Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:Goh wat veel verhuizingen. en dat gaat allemaal goed met de doorgegeven adressen? hihi
Ik heb echt nog geen flauw idee over mijn hints... Ben daar echt zooooo slecht in.
Lees hier en daar wat over hints over onderschriften en topics waar je in te vinden bent.. Misschien daar dan wat mee... ?! geen idee nog
Bienotje schreef:Misschien gekke vraag hoor. Maar wat verwachten degenen van hun secret santa allemaal die doorgeven dat hun paardje maat full heeft bijvoorbeeld.
Dekjes, dekens, hoofdstellen binnen budget?Voor paardensnoepjes bijvoorbeeld heeft je secret santa geen maat nodig. Maar verder
ynskek schreef:Bienotje schreef:Misschien gekke vraag hoor. Maar wat verwachten degenen van hun secret santa allemaal die doorgeven dat hun paardje maat full heeft bijvoorbeeld.
Dekjes, dekens, hoofdstellen binnen budget?Voor paardensnoepjes bijvoorbeeld heeft je secret santa geen maat nodig. Maar verder
Er zijn vorig jaar vanuit hier twee pakketten met onder andere zweetdekens vertrokken
Daarvan is t handig om te weten welke maat...
Bienotje schreef:Oh oke. Ik heb geen paard meer, dus voor mij valt het sowieso af.Maar ik had eigenlijk alles wat ik nodig had alwel en de meeste hebbedingen die maatafhankelijk zijn vaak prijziger en erg persoonlijk qua keus. Het komt op mij een beetje over als vragen of je secret santa buiten budget moet gaan voor je. Iets met gegeven paard(-enspul).. Maar dat zien anderen gelukkig dus anders. Mooi!