Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnemiekvM schreef:Wat een leuk topic. Ik ben dol op sneakers.
Hebben jullie tips voor een fijne sneaker die goede ondersteuning geeft bij hielspoor. Tot nu toe bevallen New Balance erg goed.
MelanieB schreef:Zo te zien de air force 1 woven.
Stockx is je vriend;
https://stockx.com/nike-air-force-1-low ... r-woven-gs
pradadaan schreef:Ik vind fila’s echt tof en ik hou van een beetje gekke schoenen. Felle kleurtjes, rare printjes enzo.
Heb nu dus deze fila’s besteld, kan niet wachten tot ze binnen zijn
[ [url=m/KyWc7c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mars schreef:Mensen die nog op zoek zijn naar de pastel Air force: ik zie wel dat ze nog te koop staan op restocks.nl maar ik heb geen idee hoe betrouwbaar dat is... Volgens mij kunnen mensen hun sneakers daar aanbieden en restocks checkt of ze nieuw/origineel zijn. Maar heb er zelf geen ervaring mee.
L_iek schreef:Mars schreef:Mensen die nog op zoek zijn naar de pastel Air force: ik zie wel dat ze nog te koop staan op restocks.nl maar ik heb geen idee hoe betrouwbaar dat is... Volgens mij kunnen mensen hun sneakers daar aanbieden en restocks checkt of ze nieuw/origineel zijn. Maar heb er zelf geen ervaring mee.
Voor de bokker die deze kan vinden in maat 38 loof ik een prijs uit( wel voor normale prijs, zie ze voor 300 euro op verschillende sites )