Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Ik vind het druk in de trein vandaag.. Ik dacht: ik ga op zondag, dan kan ik lekker rustig zitten maar er zijn veel mensen.
Net bij Castricum leek er iets aan de hand te zijn maar toch weer niet ofzo. Het zal wel, nu gelukkig bij Zaandam en straks er weer uit.
Ik was vandaag voor het eerst sinds jaren weer op Alkmaar centraal, wat is dat veranderd zeg!!!
Koper schreef:Maar hoe weet de uitcheckpaal dan wat bij het uitchecken mijn saldo moet worden?
Oh, wacht eens even... stuk tot aan Ede-Wageningen is geloof ik met Connexxion. Wie weet is dat 't gewoon wel
Koper schreef:Over 20 jaar vind je 't vast hilarisch. Maar wat moet dat een stomme vertoning geweest zijn. En hij weet er morgen zelf waarschijnlijk niks meer vanWat helaas niet van de omstanders gezegd zal kunnen worden.
Ah toe, vertel me dat iemand 't getweet heeft
its_daantjee schreef:van die draaideuren die ze in t ziekenhuis ook hebben.. met tussenschotten. ikea heeft ook zulke deuren. die draaien rond en als je stil staat dan lopen die deuren vast.
die heb je dus ook op het station in armhem, maar dan ontzettend smal.. heb al 3 keer vast gezeten.
eclair98 schreef:Mijn tante belde net. Er was weer een aanrijding tussen Apeldoorn en Deventer en ze zaten in die trein. Mijn tante zag ledematen vliegen
Edit: er zit een diep architectonisch verhaal achter station arnhem