Wauw ik zou vrijdag een date hebben maar hij gedraagd zich als een ware eikel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Ik was net binnen 45 minuten thuis van een sushi date.
0 klik.
Beetje jammer dat hij afsloot met ' Ik moet wel tegen je aan willen kijken he'
Joh, sterf.
Guess_NH schreef:Of jawel! Dat ga ik ook gewoon doen.
Zolang ik mezelf geen pijn doe ga ik door met wat ik doe. Maar wanneer ik merk dat ik er weer door achteruit ga, dan ga ik weer vol voor mezelf.
Ik ben iig na alles wat er gebeurd is sterker dan ooit, en ik voel me (op veel onzekerheden over mezelf na) gelukkiger dan ik me ooit gevoeld heb!
ruitje schreef:Ja hij heeft betaald maar ik wilde de helft betalen hoor. Ik straf geen mensen met geld. Maargoed, sushi was best lekker.
Ik ben echt niet zo haatdragend, ik zeg dan gewoon 0 chemie, zou niet zo goed weten waarom ik iemand nog zoiets zou na schoppen. Hij had wel even de behoefte denk
Ik merk wel dat omdat ik groot (178) ben en wat steviger dat echt niet alle mannen mij sexy vinden. Hoeft ook niet. Er is ook een hele groep die dat wel mooi vind. Dus ik kan het prima dealen als iemand mij niet sexy vind.
Maar breng het ff gewoon normaal joh
florence123 schreef:Mag ik meebabbelen?
Ik heb ondertussen met 5 tinderjongens 1 of meerdere dates gehad. Ondertussen schiet er nog 1 over waarmee ik nog steeds aan het daten ben (een dikke 3 maand nu) Maar nu dat we al in een verder stadium zijn komt hij af met het feit dat hij nog geen vaste relatie wil, omdat hij wat bindingsangst heeft. Hij wil me wel blijven zien maar wel nog zijn vrijheid behouden en ondertussen elkaar beter leren kennen en dan zal de toekomst het wel verder uitwijzen.
Ik maak me wel een beetje zorgen over dat vrijheid gedeelte. Wat denken jullie ervan? Ik heb geen zin in een flierefluiter.
florence123 schreef:Mag ik meebabbelen?
Ik heb ondertussen met 5 tinderjongens 1 of meerdere dates gehad. Ondertussen schiet er nog 1 over waarmee ik nog steeds aan het daten ben (een dikke 3 maand nu) Maar nu dat we al in een verder stadium zijn komt hij af met het feit dat hij nog geen vaste relatie wil, omdat hij wat bindingsangst heeft. Hij wil me wel blijven zien maar wel nog zijn vrijheid behouden en ondertussen elkaar beter leren kennen en dan zal de toekomst het wel verder uitwijzen.
Ik maak me wel een beetje zorgen over dat vrijheid gedeelte. Wat denken jullie ervan? Ik heb geen zin in een flierefluiter.
Shayenne93 schreef:Om overigens op dit onderwerp aan te haken heb ik ook een vraag. Ik kom net uit een lange relatie en ben dus niet opzoek naar iets serieus en sta daar dus ook niet echt voor open. Hoe snel maak je dat duidelijk aan je date?