Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:46

Gewoon gaan, er zijn niet echte tips om het te doen. Je moet je er gewoon overheen zetten. Hij is waarschijnlijk ook even zenuwachtig.

Wauw ik zou vrijdag een date hebben maar hij gedraagd zich als een ware eikel _O- Dus die date gaat mooi niet meer door :Y)

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 13:58

Zijn er hier bokkers die met de carnaval nog wat gescoord hebben?
Ik heb 5 nummers uitgewisseld waarvan ik er met 3 contact heb en 2 zelf nog niet heb contact, en dat ook niet ga doen.
Ik was een sem-soort van horror bruid en ben in den bosch 8 keer getrouwd.

Ik vind het altijd heerlijk om te ouwehoeren op zulke dagen maar toch hoef ik met geen van allen een date (ook al waren het echt wel leuke aantrekkelijke mannen).

Iemand met wel een leuk verhaal waar een vervolg aan vast zit?

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:05

Er is een jongen die mijn nummer heeft en waar ik nu nog mee app, geen idee hoe dat gaat lopen dat kan nog alle kanten opgaan.

En een andere die ik op facebook heb, maar denk niet dat daar wat uit komt was een leuke jongen en leuk mee gepraat maar verder geen klik.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:05

Ik was het topic kwijt! Kom weer meelezen

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:18

Ik heb een paar matches gehad, maar nog geen bericht ontvangen :Y) Heb niet het idee dat mijn foto's zo erg zijn.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:30

Ik was ook altijd super zenuwachtig om te daten. Toen ik het een keer had gedaan viel het allemaal wel mee! Natuurlijk ben je zenuwachtig, dat is normaal!
Verder inderdaad op een openbare plek afspreken en back up regelen. Ik vertel ook altijd een vriendin waar ik heen ga voor als er wel iets is haha.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:30

Ik heb ook iemand ontmoet, maar dat loopt via de app nog niet echt storm. Hij woont ook een eind weg, maar we hebben wel afgesproken een keer te gaan borrelen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 14:31

Wat leuk zo'n spontane ontmoeting bij een tankstation. Dat zijn altijd de leuke verhalen :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 14:45

ruitje schreef:
Ik was net binnen 45 minuten thuis van een sushi date.

0 klik.

Beetje jammer dat hij afsloot met ' Ik moet wel tegen je aan willen kijken he'

Joh, sterf.

OOHhhhh neee echt!?!?!? WOW! :wow: Die heb je toch wel een knal gegeven he, of minimaal een veeg uit de pan _-:(

Ik ben ook altijd erg allergisch voor het schatje en liefje gebeuren, heb er nu ook zo een. Tot gisteren was het best een boeiend en interessant gesprek. Tot ie ineens over seks begon, toen ik aangaf geen trek in zulke berichtjes te hebben, werd het een hele discussie, hij vond dat ie dat gewoon moest kunnen delen. Ja joh, prima, maar ik heb geen trek in gesprekken over seks met iemand die ik nog niet eens gezien heb. Gedoe ook altijd. Ik ben eigenlijk alweer afgeknapt.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:07

Igniss schreef:
Ik heb een paar matches gehad, maar nog geen bericht ontvangen :Y) Heb niet het idee dat mijn foto's zo erg zijn.

Dit vraagt om foto's :+

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:18

Guess_NH schreef:
Of jawel! Dat ga ik ook gewoon doen.
Zolang ik mezelf geen pijn doe ga ik door met wat ik doe. Maar wanneer ik merk dat ik er weer door achteruit ga, dan ga ik weer vol voor mezelf.
Ik ben iig na alles wat er gebeurd is sterker dan ooit, en ik voel me (op veel onzekerheden over mezelf na) gelukkiger dan ik me ooit gevoeld heb!

Jij weet wat je doet en wat goed voor je is. We hebben pas een goed gesprek via de pb gehad en jij komt er wel. Hebt genoeg meegemaakt en dat speelt ook mee in jouw keuzes. Succes met je zoektocht naar jouw geluk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:19

ruitje schreef:
Ja hij heeft betaald maar ik wilde de helft betalen hoor. Ik straf geen mensen met geld :D . Maargoed, sushi was best lekker.

Ik ben echt niet zo haatdragend, ik zeg dan gewoon 0 chemie, zou niet zo goed weten waarom ik iemand nog zoiets zou na schoppen. Hij had wel even de behoefte denk :')

Ik merk wel dat omdat ik groot (178) ben en wat steviger dat echt niet alle mannen mij sexy vinden. Hoeft ook niet. Er is ook een hele groep die dat wel mooi vind. Dus ik kan het prima dealen als iemand mij niet sexy vind.

Maar breng het ff gewoon normaal joh :')

Heel herkenbaar hoor. Ik ben 1.88 en absoluut niet de dunste, had een keer een date met een gast die me afkapte omdat hij niet op "grote" meisjes viel. Inclusief de airquotes bij groot.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:32

Mag ik meebabbelen?
Ik heb ondertussen met 5 tinderjongens 1 of meerdere dates gehad. Ondertussen schiet er nog 1 over waarmee ik nog steeds aan het daten ben (een dikke 3 maand nu) Maar nu dat we al in een verder stadium zijn komt hij af met het feit dat hij nog geen vaste relatie wil, omdat hij wat bindingsangst heeft. Hij wil me wel blijven zien maar wel nog zijn vrijheid behouden en ondertussen elkaar beter leren kennen en dan zal de toekomst het wel verder uitwijzen.

Ik maak me wel een beetje zorgen over dat vrijheid gedeelte. Wat denken jullie ervan? Ik heb geen zin in een flierefluiter.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:40

Het hangt er vanaf wat je zelf wilt. Als jij wel opzoek bent naar iets serieus dan zou ik hem laten gaan. "Hij wilt zijn vrijhoud behouden" klinkt alsof hij wilt doen wat hij zelf wilt terwijl hij er jou een beetje naast houd. Niks mis mee als je daar beide okay mee bent maar als jij meer wilt dan zou ik er mee stoppen. :\

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:42

Je bent al drie maand aan het daten? Ik zou dat persoonlijk niet kunnen, na drie maand nog geen vastigheid willen. Hij vindt je leuk of niet :+ Het klinkt voor mij alsof hij zijn opties open wil houden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:42

florence123 schreef:
Mag ik meebabbelen?
Ik heb ondertussen met 5 tinderjongens 1 of meerdere dates gehad. Ondertussen schiet er nog 1 over waarmee ik nog steeds aan het daten ben (een dikke 3 maand nu) Maar nu dat we al in een verder stadium zijn komt hij af met het feit dat hij nog geen vaste relatie wil, omdat hij wat bindingsangst heeft. Hij wil me wel blijven zien maar wel nog zijn vrijheid behouden en ondertussen elkaar beter leren kennen en dan zal de toekomst het wel verder uitwijzen.

Ik maak me wel een beetje zorgen over dat vrijheid gedeelte. Wat denken jullie ervan? Ik heb geen zin in een flierefluiter.

Vrijheid behouden klinkt voor mij als vrijheid om dingen met anderen te doen zonder dat jij er boos over kan worden. Vrijheid op andere manieren hoor je imo in een relatie ook gewoon te hebben..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:43

Afspraken maken Florence. Prima om elkaar beter te leren kennen en er nog geen stempel aan te hangen, maar geef dan wel aan dat je wilt dat hij eerlijk is over of hij anderen date of er meer mee uitvreet.
Dan kun jij ook een eerlijke keuze maken hoe je verder wilt.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 16:44

Precies dit ^ :j. Klinkt alsof ie gewoon lekker zijn gang wil blijven gaan. Dat is aan jezelf of jij dat ook wilt.

@emma? oh echt? Wow.... Nog nooit meegemaakt eigenlijk, ik ben ook een big ass lady en 1.82 zonder hakken, maar ik heb er nog nooit eentje gehad die me daarop afgewezen heeft, meestal zijn ze er juist gek op (snap ik)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:44

Komt op mij niet over als direct een "flierefluiter", maar gewoon iemand die het nog niet hardop wil uitspreken, niet zich verplicht wil voelen constant met jou bezig te zijn, gewoon nog even door wil blijven daten totdat ie zich wat zekerder voelt. Snap ik best, een wildvreemde leer je ook niet zomaar even binnen 3 maanden kennen.
Maar je zou het hem ook gewoon direct kunnen vragen, of het de bedoeling is dat ie ook anderen gaat/blijft daten of omdat ie je echt eerst wat beter wil leren kennen voordat het "officieel" als relatie wordt bestempeld.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 16:46

Na 3 maanden heb je toch wel een idee of je meer met iemand wilt?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:47

Sommige wel, sommige niet. Die laatste vooral onzekere mensen denk ik.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:48

Om overigens op dit onderwerp aan te haken heb ik ook een vraag. Ik kom net uit een lange relatie en ben dus niet opzoek naar iets serieus en sta daar dus ook niet echt voor open. Hoe snel maak je dat duidelijk aan je date?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:50

florence123 schreef:
Mag ik meebabbelen?

Misschien hem laten uitleggen wat dat vrijheid-gedeelte inhoudt?
Als dat is van de ene naar de ander, en is er niemand anders naar jou, dan lijkt het mij een no-go (tenzij je dat zelf graag wil). Als het is dat hij niet vast wil zitten aan familiegebeuren, elkaar per-se eens in de zoveel tijd zien, of wat dan ook dan moet je kijken of je dat ook wil. Maar dan wel met de afspraak dat jullie "exclusief" zijn.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:52

Mijn verhaal van mijn vriend is wel echt leuk.

Een virendin van me voelde zich eenzaam. Ik zeg kom op niet mokken maar swipen! Heb ik hele goede berichten over gehoord dus dat gaan we doen. Zo gezegd zo gedaan. Ik was totaal niet opzoek en swipte me suf naar links :P

Wat leuke gesprekken gehad maar met niemand een klik behalve met mijn vriend. Die mij net zo min zag zitten als ik hem hahahaha. Hij ziet er super leuk uit, maar heel braaf en geordend en ik ben totaal niet braaf en eerder gedesoriënteerd. Toch afgesproken om het verjaardagscadeau van mijn kleine op te halen. Was een grote bestuurbare auto en hij heeft een kangoo. Je raad het al. Ik heb hem 7 straten verder laten komen dan waar ik werkelijk woon. Het was eigenlijk echt supergezellig en hij ging in de avond mee om bij mij een film te kijken onder het genot van een gezins begroeting. Erg awkward maar wij zijn heel open. De volgende dag ging ik uiteten met de kleine en mijn broertje. Kleine was toen 11 maanden. Hij appte me wat ik deed. Ik zei uit eten. Hij zegt waar eten we dan? Ik de plek gegeven. Kwam hij dus ook.

Hij is nooit meer weggegaan en ik niet bij hem. We hebben nooit bewust voor elkaar gekozen maar uit dit alles heb ik wel de man gevonden waar ik mijn hele leven mee samen zou willen zijn.

Hij heeft zijn hele huis verbouwd om een geweldige kinderkamer voor mijn kleine te maken. Nu 1,5 jaar. Hij is een geweldig vaderfiguur en mijn kleine en ik zijn helemaal gek van hem

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:52

Shayenne93 schreef:
Om overigens op dit onderwerp aan te haken heb ik ook een vraag. Ik kom net uit een lange relatie en ben dus niet opzoek naar iets serieus en sta daar dus ook niet echt voor open. Hoe snel maak je dat duidelijk aan je date?

Bij mannen kun je dat over het algemeen direct zeggen. Mannen houden vaak ook van scharrelen. En mochten ze daar geen zin in hebben, dan nemen ze geen aanstoot aan jouw voorkeur. Lekker generaliserend, ik weet het, maar over het algemeen: als vrouw op zoek naar een scharrel heb je het vrij gemakkelijk.