Prachtig! Op de terugreis naar Nederland ook veel mooie wolken gespot. Lekker wisselvallig vandaag, ik wil terug naar het vakantiehuisje. Daar zagen we mooie wolken maar zaten wij droog (min of meer).
Vanavond hele mooie luchten gezien tijdens het motorrijden. Kon er helaas geen foto's van maken. Zag nog een wolk met een groot aambeeld erop. En het werd donker en er kwam niet veel later hagel. Gelukkig was ik toen nét thuis! Dus geen nat (motor)pak gehaald.
Gave luchten komen hier weer voorbij! Ik heb de foto's van de Kelvin Helmholtz eindelijk fatsoenlijk op m'n computer staan. De wolken in het midden leken ook wel wat op asperatus.
Dit was van 23-6-2016 heeft in t vorige topic toen ook gestaan. Maar van mij mag het hoor! Ik sta hier midden op een kruising, vlak voor school, stonden allemaal.auto's op me te wachten, maar moest de foto maken!
Nou, gelukkig dat iedereen wel zag dat t een onwijs bijzondere wolk was. En had mn telefoon al op fotostand aangezien ik de hele weg naar school (woon buitengebied) al super gave wolken zag.
Mooie fotos zeg. Die rolwolk poe. Iets dergelijks heeft ook boven Lelystad gekropen een keer. Ik had geen fototoestel maar Erwin Krol uiteraard wel. Die woonde een straat verderop en s avonds zagen we dezelfde wolk op het journaal. Was wel grappig,
Hier storm, vies vlagerige harde wind en heel donkergrijs. Lijkt wel herfst