Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Als je een brief naar de examencommissie van je opleiding stuurt met een klacht, hoe lang/kort moet die dan minimaal/maximaal zijn?
Steeph schreef:Froukje schreef:Als je een brief naar de examencommissie van je opleiding stuurt met een klacht, hoe lang/kort moet die dan minimaal/maximaal zijn?
Zo lang dat je goed het probleem kan uitleggen, maar niet zo lang dat je onzin gaat verkopen
Ligt er dus een beetje aan. Als je maar duidelijk kunt uitleggen hoe en wat
Kuggur schreef:Je hebt er zeker wel een equivalent van; de lichtsensorische cellen sturen één altijd even grote puls over de zenuw waar ze mee verbonden zijn. Één zo 'n cel kun je als pixel beschouwen.
khirshanta schreef:SavannahNx schreef:Waarom noemen we Nederland eigenlijk "kikkerlandje" ? Zijn hier meer kikkers als elders of wat
Vroeger betekende kicken (middelnederlands) 'niet protesteren' of koelbloedig zijn. Dat past nog wel.
Daarnaast, ons land is geschikt voor kikkers; koel, drassig, onder de zeespiegel.
Emmaa_ schreef:Ik zou gewoon duidelijk aangeven dat je graag iemand anders wilt. Als hij vraagt waarom gewoon zeggen dat het niet zijn zaken zijn en en dat je liever met iemand anders samenwerkt op dit project.
Macs schreef:Confession schreef:Mijn witte asperges zijn sinds zaterdag over de datum. Ze zitten in een afgesloten verpakking, heb deze nl nog niet open gemaakt. Kan ik de asperges nog eten vanavond?
Gebruik je zintuigen
Ik kijk vrijwel nooit naar hbh datum, gewoon ruiken, kijken en proeven
bruintje123 schreef:Hoe lang was de houdbaarheid?
Als iets weken of maanden is ben ik nooit bang voor die paar dagen meer.
Zo goed kunnen ze dat niet doseren is het meestal ook wel een tenminste houdbaar tot.
Is iets maar kort houdbaar dan durf ik dat niet goed.
khirshanta schreef:SavannahNx schreef:Waarom noemen we Nederland eigenlijk "kikkerlandje" ? Zijn hier meer kikkers als elders of wat
Vroeger betekende kicken (middelnederlands) 'niet protesteren' of koelbloedig zijn. Dat past nog wel.
Daarnaast, ons land is geschikt voor kikkers; koel, drassig, onder de zeespiegel.
Confession schreef:Mijn witte asperges zijn sinds zaterdag over de datum. Ze zitten in een afgesloten verpakking, heb deze nl nog niet open gemaakt. Kan ik de asperges nog eten vanavond?
Jolien87 schreef:xxwienekexx schreef:Ik heb nu zo'n waterkan waar je fruit in kan toevoegen op mn werk voor de kinderen, maar ik vraag me af, heeft iemand ervaring met bepaalde lekkere fruitjes/kruiden die een lekkere smaak toevoegen aan je water om te drinken?
Limoen met verse munt is mijn favoriet.