een welverdiende vakantie genieten.
nynke55 schreef:Klopt, de echte Amsterdammers zien er altijd uit om door een ringetje te halen, die pik je er zo uit. Toeristen en mensen van boven de rivieren, die halen hun kleren uit de kringloop of van het leger des heils.
Komt waarschijnlijk omdat de Amsterdammers kleding zo belangrijk vinden, dat ze de hele dag shoppen, terwijl de rest aan het werk is of van een welverdiende vakantie genieten.
) Nant schreef:Ghostattack schreef:Ik ben ook in Amsterdam, inderdaad de perfecte plek om blunders te spottenNet een meisje, of eigenlijk jonge vrouw, met een trui aan en gympen eronder. Trui was 2 maten te groot en ze droeg er niks onder
Dit schijnt dus serieus ook 'hip' te zijn. De oversized trui word dan gedragen als een soort korte jurk.
Ik snap ook niet waarom je dat zou willen.
Zoiets dus:
[ Afbeelding ]
Maar ik zie ook wel eens van die enorme hoodies etc.
nynke55 schreef:Haha, ik lees al de hele tijd mee, en steeds word er gezegd dat je niet alles zo serieus moet nemen. Laat ik nou ook eens duit in het zakje doen. Vraag me nu toch af waar Lau vandaan komt, is zij een beledigde Amsterdammer of een beledigde noorderling?
nynke55 schreef:Ik maak een aardige en een onaardige opmerking over de Amsterdammer en de noorderling, het is maar net welke jou aanspreekt. Dit naar aanleiding van de post van Jenny01:
"Grappig. Vaak zijn het toeristen of mensen van buiten de stad, die denken dat het in Amsterdam allemaal kan![]()
Afgelopen week was ik bij m'n moeder in Assen. Nou daar mag de mode politie permanent de straat op."
Deze post vindt schijnbaar niemand beledigend.
Lau schreef:nynke55 schreef:Ik maak een aardige en een onaardige opmerking over de Amsterdammer en de noorderling, het is maar net welke jou aanspreekt. Dit naar aanleiding van de post van Jenny01:
"Grappig. Vaak zijn het toeristen of mensen van buiten de stad, die denken dat het in Amsterdam allemaal kan![]()
Afgelopen week was ik bij m'n moeder in Assen. Nou daar mag de mode politie permanent de straat op."
Deze post vindt schijnbaar niemand beledigend.
Nee die is veel genuanceerder
wel blijven ademen he.